"Hiçbir şeye şaşırma hakikatin de insanların da iki yüzü var."
Şarkı: gangsta-kehlani
Açtığım fotoğraf ile bir çok duyguyu aynı anda yaşamıştım. Öfke, kırgınlık bunun başındaydı. Gözümden akan göz yaşları ile telefonumu bir köşeye fırlatıp direksiyona kafamı yaslayıp ağlamaya başladım.
Hiç beklemediğim iki insan...
Yatakta...
Acun Ilıcalı mısın sen söyle şunu!
Baran ve Aysima... Aysima bunu nasıl yapmıştı? Sorun Baran değildi Aysima ile olan dostluğumdu.
İkinci cassie maddy vakası
Kendime gelince telefonu tekrar elime alıp magazinci arkadaşıma yazdım.
Asena: Bunları ne zaman çektin?
Mg: Az önce
Asena: Sana bir kaç saate bir kaç şey daha atacağım onlarla beraber bu haberi yay
Mg: Emin misin?
Asena: Çok eminim
Gaza basıp son sürat evden çıktım. Yatak odası Aysima'ya aitti. Demek ki Baran bundan dolayı çok iyi davranıp bir yandan da beni en ufak şeyde suçlamıştı. Açıkçası şu an mutluydum. İki tane gereksiz insan hayatımdan eksilmişti. Zaten babamın bulduğu erkekten ne hayır gelir?
Go girl düşmek bize yakışmaz
Aysima'nın evinin önünde durdum. Tek başına yaşıyordu. Telefonumdan kamerayı açıp videoyu başlattım. Arabamdan indim. Aysima'nın her zaman anahtarı koyduğu bir yer vardı. Oradan yedek anahtarı alıp kapıyı açtım ve sessiz adımlarla merdivenleri tırmandım. Ses seda yoktu. Yatak odasının önüne gelince kapıyı hafif araladım. İkisi sarmaş dolaş yatıyordu.
Odaya girip masanın üstündeki sürahiyi aldım. İçindeki su ile beraber sürahiyi kafalarına attım. Cam sürahi Baran'ın kafasına gelmişti. Aysima'nın morarttığı yerlerin yanına biri daha eklenmişti. Kamera her şeyi kaydederken ikisi sıçrayarak uyandı. İlk ne olduğunu anlamadılar ikisinin gözleri bana dönünce Aysima gözlerindeki korku ile yorgana sarıldı. Baran yataktan kalkıp önüme geldi. Üstünde sadece boxer vardı.
"Asena-" sözünü kestim.
"Yatacak başka kadın mı yoktu?"
"Asena ben farkında değildim-" tekrar sözünü kestim.
"Bu şu an değil uzun zaman olan bir şey!" Bunu onu test etmek için söylemiştim. Sessiz olması dediklerimi doğruluyordu.
"Ya sevişip ertesi gün yanıma geliyordunuz hiç mi utanmadınız!"
"Özür dilerim." Diyerek Aysima ağlamaya başladı.
"Arkadaşım dedim bunu nasıl yaparsın!" Diye bağırdım. Dostluğumuzu hiçe saymıştı.
"Bağırma." Diyen Baran ile ona döndüm. Sinirle güldüm. Kasıklarına tekme atmam ile inleyerek yere çöktü.
"Siktiğimin orospusu! sana fazla bile dayandım." Dedi Baran ardından kalkarak elini bana kaldırdı. Hayır o eli kimse tutmadı ve yüzüme indi. yüzüm kırmızı çizgimdi ayrıca aldatıp nasıl böyle bir şey yapıyordu! Telefondaki kaydı durdurdum bu kadar yeterdi. Ardından köşede gözüme çarpan kolonya ve çakmak ile gülümsedim. İkisi ne yaptığımı anlamadı. Kolonyayı yatağa ve birazda tam boxerına döktüm. İkisi elimdeki çakmağı görmediği için ne yaptığımı anlamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORENDA (+18)
Roman pour Adolescents"Böyle nasıl?" Dedi kulağıma fısıldayarak. Arkamdan bana sarılmıştı şu an masa ile arasında duruyordum. Ne oluyordu? "Barlas bey-" boynumda hissettiğim dudakları ile sustum. Sanırım bir günaha adım atıyordum. . . . Yetişkin içerikli sahneler vardır...