Eylül sessizce eğilip kulağıma "tadını sevmediysen icme." Dedi
Herkes içiyordu hatta yan masadaki küçük yas grubu ergen kızlar bile...
Neden icemeyimki diye düşünüp. "Hayır beğendim." Dedim. Bir yudum daha alıp hızlıca yuttum.Biraz sesli söylemiş olmalıyım ki masadakiler bana dikkat kesilmisti.
Kaan'ın tam gozlerimin icine bakması hayatımda hic yasamadığım bi duyguyu yaşatıyordu bana. Ne yapacağımı bilemiyordum ve ellerim sanki bi fazlalıkmıs gibi koyucak yer bulamıyordum. Arada bi halaa bakıyormu acaba diye kaana bakıyordum ve kaan'la goz goze geliyorduk. Sonunda anlamıştı rahatsız olduğumu . Dudağinin sag tarafı hafifce yukarı kalktı ve hafızamdan silinmeyecek bi playboy gülüşü yaptı. Sonra elindeki Jack&Daniels'ı kaldırıp "Dünya'nın aramıza katılmasına" dedi.
Elindeki yarisi dolu olan bardağı tek seferde bitirip büyük bir gürültüyle masaya koydu. Bunu yaparken gözlerini benden ayırmadı, ben kafamı cevirmeyi denesemde yapamadım ve Kaan'ın hareketlerini izledim.
Masaya gelen barmenin kulağına bişeyler fisildayan Merve, Seren'e bakıp piç gülüşü yaptı.
Masadakiler "yaaa yinemi hadi ama en son krize girmistik" gibi şeyler söylediler. Ne olduğunu anlamıyordum.
5 dakika sonra barmen elinde 40 tane Tequila shot bardagiyla geldi ve tepsiyi masaya birakti. Eylül bana gülerek
"Oyun oynuyoruz simdi canım sen istersen biraz izle daha sonra katılırsın oyuna"
Kaan "Hayır ya sacmalamayin herkes oynayacak hadi balkona geçelim" dedi.
Ne gibi bir oyun olduğunu anlayamadıgım için korkmustum -rezil olmaktan- .
Balkona geçtik Tugberk ortaya Jack&Daniels sisesini koyup çevirdi. Üstü Merve'ye altı Buraga gelmişti.
"Doğruluk mu ? Cesaret mi?"
"Dogruluk."
"Benden sonra kac kişiyle öpüştün?"Masadaki herkes "oooooooouuuuwww" diye bağırmıştı. Bense burdan Burak'la mervenin eski sevgili olduğunu anladım.
"2 "
Bu kez masadakiler "Helaaal!" Diye bagirmislardi.Merve şişeyi tutup hızla cevirdi şişe durduğunda üstü serkana altı tugberke geldi.
"Doğruluk mu? Cesaret mi?"
"Doğruluk lan!"
"Ibne misin? "Tüm masa kahkahalarla güldü.
"Siktir pezevenk!"Serkan şişeyi çevirdi şişe durduğunda üstü bende altı Eylül'de durmustu.
"Doğruluk mu? Cesaret mi?"
"Doğruluk."
"Bu masada biriyle sevgili olmak zorundasın kimi tercih ederdin?"Serkan araya girip " buda sorumu tabikide beni" dedi.
Burak bana göz kırpıp kimi seçeceğini biliyorsun bakışı attı.
Tugberke baktıgımda onun Serene baktığını gördüm. Benim gördüğümü anlayınca baska bir yere bakıyomus gibi yaptı.
Kaan "hadi amaa hızlı biraz !Eğer cevaplamak istemezsen shotlardan birini dik tepene güzelim" dedi.
Ve gaza gelip ne yaptım sizce he ne yaptım tequila shot bardaklarından birini alıp tepeme diktim.
Herkes "yavaaas be yavrum!" Diye bağırdı sonra eylül nasıl icecegimi anlattı.
Önce tuz yalıyoruz sonra shot atıyoruz ve limonu yiyoruz. Yanlız ben ebemin amını görmeye başlamıştım. Yavas yavas atesim çıkmaya başlamıştı ama isin eğlencesi şimdi başlıyordu.
Bikaç tur daha boyle devam ettikten sonra cevap sırası yine bana gelmişti. Ama soruyu soran Kaan'di.
"Dogruluk mu ? Cesaret mi?"
"Cesaret! "
"Hic orgazm oldunmu?Boyle bi soruyu gercekten beklemiyordum beyaz tenimde yanaklarımın domates gibi kizardığını anlamamak icin salak olmak lazımdı. Herkes benim utanmama güldü. Ama ben orgazm ne demek daha bu sene öğrenip bana anlatan erkek arkadaşımla 1 hafta boyunca küsmüşken şuanki ortamda "Hayır" diyip ağızlarının payını veremiyordum. Susup sessizce bi shot daha attım derken gün sonunda yaklaşık 7 shot atmıştım. Gece eve döneceğimiz zaman Eylül kızmıştı bana
"Ah be kızım delirdinmi ? Sen daha bira içmemiş kızsın 7 shot ne demek ???"
Sacma salak etrafa bakıp gülüyorum. "Kaan sencede cok yakışıklı değilmi eylöööl?"
Dedikten iki saniye sonra Kaan'ın yanımızda oldugu aklıma geldi.
Wtffff!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEKİ YA SONRA?
Novela JuvenilDünya çevresinde pek dikkat çekmeyen varla yok arasında bir kiz üniversite de yeni bir başlangıç yapmak onun için zor gözüküyor. Hikayeyi okumanizi tavsiye ederim Dünya içimizden biri.