Once bana sigara uzattı.
"Kullanmıyorum. " diye cevap verdiğimde beni küçümseyerek bana baktı.
"Sigara bile icmiyosan bunları nasıl iciceksin güzelim? "
Aslında haklıydı. Uzattığı kırmızı marlboro paketinden bi tane sigara çekip ağzıma koydum. Kaan cakmağı yakıp sigarama yaklaştırdı. Sigaradan bir nefes icime çektiğimde öksürerek nefesi dışarı çıkardım. Kaan kahkaha attı. Ne iğrenç bir seydi bu sigara, bundan ne anliyorlardi?
Sigara bitmeye yakınken artık oksürmedigimi fark ettigimde sevindim. Ama ağzımda ve boğazımda zehir tadı vardı. İkinci sigarayı yaktığımda gayet pro bir sekilde icmistim. Artık sigara zevkli geliyordu. Sigarayı dudaklarımın arasına götürüp icime büyük bir nefes çekiyordum. Nefes icime gidene kadar geçtiği yerleri hafif yakıyordu ve bu hoşuma gidiyordu. Yavasca üfledigimde iki dudagimın ortasından çıkan gri dumanı seyrediyordum.
Ben kendi çapımda sigarayla eglenirken Kaan esrarı çıkardı. Beyaz bir beze yeşil otları sarıp ağzına götürdü. Ve ucunu yaktı. Derin bi nefes cekip elindekini bana uzattı. Aslında fikrim degimisti icmek istemiyordum.
Hayır derecesine kafamı sağa sola salladım. "Seninde sağın solun belli olmuyo kızım kendin bilirsin yeaaa" bakışı attığında güldüm.
Kaan icerken bende Kaan'ı seyrettim. Uzun kirpikleri birbirine karışmış ve aldığını düşündüğüm kaşları siyahın aynı koyuluğundaydı. Gözleriyse bazen kahverengi bazen ela oluyordu. Anlayamadığım bir sempatikliği vardı.
Özellikle gülüşü fazla içten ve içinde cok fazla düşünce bulunduran cinstendi. Baktıkça bakasım geliyor ve o gülünce istemsiz bende gülüyordum.
Geçen gün bana kötü davranan Kaan'dan eser yoktu şimdi. O günkü tablo aklımdan çıkmıyordu. Sormak icin doğru anı beklerken Kaan kendi kendine gülmeye başlamasıyla kafasının iyi olduğunu anladım.
"Sey Kaan sana bisey sorucam"
"Sor güzelim "
"Hani Sarayköydeki odanda bi tablo varya o kim?"
"Bu seni ilgilendirmez! "
" şey, ben, peki."
"Hemde boşver şimdi bunları gel yanımada sarılayım azcık. "
Kaan'ın yanına oturmamla kolunu boynuma dolayıp beni göğsüne çekmesi bir oldu. Cok farklı biriydi hic takılmadığım türden. Sinirliyken bi anda cok tatlı biri olabiliyordu. Değişken ruh hali benim hoşuma gidiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEKİ YA SONRA?
Novela JuvenilDünya çevresinde pek dikkat çekmeyen varla yok arasında bir kiz üniversite de yeni bir başlangıç yapmak onun için zor gözüküyor. Hikayeyi okumanizi tavsiye ederim Dünya içimizden biri.