10.

230 21 2
                                    

Körülbelül 10 perc alatt át értünk a lakásomba. A macskák szokásosan letámadták Andrist, biztos érezték a szagát vagy a negatív auráját. Ilyenkor mindig féltékenykednek, ha valaki túlságosan közel kerül hozzám.

A konyhához mentem és a hűtőből kivettem egy bort kettőnknek. Felbontottam és kivittem az erkélyen lévő kis asztalra. Hoztam még két boros poharat és Andris kezét megfogva, aki már nagyba próbált a kanapén ülve megbarátkozni a cicákkal rám nézett és egy mosollyal az arcán felpattant. Kézen fogva leültünk az erkélyre és a bort iszogatva szívtunk egy cigit. Már a nap is lemenőben volt, csak úgy csillogott az utolsó sugara a Dunán.

- Tudsz te rendes is lenni. - Mosolygok, miközben ragyogó szemeibe nézek. Kezdem egyre jobban elveszíteni a fejemet, amikor vele töltöm az időmet.

- Nyilván, csak hát tudod, spanok meg kis cigikék. - Dörzsöli össze a két tenyerét.

- Elszívod azt a kis eszedet is, ami van, te majom - Nevetem el magam, amire felpattan és felkap.

- Mit mondtál te kis... - egyből a szobámig húrcibált, ahol figyelve, hogy ne vágjam be semmimet, rádobott az ágyra. Egyből ajkaimra tapadt és fölém került. Durván elkezdtünk csókolózni. Kettesben voltunk, az este csendje körülölelt bennünket. A szobát csak a led fényeim és a sólámpám halvány fénye világította meg, lágy árnyékokat vetítve a falakra.

- Annyira örülök, hogy itt vagy velem - suttogta a fülembe Andris, finoman megsimítva az arcomat.

- Én is - válaszoltam, miközben ujjaimat Andris kezére fontam.

Lassan közelebb hajolt hozzám, érzékeltem a lélegzetét az arcomon. Az érintése gyengéd volt és törődő. Kezeimmel végigsimítottam Andris arcát, majd vállát. Andris ujjai finoman végigfutottak a hajamon. Csókjaink eleinte lágyak és óvatosak voltak, de ahogy a pillanat mélysége magával ragadott minket, egyre szenvedélyesebbé váltak ismételten.

A szívem hevesen dobogott, éreztem, hogy Andrisé is. Az idő mintha megállt volna, csak mi ketten léteztünk. Kezeimet Andris mellkasára simítottam becsúsztatva kezeimet pólója alá, érezve szíve dobbanásait. Ebben a pillanatban levette felsőjét és ismét vissza került a mély csókunkba.

Apránként, de rólam is lekerült egy két darab. A pillanat tökéletes volt, minden lágyan és érzelmesen telt. A szobában uralkodó csendben csak a lélegzetünk hallatszódott, ahogy egymás karjában léteztünk.

- Engeded? - Kérdezte, amire kezét levezette lentebbi részekre, érintésétől már a hideg is kirázott. Csak bólintottam, amire ismét felém került és a csókok közben lekerült fehérnemű ruha darabok is a földön pihentek a sötétben. Andris óvatos volt, de nagyon élveztem, ahogy bánt velem. Mindent vissza kérdezett, hogy nem fáj-e vagy jó pontot ért-e el.

A sötétben idővel váltott, amikor úgy érezte eléggé elzsibbadtak az ujjai. Derekamat megfogva helyezett kényelembe, abban a pillanatban, amint megtalálta a megfelelő pozíciót egyből a kezeimért nyúlt és azokat a fejem fölé tette. Ujjait átkulcsolta az enyémmel, másik kezét a derekamnál hagyta.

A szobát szépen lassan a halk elfojtott hangom töltötte be. Nagyon rég nem voltam intimitási kapcsolatban bármilyen férfivel és nagyon éreztem, hogy szükségem volt arra, hogy egy kicsit lazítsak és elvezhessem ezt a pillanatot. Minden tökéletes volt és nagyon kellemes érzés valakinek ismét a közelségében lenni. Andris végig a fülembe suttogott, ami még jobban fokozta az izgalmakat és még forróbb lett körülöttünk a légkör.

Fáradtságunk és kielégültségünk végét Andris remegő lábai adták meg a végső löketet. Rám borult és át karolt olyan szorosan amennyire csak tudott.

- Miért váltod ezt ki belőlem te nő, soha senki iránt nem tudtam ennyire vágyódni, mint irántad, most pedig dúl bennem a boldogság, hogy végre az enyém vagy. - Homlokát nekem nyomta, amint át feküdt egyik oldalamra. Akaratom ellenére elmosolyodtam, rég hallottam ilyen szavakat bárki szájából is. Homlokára adtam egy puszit és megöleltem. Arcát belenyomtam a mellkasomba, hogy teljesen át tudjuk érezni egymás közelségét. Bőrünk érintkezése, test hőnk érzete és a szívünk verése annyira gyönyörű emberi érzést keltett bennem, mintha testeink egybe olvadnának.

- Lezuhanyozok és szerintem elalszom, ha már holnap valami programot szeretnél csinálni. - Adtam feje tetejére is egy puszit és kikeltem az ágyból, hogy a fürdő felé vehessem az irányt. Beálltam a kádba és elkezdtem folyatni a vizet, ilyen alkalmak után az egyik legjobb érzés egy meleg zuhany. Teljesen letisztulva érzem a testem utána és sokkal jobban tudok tőle aludni is.

Kiléptem a fürdőszobából, a hajam még nedvesen tapadt a vállamhoz, és egy puha köntösébe bújtam. Andris az ágyban feküdt, éppen a telefonját nyomkodta, de amint észrevett félre tette. Elmosolyodtam és odasétáltam hozzá.

- Jól esett a zuhany? -kérdezte Andris, miközben félrehúzta a takarót, hogy helyet csináljon nekem is.

- Igen, nagyon - válaszoltam, majd bebújtam Andris mellé. Egyből átkarolt és szorosan magához húzott.
Andris megsimogatta a hátam, majd egy puha puszit nyomott a homlokomra. Lassan behunytam a szemem, és éreztem, hogy Andris keze nyugtatóan simogatja a hátam. Annyira komfortosan és kellemesen éreztem magamat a karjaiban. Olyan érzés volt, mint amikor kisgyerekként édesanyám altatott. Emlékszem a lágy hangjára, az érintéseire, hogy próbált addig mellettem maradni míg el nem alszok, bár sokszor nem aludtam el addigra, de mégis nyugtató érzés volt, hogy egy kicsit hozzám bújt még a hosszú fáradt munkanapja után is.

Andris is kezdett álomba merülni. Lélegzete megváltozott és a simogatást is abba hagyta. Még egy utolsó puszit nyomtam a homlokára, míg lassan engem is elnyomott az álom a karjaiban pihenve.

182 || Ekhoe ff. || Where stories live. Discover now