"Andris pov"
Kint vártam Sugárra a mosdó előtt, amikor egy feltünően nagy koppanásra lettem figyelmes. Kinyitottam az ajtót habozás nélkül, amit szerencsére Sugi képtelen volt bezárni. Abba a pillanatban észrevettem, hogy a csaj a földön fekszik eszméletlenül. Szétterült teste mereven állt a kis fürdőszobai szőnyegen. Haja belelógott az arcába, szemeit lecsukta, arca elfehéredet, mintha ő maga is egy szellem lenne. Ijedtségemben kijózanodtam mindenből és a térdemre rogyva fordítottam a lány arcát magam fele. Kósza hajszálait arrébb tűrtem, ujjamat és arcomat orrához rakva éreztem, hogy levegőt vesz, de nem igazán tért magához semmitől, akármit csináltam vele.
- Bassza meg, bassza meg, mi a faszt tegyek... - Pánikoltam, miközben próbáltam felkeltegetni arcát paskolgatva. Nem érkezett semmilyen reakció. Gyorsan körbe futottam a lakást a sárcokat kérdezgettem, hogy hova a faszomba tűnt a barátnője az eszméletlen nőnek.
- Hát tesó.. Gyuris hazavitte magával. - Dobta oda Szalai, amire még jobba kikerekedett a szemem. Gyuben lelépett vele már vagy 1 ÓRÁJA??
- Mi történt tesó? - Jött oda Grasa, kezét a vállamra tette, de feltűnt neki, hogy valami kurvára nem okés, ha már én pánikolok és vágok kétségbeesett arcot.
- Geci, a csaj beájult a fürdőben. Szerencsére nem zárta be és most nem tudom mi tévő legyek. - Fogtam a fejemet. Éreztem, ahogy megfagy a légkör a szobában, mindenkinek elkomolyodott az arca.
- Hívj mentőket! - Ajánlotta fel az egyik nagy okos, de Grasa egyből csúnyán nézett.
- Idióta! Fixen nem, annyira nem lehet nagy a baj, ha meg ide hívünk egy mentőt, akkor jönnek a kékek is és azt nem ússzuk meg. - Akadt ki a tag. - Vidd haza, hívok egy taxit. Fix az iratai között van a lakcíme, keresd meg. - Kaptam az utasítást. Nekem se kellett több, vissza rohantam a fürdőszobába elképesztő sebességgel. Kurva szar volt szétállva gondolkodni, de most nagyon röstellem magamat, hogy a pánikom miatt ott hagytam 5 percre a fürdőben feküdve a csajt, míg a srácokkal kitaláltuk mi legyen.
Sugár azóta is a hideg kövön feküdt, felkaptam könnyű, gyenge testét és beraktam addig a nappaliba a kanapéra. A többiek azonnal át adták neki a helyet, míg én egy ismeretlen táska után kutakodtam a lakásban. Megtaláltam az erkélyen, ahol ültünk gyorsan kikaptam a pénztárcáját és kutakodtam a lakcím kártya után. Szerencsémre a kulcsát is megtaláltam, így azt is zsebre vágtam, de előtte készítettem egy képet a kártyáról, hogy fix oda jussunk ahova kell, ha esetleg nem térne észhez addig.
- Andris itt a taxi a ház előtt, segítünk levinni a csajt. - Mondta Grasa, amire felkaptam a táskát és a kettőnk segítségével lementünk 3-an a taxihoz.
Bemondtam a címet mit sem foglalkozva a kibaszott távolsággal és árral. Kurva nagy mákomra körülbelül 20percet utazhattunk az éjszakai forgalomban. Egy darab kocsi nem volt már az utakon és a lámpák is nagyrészt vagy inaktívak voltak a forgalomhiány miatt vagy zöld hullámot kapva hasítottunk az utcákban.
Kiszállva a kocsiból Sugárt ismételten mennyasszonyi pozícióba kaptam a karjaimba és megindultam a bejárathoz, aminél szerencsére a bilétával könnyedén bejutottam. A lakásba felérve minden sötét volt. Két macskát vettem észre az ajtóban állva, amint felkapcsoltam a lámpát.
- A jó kurva... - káromkodtam, miközben alig bírtam lépni tőlük. A hálószobát megtalálva Sugárt rá tettem az ágyra és egy mély levegőt vettem. - Élsz még? Kérlek nem akarom, hogy itt haljál meg. Mi a faszt mondok a rendőröknek? - Ültem mellette, miközben az arcát simogattam. Hogy lehet valaki még félholtan is ennyire gyönyörű. Levettem róla a cipőjét és azon gondolkodtam, hogy át kéne öltöztetnem valami kényelmesbe, de fixen kiakadna, hogy miért nyúltam hozzá vagy valami.