8•BÖLÜM

736 80 106
                                    

"Bazen hissedersin bu bilmekten öte bir şeydir."

Bir magazin haberi, keşke biri ile adım geçseydi de bu haber çıkmasaydı!

Ünlü iş adamı Barlas Demirel'i işleten kişi video kayıtları ile ortaya çıktı!

Murat Aslanoğlu'nun kızı Asena Aslanoğlu'nun Barlas Demirel'i işletirken kayıtları için yana kaydırın.

Bunu kim yayınlamıştı. Neden? Başım büyük beladaydı. Babam beni bu sefer asla affetmeyecekti. Benden istediği tek şey böyle çocukça işlere kalkışmamamdı. İlk Barlas beyin şimdide babamın otoritesinin içine etmiştim. Başlı başına belaydım. Telefonuma üstten düşen bildirim ile yutkundum.

Babam: Asena eve gel.

Barlas bey hala haberi görmemiş olmalıydı. Elime çantamı alıp ayağa kalktım.

"Barlas bey benim acil gitmem gerek." Dedim.

"Çok mu acil?"

"Evet." Dedim kafasını salladı. Koşar adımlarla odadan çıktım. Şu an ellerim titriyordu kalbimin atışını duyuyordum. Babamın bendeki otoritesi o kadar büyüktü ki sinirli olduğu zamanlar kalbim ağzımda atardı. Asansöre binince zar zor düğmeye bastım.

Bu halde araba sürebileceğimden emin değildim. Bundan dolayı bir taksi durdurdum. Taksiye yolu tarif etmem ile birlikte araba eve doğru yol aldı. Eve yaklaştığım her saniye kalbim daha çok sıkışıyordu. Stresten farkında olmadan kollarımı çiziyordum. Taksi durunca parasını verip koşarak bahçeye girdim.

Kapının önüne gelince ben daha çalmadan annem kapıyı açtı.

"Babam sinirli mi?" Dedim boş bulunarak.

"Of be kızım ne yaptın sen, koskoca adamı işletmişsin bir de kayda almışsınız babanın tepesi attı." Bu dedikleri ile yutkundum. Eve girdim. Babamın çalışma odasına doğru çıktım. Kapının önüne gelince derin bir nefes aldım ardından odaya girdim. Babam gayet sakin bir şekilde önündeki evrakları karıştırıyordu.

Birazdan fırtına kopacaktı

"Kapıyı kapat." Dedi. Arkamı dönüp kapıyı kapattım. Oturmak için masasına doğru ilerlerken tekrar konuştu.

"Oturma." Dedi. Şu an bir baba değil bir patrondu.

"Baba bunu yaparken kendimde değildim-"

"Tek başına içme demiştim."

"Bir defalık oldu-"

"Bir defalık dediğin şey nelere yol açtı farkında mısın?" Dedi hafif yüksek ses ile. En fazla ne olmuş olabilirdi?

"Çok büyük bir şey olmamıştır baba." Dedim ama gözlerine bakamıyordum. Bu dediklerime güldü.

"10 yaşında bir çocuk değil 23 yaşında bir kadınsın yaptığın hareketlere bak!"

"Bu iş dünyasında kimin bana saygısı kaldı? Babası olduğum kıza bak!"

"Sadece ben değil Barlas'ta senin yüzünden kaç işini kaybetti kaç kişinin alay konusu oldu! Bunları yapanda kızım çıktı."

"Aysima zorla yaptırdı." Dedim, sesimin titremesine engel olamadım. Bir tek babamın önünde bu duruma düşüyordum.

"Aysima denen kız da bunu kendine çevirdi, herkes senin aklı havada her masada meze olan bir kız sanıyor!"

"Öyle biri değilim." Dedim ona dönerek.

"Bunları milyonlara anlat. Bir gün iş kursan kim sana gelir Asena!" Haklıydı. Maalesef haklıydı. Videoda gece elbisesi ile kocaman adamla dalga geçiyordum. Gören kimse tabiki beni ciddiye almaz.

ORENDA  (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin