Multimediada Sedef ve Bartu vaaaar
Hikaye nasill gidiyo sizce yorum yapip votelerseni sevinirimm sizi cook seviyorumYüzümde buruk bi gülümsemeyle babamın yanağına bi öpücük kondurup merdivenleri ikili ikili ciktim.
Odamin kapısını actigimda hala gülümsuyordum. Iceri gectim, kapıyı kapatıp kapinin arkasina yaslandim ve yavasca yere oturdum.
Yanaklarimda bi sıcaklık hissettim onsuz yasayabilirmiyim diye düşündüm.
Neden yasayamayacakmisimki ?
O beni bu kadar kolay birakabiliyorsa bende onu unutabilirim değilmi?
Peki ya Buse ?
Onsuz ne yapicagim?Düşüncelerim beynimi kemirirken sabah oldugunu farkettim ve sabahın köründe teyzemi aradim.
"Alo?"
"Teyzecim nasilsin?"
"Iyiyim hayatim bu saatte ne oldu biseymi var?"
"Seyy yaa teyzee ben size gelebilirmiyim diycektimde. Hani eğer musait değiliz falan dersen anlarim.."
"Sacmalama bebegim bekliyorum gel hem yarin eylülde buraya gelicek eglenirsiniz beraber."
"Tamam teyze teşekkür ederim seni seviyorum. "
"Bende seni hayatim."
Eylul teyzemin kızı. Benden bi yas büyük Eskişehir'de okuyor. Hep onunla takılmayı sevmisimdir.
Hemen üzerime salaş beyaz t-shirtimi geçirdim siyah şortumuda giyip saçlarımı arkadan sıkı bi topuz yaptim gözlerimin alti şişti ve baya bitkin gözüküyordum. Yuzume BB krem sürüp kirpiklerimi maskarayla kıvırdım.
Dunden beri hiçbişey yememistim. Suanda canim hiçbişey istemiyordu. Hemen cikip en erkene ucak biletimi aldim. Saat 13.30 da suan saat 10 Ankara'ya gidicegimi haber vermek icin sedefi aradim. Ikinci calista hemen telefonu acip;
"Alo?"
"Napiyon kaşar? "
"Bartuyla uyuyoruz bebegim ne oldu bu saatte delimi s*kti?"
"Kızım düzgün konuş yeaa eheheheh sana şey diyecektim ben simdi bilet aldımda Ankaraya gidiyorum"
"Bende bugün alışverişe çıkalım diyecektim neyse o zaman yarin cikariz bebegim. "
"Iııı ama seyy kalıcam bayaa bi.."
"Bayaa bi derken?"
"Iste tatilde hep burdayım."
"Kızım delisin sen yaa ben sana ne d..."
"Aaa saat geldi uçağı kaçırmayım ben kapatıyorum canımm cokk öptüm"
Sedefi cok seviyordum ve galiba bu hayattaki tek gercek dostumdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEKİ YA SONRA?
Novela JuvenilDünya çevresinde pek dikkat çekmeyen varla yok arasında bir kiz üniversite de yeni bir başlangıç yapmak onun için zor gözüküyor. Hikayeyi okumanizi tavsiye ederim Dünya içimizden biri.