Fél részegen engedtek be a biztonságiak a backstage-be. Először nagyon csúnyán néztek ránk, de amikor Ekhoe mögé állt, megbökdöste vállát és belesúgott valamit a fülébe, azonnal beengedett minket.
- Örülök, hogy eljöttetek. Már egy kicsit megindult a koncert éppen Gyuris kezd. - Vezetett minket hátrébb egy olyan részre, ahol ki volt téve egy pult alkohollal, meg pár kanapé, hogy ott üldögélve várhassanak a fellépésükre. A backstageben a zene dübörgése tompábban hallatszott, de a hangulat ott is pezsgő volt. Pár számomra ismeretlen srác ült vagy állt a másikkal beszélgetve. Közben ittak és már az általuk ismert "csár" is berobbant. Kamilla pattogott az izgalomtól. Mindenfele tekintett. Alig mert megszólalni, hogy Ekhoe áll mellette.
- Tessék egy kis kezdő ital. -Nyomott a kezünkbe egy pohár Gin-Tonicot Andris. - Egy kis picsás pia. - Nevetett egy jót, majd elővette a tekert csodát és meggyújtotta.
- Kértek belőle? Kénytelen vagyok a fellépésem előtt szívni. - Slukkolt a cigibe mélyeket.
- Nem kösz, Kamilla nem nyom semmit, alkoholon kívül. Megtiltottam neki, mert régen csak pörögve tudott élni. - Nézek rá szúrósan, amire picikét lehajtja a fejét szégyenében. Mostmár azért szépen állunk már 1 éve tiszta szerencsére.
- És te baby? - Nézett fel rám oldalas mosollyal a száján egy slukkolás után. Akaratom ellenére éreztem, hogy az arcom kicsit elvörösödik, de rohadtul reméltem, hogy ez az alkoholtól van és nem mástól.
- Én.. ö.. talán majd afteren... most kimegyek cigizni. Hol a kijelölt hely hozzá? - Nézelődtem körbe, de Andris rá tette kezét a fejem tetejére, hogy abba hagyjam a fejforgatást. Jóval magasabb volt nálam, így kicsit lentebb nézett, hogy a szemembe nézhessen. Lassan felnéztem rá és egy kacér mosolyú, gyönyörű szempár nézett rám. A fények hatására nem tudtam megállapítani a színét. Olyan rég kerültem ilyen közelségbe férfival, hogy a testem leblokkolt.
- Most fogok jönni, utána kimehetünk együtt a levegőre, ha arra van szükséged, de itt is elszívhatod a cigidet ha gondolod. - Simított végig az arcomon kezével, amitől még jobban elvörösödtem és még a hideg is végig futott a hátamon. Képtelen voltam arra, hogy megmozduljak vagy megszólaljak, pedig ilyen szituációkban már ordibálni szoktam zavaromban.
Andris megfordult és elfutott. Kiment a színpadra előadni a szokásos zenéit, amikre lehet pogózni. Kami leesett állal állt mellettem, de 5 percen belül észhez tért és vinnyogva ölelgetett engem.
- MI A FENE TÖRTÉNT? AHHHH! Úgy néz ki valakinek nagyon be jössz. - Nevetett miközben ugrabugrált engem ölelgetve. Lassan maga felé fordította az arcomat, ekkor realizálta, hogy majdnem füstöl a fejem, annyira elvörösödtem.
- Csak nem tetszik neked? - Nézett rám gúnyosan. Erre a mondatra egyből megráztam a fejemet és arrébb toltam magamtól.
-Dehogy is Kamilla! Miért tetszene nekem. Fixen csak izgul rám és csak meg akar dugni vagy valami. - Teszem karba a kezeimet és kezdem a földet kémlelni.
- Sziasztok! - Jött felénk egy hosszú, raszta hajú, bajszos srác megtörve a lányos beszélgetést. Tippre ő lesz Gyuris. Már ő sem a józan állapotok közé tartozik. Igen elsimult arca volt, mint aki már napok óta nem aludt volna. Persze, ezt mind tudjuk, hogy nem azért van.
- Ti hogy kerültetek ide vagy mi..? Még nem találkoztunk Gyuris Bence vagyok, de Gyubennek is becéznek, ha nem ismernétek üdv. - Mosolygott ránk. Kezet nyújtottam neki, amire lenézett, kicsi fáziskéséssel, pedig elfogadott.
- Üdv Sugár vagyok. Digitális designer. Ekhoe miatt vagyok itt. Vele dolgoztam az egyik nap a borítóján és elhívott minket ide. - Kezdtem gyorsan lényegretörően. Én is érzem már némileg az alkoholt, de a kontakt gyűjtés fontosabb. Erre egyből ki tudok józanodni.