Nagyon hamar elérkezett a péntek. Marci azt írta délután 3-ra menjek. Sajnos én délben keltem, szóval alig volt időm bármire. Még az ágyban fetrengve a két cicával rendeltem magamnak egy kis ebédet, hogy legyen valami a gyomromban, ugyanis a rengeteg munka miatt elfelejtek étkezni. Lassan kikeltem az ágyból és lezuhanyoztam, megmostam a fogamat és ittam egy reggeli kávét cigivel, hogy míg várok az ételre, ami szokásosan 20-30 perc kiszállítás, hiába vagyok 10 percre a Corvin-negyedtől legyen valami bennem, ami éltet.
Elmosogattam a felesleget és mire végeztem meg is érkezett az ételem a szokásos belvárosi, magyarul nem tudó, külföldi futártól, amihez kezdett hozzászokni az agyam, de még mindig felhúzom a szemöldököm, hogy miért van ez így...
Kibontottam a még meleg pizzámat és elkezdtem olvasás közben falatozni. Szokásom volt valamilyen könyvet olvasni. Általában vagy spirituális könnyveket vagy krimit. A lényeg az, hogy kikapcsolja az agyamat és gyorsabban teljen az idő. Tévém is van, de nem nézem. Egyedül a F1 és a comedy csatornák kötik le a figyelmemet, vagy csak zenét kapcsolok a hangfalt használva. Még amikor Kamilla sokat járt ide, amikor nem volt neki se sok munkája meg nekem se, akkor ketten néztünk szar sorozatokat meg filmeket. Ledaráltunk szerintem minden netflixes horror filmet és utána alig aludtunk egész este. Gyertyákat kellett gyújtani meg dekorációs fényeket, mert féltünk a sötétben, mint a 14 évesek.
Ébresztőm bekapcsolt jelezve, hogy lassan indulnom kell. Hívtam egy taxit lustaságomban, ugyanis most dolgoztam annyit, hogy ezt megengedhessem magamnak. A sofőr körülbelül 5 perc alatt ideért, szóval összeszedtem magam, bezártam az ajtót és lementem az utcába, hogy beülhessek a taxiba és elérkezhessek a múltkor már meglátogatott címre. Ötletem sincs miért egy címen vannak Andrissal. Biztosan egy stúdiót használnak vagy valami. Bár nem tudom, annyira nem is számít.
Körülbelül 15perc alatt ide is értem. A szokásos kapucsengőt bekapcsolva kinyílt az ajtó, felmentem a megfelelő szintre, mély levegőt vettem és bekopogtam. Meglepetésemre Marci nyitott nekem ajtót.
- Szia! Örülök, hogy megismerhetlek. - Karolt át egyből, mintha ezer éve testvérek lennénk. Hatalmas mosoly volt az arcán, én pedig próbáltam nem elsírni magam örömömben. Tiszteletben tartottam ezt az ölelést és ő is barátian kezelte, tudtam, hogy van barátnője és senkivel nem szeretnék nyomorék lenni, tanulva ezt a saját exem hibájából.
- Fáradj beljebb. Gyere, bemegyünk a stúdióba, szerintem nyugodtan gyújts rá ha cigiznél. - Magyarázott hátrafele, miközben én mögötte kullogtam befelé, mintha még soha nem jártam volna itt. Elképesztő, hogy az életem manapság csak körülöttük forog...
- Szóval az a terv, hogy valami nagyon vagány sötét témát szeretnék, tudod ilyen faszát. Lehetne benne pár fasza elem. Mondjuk a múltkori solo albumom világos volt, utána szép testvéremmel közös fekete. Ah, akkor is jó lesz a fekete megint. - vett elő 2 poharat és egy üveget.
- Megvitattam amit szeretnék, nem kell itt helyben megcsinálnod, ha lejegyzeteltél mindent. Majd elküldöd. Most pedig ha már szerény hajlékomban jársz és nem rég jöttem haza Szegedről szeretnélek megkínálni egy kis házi pálinkával, mint vendéget, persze ha nem bánod és nem vezetsz ma már sehova. - Töltött ki egy egy pohárral és nyújtotta felém az egyiket, amit még szép, hogy elfogadtam.
- Minden világos. A napokban megoldom. Úgyis a könyvelőm majd csak hamarosan érkezik haza. - Emeltem fel a poharat, amire ő is így tett.
- Egészségedre! - Koccintottunk egymás szemébe nézve kötelezően.
- Hm amúgy Sugi, van egy meglepetésem a számodra. - Pattant fel a feles után a kanapéról és várta, hogy kövessem. Én is így tettem, felálltam és mentem utána. A stúdióból át vezetett egy másik szobába, ahol egy ismerős arc hevert a kanapén. Amint megpillantottam szívem kihagyott egy ütemet és a szám is tátva maradt. Andris heverészett ott, de amint ő is észrevett azonnal felpattant és csodálkozva lépett felém. Marci szép lassan eltűnt és ketten maradtunk egy szobában.