Ehueheuehu sürekli yb yazicam demiştim. Multimedia da Emre var. Yavaş yavaş hikaye oturmaya başladı herşey şimdi başlayacak okumanızı tavsiye ederim. Oylayip votelemeyi unutmayın sizi seviyorum:**
Eve gidene kadar arabada Buse ve Emre'nin o hali aklımdan çıkmıyordu. "Bunu hakedicek ne yaptim be?" Diye düşünürken Ahmet bey "geldik" dedi ve inmemi beklercesine bana bi bakış attı.
Çantamı alıp arabadan indim. Koşarak eve gittim ve anahtarımın olmadığını fark ettim. Kapının önündeki merdivenlere oturup bacaklarımı kendime doğru çektim. Başımı dizlerimin üzerine koyup ağladım. Bi anda kapı açıldı. Ani bi hareketle arkama baktığımda bugünün cuma olduğunu fark ettim. Salime teyze gelmis evi temizlemisti. Beni aglarken görünce ne oldugunu sordu. Arkadaşlarımdan ayrıldığım icin üzgünüm deyip gecistirdikten sonra eve girdim. Kapıyı kapatıp kilitledim. Odama cikip uzerimi değiştirdim. Yataga attım kendimi elime laptopumu alip Emre'nin bloguna baktım. Bu kadar salak olamazdim. Uzun zamandır beraberlerdi ve ben bunu anlayamamıstım. Kendime kufrettikten sonra laptopu kapatip kulaklığımı taktım. Rastgele bi sarki sectim ve gozlerimi kapatip dinlemeye basladim. Take me to church çalıyordu.
*
Uyuyakalmisim uyandigimda saat 21.36 ydi telefonuma baktigimda buseden 6 cevapsiz arama emreden 2 cevapsiz arama ve sedeften 13 cevapsiz arama vardi 6 tanede mesaj hepsi sedeften gelmisti.
"Kızım nerdesin ya evdemisin?"
"Dünya beni meraklandiriyorsun ac şu telefonunu"
"Simdi buseyle konuştum. İnanamiyorum! Sakın aptalca bisey yapma."
"Size geliyorum. "
"Icerideysen lutfen aç şu kapıyı konuşalım biraz."
"Senin gibi arkadaşı sikeyim ben meraktan ölücem kaşar ac su telefonunuuu!!!"
Hemen Sedefi aradım ve iyi olduğumu uyuyakaldigimi söyledim.
"Konusmaya ihtiyacın varsa hemen gelebilirim.""Gerek yok bebegim zaten takmıyorum biliyorsun bu aralar emreyle aramiz kötüydü. Zaten ayrilicaktik ne halleri varsa görsünler. Şimdi kapatıyorum. "
"Tamam canım seni seviyorum bisey olursa hemen beni arıyorsun! "
"Bende seni.." deyip kapattım. Bi karara varmak icin cok düşündüm ve Ankaradaki teyzemin yanına gitmeye karar verdim. Saat gece iki bucukta babam eve geldi ve içmişti. Ona teyzemlerde kalmak istediğimi söyledim. "Kendin bilirsin." Dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEKİ YA SONRA?
Ficção AdolescenteDünya çevresinde pek dikkat çekmeyen varla yok arasında bir kiz üniversite de yeni bir başlangıç yapmak onun için zor gözüküyor. Hikayeyi okumanizi tavsiye ederim Dünya içimizden biri.