Zaczęliśmy się szykować do wymarszu .
- To idziemy - powiedział Thorin gdy wszystko było spakowane .
Wyruszyliśmy wcześnie z rana .
Po południu zatrzymaliśmy się na mały odpoczynek. Przysiadłam się obok Bilba . Fili rozmawiał o czymś z Kilim . Nie chciałam im przeszkadzać .
- Jak to się stało że znaleźliście się na drzewach ? I orkowie was otoczyli ? - spytałam . Bardzo mnie to interesowało . Gdy orły nas zabierały zobaczyłam tylko kawałek tego co tam się stało .
Bilbo opowiedział mi co się tam wydarzyło. Napiłam się trochę wody z manierki .
Wyruszyliśmy w dalszą drogę. Długo nie maszerowaliśmy póki coś nam tego nie przerwało .
- To rzeka - oznajmił Bofur .
- Pierwszy idzie najlżekszy - powiedział Thorin. Każde spojrzenie utknęło na mnie .
- Jak ja was nienawidzę- powiedziałam . Złapałam się pnącza było dość stabilne i tak pnącze po pnączu przedostałam się na drugą stronę.
Bombur miał problemy z ostatnim pnączem .
- Pomogę mu - oznajmiłam . Chciałam pociągnąć za roślinę co spowodowało by ; Bombura przeskakującego na bezpieczny teren , a mnie wpadającą do wody. Miałam już pociągnąć ale zatrzymała mnie czyjaś ręka. Był to Fili . Zabrał mi pnącza , a sam za nie pociągnął .
Bombur był na drugiej stronie. Fili leżał w zaczarowanej rzece . Nadal trzymał pnącze w dłoni . Trzeba było tylko mocno szarpnąć . Ja nie miałam tyle siły ale ktoś taki jak Bombur na pewno by miał .
- Gdzie jest Fili - wypowiedział zmartwionym głosem Kili .
- Bombur szarpnij mocna za tą roślinę
Bombur wykonał moje polecenie . Fili był nogami na brzegu . Pomiegłam do niego złapałam blondyna za ręce ale dużo to nie pomogło .
- Kili
Kili szybko przybiegł na miejsce . Pomógł mi . Brunet był cały zmartwiony stanem Filego .
Uklękłam obok Filego .
- Coś ty zrobił Fili . Błagam cię obudź się - Te słowa chodziły mi cały czas po głowie . Po policzkach pociekły mi łzy . Poczułam zapach jakiś ziół , a z moich rąk wydobywał się zielony strumień magii . Zielony strumień poleciał na Filego .Kili wpatrywał się we mnie jakby wiedział co robię . Czy wiedziałam co robię ? Oczywiście że nie.
Klatka piersiowa blondyna zaczęła się unosić .
Po krótkiej chwili Fili podparł się na rękach .
- Już spokojnie - uspokajałam go . Minęło parę chwil są nim zorientował się gdzie jest i co się dzieje.
- Długo byłem nie przytomny ? - spytał blondyn zwracając się do Kilego . Kili uśmiechnął się .
- Może z jakieś 15 minut - odparł brunet - Kora ci pomogła - zaczerwieniłam się . Włosy spuściłam na dół żeby nie było widać moich czerwonych policzek .
- Zostajemy tutaj na noc - zarządził Thorin . Był jak zawsze chłodny ale teraz wyczułam nie co zmartwienia.
- Kora przyjmujesz pierwszą wartę- dodał dębowa tarcza .
- Tutaj lepiej nie rozpala ognia- zaproponowałam .
- Znów suchy prowiant - marudził Dori .
- W tej okolicy często czają się elfy z Puszczy - wyjaśniłam . Nie chciałam aby nas złapali . To oznaczało by konie wyprawy .
- Ile jeszcze dni do Dnia Durina ?- spytał Bilbo.
- Jeszcze jakieś 2 miesiące . A czemu pytasz? - odpowiedziałam. Myślałam że hobbici nie zanają się na krasnoludzkim kalendarzu .
- To ty nie wiesz ? - spytał Dori ze zdumieniem.
- Przecież ona wtedy była w śpiączce - Odpowiedział zirytowana Gloin .
- Ale czego nie wiem ?
- Do dnia Durina trzeba się dostać do góry bo inaczej ukryte drzwi się nie otwarzom . Tak nam Elrond powiedział - opowiedział Óin .
Siedziałam na warcie . Usłyszałam jakieś łamanie gałęzi . Obracając się ujrzałam Kilego .
- Nie strasz myślałam że to elfy
- Chciałem porozmawiać - oznajmił speszny Kili .
- Kochasz Filego - westchnął i zaczął mówić :
- Czemu wy nie przyznacie się do tego ? Przecież to widać że jesteście do siebie stworzeni. Kora czy byłaś by wtedy tak zła na Filego po tym co powiedział w Rivendell? Gdybyś go nie kochała . Czy Fili gdyby ciebie nie kochał tak by tego żałował ? Czy pomogłaś by mu dzisiaj gdybyś go nie kochała ? - powiedział Kili tak by nikogo nie obudzić . Czy ja kocham Filego? Oczywiście że tak . Tylko czemu Kiki musiał mi to uświadomić . Czemu ja tego nie zauważyłam?Siedziałam wpatrzona w drzewa . Była pora by zmienić wartę.
Zmniłam wartę z Dorim .
Ułożyłam się w pozycji do spania . Ułożona wygodnie zasnęłam .
----------
No więc doszliśmy do momentu w , którym Kora I Fili za pomocą Kilego uświadamiają sobie że się kochają .
A gdy się stanie że sobie to wyznją planuje wam zniszczyć psyche ...
Zalecam chusteczki ..
Przepraszam że dawałam i usuwałam ale musiałam to dopracować
CZYTASZ
Trzy siostry . Hobbit
FantasyCo by było gdyby . Gandalf miał córkę ( znalezianą ) o imieniu Kora . Ona wyrusza z kompanią Thorina. Podczas wyprawy dowiaduje się że posiada potężną magię , a jej dawno utracony siostry nadal żyją . Siostry odnajdują się choć to nie łatwa droga...