|15|

37 6 7
                                    

Dni mijały coraz szybciej i nieubłaganie zbliżał się termin wystawy prac Yoongiego, na którą czekali wszyscy znani artyści a także studenci, którzy uwielbiali jego dzieła

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Dni mijały coraz szybciej i nieubłaganie zbliżał się termin wystawy prac Yoongiego, na którą czekali wszyscy znani artyści a także studenci, którzy uwielbiali jego dzieła. Przygotowania zdawały się trwać w nieskończoność i artysta dosłownie miał już dosyć spędzania czasu w galerii i szykowaniu wszystkiego. Oczywiście mógł liczyć na pomoc swojego ukochanego męża, jednak upierał się, iż wszystko zrobi sam. Chciał, aby Taehyung był z niego dumny.

Tym razem nie poprosił o pomoc żadnych studentów, a więc musiał pracować naprawdę bardzo sprawnie. Nie chciał znów robić przykrości Tae i wywoływać kłótni nieporozumieniami, które mógłby z tego wynikać, dlatego też wszystko robił sam. Min zatracił się w tym wszystkim do tego stopnia, iż bywał w domu tylko na chwilę. Od rana do południa wykładał na uczelni i prowadził zajęcia ze studentami, natomiast potem spędzał cały pozostały czas do wieczora w galerii.

Wszystko musiało być idealne, bo kto wie może to była najważniejsza wystawa w całym jego życiu?

Poświęcił tym obrazom zbyt wiele czasu, aby teraz cokolwiek mogło zepsuć to wielkie wydarzenie. Min Yoongi spędził nad nimi niezliczoną ilość godzin. Kiedy przyszedł pierwszy kryzys w jego małżeństwie to właśnie sztuka pozwoliła mu jeszcze całkowicie nie zwariować i trzymać się w kawałkach. Tak więc co innego mógłby zrobić artysta, który pragnie dać upust emocjom?
Chcąc zagłuszyć ból w swoim sercu zaczął malować. I tak było każdego dnia, podczas którego nie widział Tae i nie miał nawet szansy z nim porozmawiać; albo gdy zamiast dojść do porozumienia po prostu po raz kolejny się kłócili.

Sztuka była nieodłączną częścią w życiu Yoongiego, ponieważ to właśnie ona ratowała go w momencie gdy Taehyung nie mógł tego zrobić.

Cykl jego obrazów został zatytułowany jako „ Uczucia", pośród których można było wymienić takie jak;

Szaleństwo, które powstawało w momencie gdy artysta dosłownie szalał z braku bliskości
i bezradności,

Samotność, kiedy czuł się tak bardzo opuszczony, że każdy dzień był dla niego istną torturą,

Gniew, kiedy złościł się sam na siebie ale i na Taehyunga, że oboje do tego wszystkiego doprowadzili,

Rozpacz, kiedy był już na skraju i nie wiedział co ze sobą zrobić,

Zauroczenie, czyli obraz który nawiązywał do jego fascynacji Taehyungiem w czasach szkoły średniej,

Radość, kiedy w myślach odtwarzał wszystkie chwile spędzone z miłością swojego życia. Uczucie radości było jego ulubionym obrazem, ponieważ przekazywało wszystko co najważniejsze,

Niepewność, kiedy czuł, że być może wszystko zaprzepaścił i Tae mu nie wybaczy,

Miłość, która wypełniała go całego od zawsze. Nieważne, kiedy i gdzie. Po prostu czuł ją odkąd tylko pamiętał.

the loneliest • kth+mygOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz