Selammmm ASKLARİMMM
Bu tatil aynı zamanda derste çalıştığım için yorgun düşüyorum ve bir iki defa çağlar'ı çağan diye yazmışım düzelttim ben ama yine de kafasında soru olanlar için söylüyorum ÇAĞLAR
Beyza aniden dönünce beni gördü. Kısa saniyede telaşlansada hemen toparlandı. Ama o telaşlanması gözümden kaçmamıştı.
"Kimle konuşuyordun?" Muhtemelen konu benim ile ilgiliydi ama yalan söyleyecekti.
"Ablamla konuşuyordum, klasik abla kardeş meseleleri boş ver hadi gidelim." Dedi ve kolumdan tutup beni restorana doğru götürdü. İçeri girdiğimizde bizimkilere doğru ilerledik. Yanlarına yaklaşınca herkes bize döndü.
"Bu arkadaşım Beyza." Beyza herkes ile tanıştı. Ardından beraber tekrar oturduk ve sürükleyici bir saat geçirdik. Konuştuğumuz sürede Çağlar genelde Sayra ile konuşuyordu Sayra ise utangaç bir şekilde ona karşılık veriyordu.
ˋ°•*⁀➷
Saat gecenin biriydi, bir! Uyuyordum çalan telefonuma kadar. Restorandan ayrılmıştık herkes keyifli vakit geçirmişti fakat Beyza huzursuzdu ve ara sıra bana kaçamak bakışlar attığını fark etmiştim. Eve geçtiğimde hemen kendimi yatağa atmıştım çünkü yarın olandan daha erken kalkıp Barlas beyin isteklerini almalıydım. Çalan telefon beni uykumdan etmişti. Arayan ise Çağlar'dı.
"Lan çok utangaçtı, sence hoşlandı mı benden?" Yarım saattir aralıksız Sayra ile bir buluşma ayarladıklarından bahsediyordu.
"Hoşlandı." Dedim uyku mahrumu bir sesle. Benden ne istiyordu? Gidip Barlas beyle konuşsa olmaz mı?
"Aslında yanımızda iki kişi daha olacak ama yine de bir adım attım." O konuşurken ben gözlerim kapanmasın diye zorluyordum.
"Asena!" Çağrı'nın sesi ile uyandım.
"Saat bir yarın konuşsak olmaz mı?"
"Olmaz sen işinden vakit bulamazsın."
"Barlas beye anlat bari."
"Yok onu aradım da bir ebeme sövmediği kaldı." Bende sövsem telefonu kapar mı?
"Başka biri yok mu?" Benim uyumam lazımdı ama anladığım kadarı ile çağrı saat bir olunca bile uyuyan bir insan değildi.
"Zafer var aslında!"
"Zafer bey mi?" Diye şaşkınlıkla sordum.
"Evet?"
"Arkadaş mısınız?"
"Üçümüz, Barlas ben Zafer arkadaşız." Buna şaşırmıştım.
"Aralarında melek kalıyorsun." Dedim gülerek. O da bana katıldı.
"Neyse gidip Zafer'i rahatsız edeyim." Dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Sabır çektim. Telefonu kapatacak iken düşen mesaj bildirimleri ile durdum.
Beyza: Asena yarın konuşalım mı?
Asena: Yarın çok meşgulüm acil mi?
Beyza: Evet çok acil
Asena: Tamamm iş çıkışı sana gelirim
Beyza: Tamamdır askm iyi uykular
Asena: ʕっ•ᴥ•ʔっ
Beyza bu kadar acil ne konuşacaktı? Bugün ki halinden bana bir şey söylemek istediğini çıkarmıştım umarım kötü bir şey değildir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORENDA (+18)
Teen Fiction"Böyle nasıl?" Dedi kulağıma fısıldayarak. Arkamdan bana sarılmıştı şu an masa ile arasında duruyordum. Ne oluyordu? "Barlas bey-" boynumda hissettiğim dudakları ile sustum. Sanırım bir günaha adım atıyordum. . . . Yetişkin içerikli sahneler vardır...