mezuniyet

194 20 11
                                    

Hikayemi begendinizmi canlarim yorum birakin ona göre devam ediyim.
Mutimediada buse varr

Telefonun titresimiyle uyandigimda arayan kişi kapatmisti kim olduguna baktim sedefti. Aradim ve bartuyla gidicekmis buseyi bekledim geldiginde ciktik. Buseyi gerçekten sevdiğimi düşünüyorum. Her zaman yanimda olan en iyi arkadasim.

Kapının önünde Ahmet beyi bekledik geldiğinde kuaföre gittik. Düz fön çektirdim saclarima buseyse saçlarının uçlarını kıvırdı. Kahverengi tonlarında göz makyajı ve abartısiz pembe parlatıcı sürdükten sonra kıyafetimi giymek icin kabine girdim. Beyaz tül kollarında dantel işlemesi olan bi elbise giydim. Pudra pembesi platform ayakkabılarımi giydim ve kabinden çıktım.

Buse siyah mini elbisesiyle cok güzeldi. Siyah koyu tonlarda göz makyaji ve kalın eyeliner bembeyaz olan tenine cok yakışmışti.

Arabaya binip mezuniyet salonuna gittik. Emreyle aramiz bu aralar kötüydü. Orda bulusacaktik. Salonda heryerde emreyi aradım. Ama hala gelmemişti. Busede ortalarda yoktu. Salonun bahcesinde küçük bi havuz arkasındada bi duvar vardı. Duvarın arkasina gidip tek başıma oturmayi planladim. Duvarın arkasina yaklaştım. Platform ayakkabim ayağımı sıkıyordu çıkarıp elime aldım ve yurumeye devam ettim.

Duvarın arkasına geldigimde gördüğüm görüntüye inanamadım. Kendi gözlerime inanamadim gözlerimi kapatıp açtım ve tekrar baktım.  Yanlış görmüyordum. Emre buseyi duvara yaslamis ve opuyordu bi anda buse kafasını cevirdi ağladığını fark ettim. Buse emreye "daha ne kadar surecek bu oyun gerçekten sıkıldım" dedi

Emre " bugun soyleyip ayrilicam merak etme bana guvenmiyormusun "dedi.

O an gözyaşlarımi tutamadim. Hareket dahi edemiyordum. O an emre beni fark edip bana baktiginda ona bagirmak istedim icimdekileri söylemek istedim güçlü gorunmek istedim ama hicbirini yapamadım aglamaya devam ettim burnum kanamaya başladı. Ve busede kafasını çevirip bana baktı. O an tam o an ölmek istedim buse benim 4 yıllık en yakın arkadaşım o yapmaz diye düşündüm kendi icimde düşüncelere bogulurken kafama biseyin çarptığını hissettim ve kendimi yerde buldum.

Gözlerimi actigimda herkes etrafımdaydı ama buseyle emre yoktu. Herkes beni uyandırmaya çalışırken etrafımı zar zor secebiliyordum. Sedefle deliye dönmüş beni salliyordu. Ayaga kalkmaya çalıştım. Bi şeyim yok deyip tuvalete gittim seded yanımda geldi burnumun kanaması durmustu. Kendimi iyi hissetmiyorum deyip ahmet beyi aradim gelip beni eve götürdü. Sedefin bende gelicem israrlarina ters çıktım ve yalnız kalmak istediğimi soyledim.

Sık sık yb yazicam ve hikayemi begenmenizi umuyorum. Bölümler uzunmu olsun kısamı yorum yapıp begenmeyi unutmayin. Sizi seviyorum :***

PEKİ YA SONRA?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin