Merhabalar herkese.
Nasılsınız bakalım
Umarım iyisinizdir
O zaman bölüme başlayalım.
İYİ OKUMALARR
.
Bölüm fotoğrafı;
15.07.24
.
Hayatınızda bazen inanamayacağınız şeyler olur, derlerdi.
İnanmazdım.
Bir gün mucize kapınıza sürpriz gibi gelir, derlerdi.
Yine inanmazdım.
Yaşadığım cehennemde ne mucizeye inanırdım ne de hayatımda inanamayacağım şeylere.
Babam inancımı kesmişti.
Ama şimdi öyle değildi. Dönüm noktasındayım ama yine de esaretimden kurtulamıyordum.
Şimdi ise farklı bir yere gidiyordum.
Gerçek evime, gerçek ailenin yanına.
Hastanede kriz geçirdikten sonra DNA sonuçlarını beklemeye başlamıştık. Yanımda ise gerçek ailem vardı. Defne Sezin ve Emre Sezin.
Babam ise o kızla dışarıya çıkmıştı. Aslında herkes kabullenmişti. Bizler gerçekten karışmıştık. Ailelerimiz biliyordu. Ama yine test yapılmıştı.
Kantinde benimle çok iyi ilgilenmişlerdi. Her seferinde soru sormuşlardı bende cevaplamıştım. Ben sabırla cevapladım onlar ise heyecanla sordular.
Korkuyordum ama. Korkumun önüne geçemiyordum ve gerçek ailem anlamışlardı. Korkumu geçirmeye ve beni sakinleştirmeye çalışmışlardı ama yine de imkansızdı.
Onlar her ne kadar beni sakinleştirmeye çalışsalar bile benim yaşadıklarımı değiştiremezlerdi.
Aradan baya bir zaman geçmişti, test sonuçları belli olmuştu. Ben Defne Sezin ve Emre Sezin çiftin gerçek kızlarıydım. Buğlem ve beni bir kenara çekmişlerdi.
Ben kabuldüm. Gerçek ailem ile gitmeye ama Buğlem değildi.
Buğlem çok ağladı Defne Hanım ile beraber kalmaya. Babam ile gitmek istemediğini söylemişti. Babam ise şaşırtıcı ama üzülmüştü. İkna etmeye çalıştıkça Buğlem ters tepki yapmıştı.
Buğlem'e göre tek bir annesi ve babası vardı o da Emre bey ve Defne hanım.
Defne hanım ise kabul etti. Doğrusu onun da Buğlem'den ayrılmak isteyen yanı yoktu. Emre bey ise hiç bir şey dememişti. O direkt benimle ilgilenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
Fiksi Umumİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...