- Kora - obudził mnie głos Bilba .
- Jak się nie pali lub nie atakują to po co mnie budzisz ? - spytałam naciągając kołódre na siebie .
- Bo wyruszamy - odpowiedział Bilbo ściągając kołódre .
- Już ? - spytałam podnosząc się gwałtownie z łóżka . Dziś już nie pośpię .
- Idź ! Poczekaj zaraz przyjdę - powiedziałam. Bilbo chyba mnie nie zrozumiał .
- Muszę się ubrać - powiedziałam . Bilbo pośpiesznie wyszedł .
Dziś miałam do założenia skurzane spodnie i białą koszule na , którą założyłam kamizelkę podobną do gorsetu . Czyli wygody .
Otworzyłam gwałtownie drzwi . Bilbo runął na ziemię .
- No proszę - powiedziałam z uśmiechem . Bilbo nic nie odpowiedział. Popatrzył na mnie z uśmiechem
- No choć - powiedział ciągnąc mnie za rękę .
Biegiem ruszyliśmy w stronę kompani .Fili spojrzał na mnie.
- Ignoruj go ignoruj go Kora - cały czas sobie powtarzałam w myślach . Próbuje go ignorować ale to nie jest takie łatwe .
- Kora przepraszam ...- zaczął Fili ale nie dokończył po odeszłam dalej . Tak bardzo chciałam żeby mnie przeprosił ale rozum wziął górę .
Wkroczyliśmy w góry mgliste . Góra trochę się trzęsła. Małe skały pomału spadały .
- Czy to lawina ? - spytał Oin .
- To coś znacznie większego . To olbrzymy - powiedział Gandalf . Zobaczyłam jak duża skała leci w naszą stronę.
- Kora ! - krzyknął Fili . Poczułam jak jakieś ciepło przechodziło moje ciało . Czarna iskra wyleciała ze mnie . Iskra rozbiła skałę na malutkie części .
Zobaczyłam jak Bilbo spada . Thorin uwiesił się na skale . Pomógł mu . Zauważyłam linę . Przywiązałam nią siebie i skałę. Pobiegłam do nich .
- Trzymaj to i nie puszczaj na mój znak ciągnij - powiedziałam podając linę Bomburowi . Usiadłam na skale . Thorin ledwo się trzymaj .
- Naciągnij linę - krzyknęłam . Fili popatrzył na mnie zatroskany . Gandalf choć nie łatwo było to dostrzec też się o mnie bał . Skoczyłam . Na szczęście lina była tak naciągnięta że byłam po Thorinem .
- Oprzyj się na moich ramionach - powiedziałam stanowczo do Thorina . Zrobił to nie chętnie . Na szczęście dość szybko to zrobił . Gdy dość ciężki krasnolud opiera się na twoich barkach to nic przyjemnego .
Zauważyłam że skała leci w moją stronę . Nie wiedziałam jak dokładnie używa się tej całej magii . Nie mogłam sobie pomóc . Skała uderzyłam mnie . Wszystko było rozmazane . Po chwili straciłam przytomność
CZYTASZ
Trzy siostry . Hobbit
FantasyCo by było gdyby . Gandalf miał córkę ( znalezianą ) o imieniu Kora . Ona wyrusza z kompanią Thorina. Podczas wyprawy dowiaduje się że posiada potężną magię , a jej dawno utracony siostry nadal żyją . Siostry odnajdują się choć to nie łatwa droga...