Cadı, Chan giderken ona birkaç tane krem vermişti. Çünkü iksir içindeki omegayı bir süre boyunca kontrolde tutsa da işlevini önünde sonunda yitirecekti. Ve Chan o zamana kadar eğer gerçeği öğrenmezse diye bir alternatif istemişti. Cadı da koku bezine sürebileceği kremler vermişti. Chan, Seungmin büyük bir çanta yüklense de birkaç yedek kıyafetle birlikte kremleri bir çantaya tıkıp kendine bir yük edinmişti.Üstüne kısa kollu bir tişört ve dizlerine kadar gelen şort geçirmişti. Yüzüne de ne olur ne olmaz diyerekten siyah bir yüz maskesi geçirmişti. İşi şansa bırakmamak gerekiyordu, ki Chan bunu asla yapmazdı. Yapmakta olduğu şeyden oldukça fazla kararlıydı. Merdivenlerden aşağı inmeye başladığında birkaç alfanın gönlü olmasa da kapının kenarında dikildiğini fark etti. Chan onlara kendisini tanımaları için şans vermediğin üzülüyordu.
Hatta kendisi de onların kendisini tanıtmasına şans vermemişti. Ama aklında birden fazla soru varken bunu yapamazdı. İlerleyecekleri her yola bir taş parçası atılacaktı. Ve bir gün o taş kaldıramayacakları kadar büyük olduğunda bundan pişman olmalarını istemiyordu. Chan düşünmeyi bırakıp son birkaç basamağı da inip kapıya yöneldi. Bu sırada gitme taraftarı olmayan kişilerin salonda oturmuş mutsuz ifadelerle onu izlediğini biliyordu.
Umursamamaya çalışarak bakışlarını kendisini çaresizce izleyen Jisung ve Changbin'e yöneltti. "Bu kadar üzgün görünmeyin, yıllardır tanıdığınız dostunuz değilim." Bunu demesiyle iki alfa da kollarını ona dolamıştı. Chan sıkı bir kucaklama beklemiyordu. Bu yüzden biraz kasılmıştı. "Bize geri dönecek misin?" Changbin'in umutlu sesine karşılık yutkunmasına engel olamadı. Geri dönüp dönemeyeceğini belli değildi. Bu uğurda ölebilirdi bile.
Kısaca elleriyle ikisinin sırtını okşadı. Herhangi bir cevap veremezdi, eğer geri dönmezse onlara verdiği umut yüzünden daha çok kırılacaklardı. Bu yüzden sadece yarım yamalak bir tebessüm sunarak geleceği bilmeden evden dışarı adımladı. Canı sıkılmıştı. İçinde huzursuz olan bir şeyler vardı. Tanıdık değildi ama sadece içine kaçıp bir köşede saklanmak istiyordu. Tekrar küçük bir çocuk olmayı diliyordu, geçen bu bir ayda üstüne yüklenen yeniliklerin altında ezilmemek için. Chan, kafasına aniden geçirilen bereyle afalladı.
Berenin bir kısmını tutup onu gözünden uzaklaştırdığında bunu yapanın Jungkook olduğunu fark etmişti. "Bunu neden yaptın? Haber verebilirdin!" Chan sinirle omzuna yumruk attıktan sonra somurtarak önüne döndü. Seungmin, dudaklarını saran bir tebessüm vardı. İlk defa gerçekten bu kadar sıcak bir ifade görmemişti. Her zaman duyguları saklı olurdu. "Neden benimle gelmeyi kabul ettin?" Seungmin ona döndüğünde hala daha yüzünde bir tebessüm taşıyordu. Gözlerinde ise daha önce Chan'ın görmediği ve yabancı olduğu müthiş parıltılar vardı.
"Bazı şeyleri açıklığa kavuşturmak isteyen bir tek sen değilsin." Chan bundan daha fazlasını alamayacağını anladığında ona sadece gülümsedi. Zorlamak istemiyordu, önlerinde zaten uzun bir yolculukları vardı. Yani eğer Seungmin ona hikayesini anlatacaksa bu biraz zaman alacaktı. Yine de Chan yürürken hafifçe omzuyla onun omzunu dürtmekten alıkoyamadı. "En azından benimle geldiğine mutluluyum."
"Ne yani? Buradan beni istemediğini mi anlamalıyım!" Jungkook ihanete uğramış gözlerle ona baktığında ikisi de kıkırdamıştı. Genç alfa o kadar oyuncu ve dramatik davranıyordu ki. "Gerçekten çok can sıkıcı derecede geveze oluyorsun, dostum." Jungkook üzülerek Seungmin'e baktı. "Ama o konuştuğunda hiçbir şey olmuyor." Seungmin kaşını kaldırıp alayla baktı. "Onunla sidik yarıştırma, bu yarışmadan alacağın tek şey koca bir-"
"Hey! Tamam, tamam. Kesin ikiniz de. Konuşmak için bol vaktimiz olacak ama şu anda gücünüzü çenenize değil de ayaklarınıza verirseniz fena olmaz." Chan maskeyi burnuna kadar çekip onlardan birkaç adım ilerde olacak şekilde yürüyordu. En azından geceye kadar geride bıraktığı o yedi alfanın alanından uzaklaşmalıydı.
∆
evet, bu bölümü wattpad kapandığı gün yazmıştım.. pıtırcığıma bu bölüm hastaymış geçmişler olsun ve üç seçenek verdim bunu seçti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐰𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐬, 𝘤𝘩𝘢𝘯 𝘹 𝘴𝘬𝘻
Fanfiction❝Kar yere düşmeden önce kurt adam klanlarının kanı dökülecekti. Tabii bir cadı ortaya çıkıp hepsinin ruh eşinin aynı omega olduğunu söylemeseydi.❞