User6931:
Hiç olmadığım kadar:)Görüldü 02:35
~~~~~~
Isagi içinden çok yaratıcı küfürler ederek kapının önüne çıktı ve arsız arsız sırıtan Kaiser ile karşılaştı. Kaiserin planı çok büyüktü ama ısaginin bundan haberi yoktu, konusup gidecek bitecek her sey diye dusunuyordu."Ne var kaiser?"
"Ne kibarsın ya sen öyle" dedi alaycı ses tonuyla. "Uzatma, ne diyeceksen söyle"
"Ya ısagi biliyor musun.. ben hâlâ sana aşığım unutamıyorum seni." Isagi göz devirdi. "Beni aldattın amına koyayım. Nessle yattın? Hâlâ nasıl böyle konuşabiliyorsun." Kaiser yalandan üzülmüş gibi yaptı ama yapmacık olduğu fazlasıyla belliydi. "Hadi ama.. gençlik hatasıydı...""Yani?"
"Yanisi barışalım"
"Senin yaptığın o iğrençliği olgunlaşmamış bir piç olduğuna veriyorum. Ayrıca ben seni çoktan sildim, sapık gibi.. daha doğrusu köpek gibi peşinde dolanıyorsun. Ne zaman vazgeçiceksin bu durumdan? Haha.. gerçekten çok komik durduğunun farkında mısın?" Dedi isagi yarı dalga geçer bir sesle. Kaiser felâket sinirlenmişti.
"Isagi çok oluyorsun"
"Kaiser, sevgilim var daha fazla rahatsız etme beni."
"Hadi ya öyle mi!" Dedi ve Isaginin dudaklarına kapandı. Zorla öpmüstü ısagiyi. Kaiser Isagiyi öpünce kendisini iyi gizlemiş olan Ness ikilinin fotoğraflarını çekti.
Isagi, Kaiseri itti ve bir tokat yapıştırdı. "Ne yaptığını sanıyorsun sen! Sapık mısın. Gerizekalı, bir daha sakın yoluma çıkma!" Dedi ve hızlı adımlarla evine döndü. Kaiser Ness'e 'hallettin mi?' bakışı atıp istediği cevapı alınca arsızca sırıtıp "ben de seni seviyorum yoichi" dedi ve uzaklaştı oradan.
Isagi, eve girer girmez yere çöktü ve ağlamaya başladı. "Rin benden nefret edecek" diye söylenmeye, hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Defalarca dudağını yıkadı, defalarca 'özür dilerim sevgilim' diye söyledi en sonunda uyuya kalmıştı..
~~~~~Rin'den 20 cevapsız arama
Gruptan yüzlerce mesaj
Chigiri'den 10 yeni mesaj
...
Rin:
Sevgilim günaydın
Antrenmana gidiyorum
bak bunu giyindim
*Fotoğraf*
Uyuyor musun hâlâ
Uyanınca bakarsın, seni seviyorum
(08:45)Manittaaa bak ne gördümm
*Fotoğraf*
Kediye bak aynı sen
(09:50)Antremandan yeni ciktimm
Cok yorgunum.. yorgunlugumu
alsana
(12:00)Aşkım, iyi misin?
Uyuyor olamazsın, iyi misin?
(13:30)Bir cevapsız arama
Rin:
Bebeğim korkutma beni(14:00)
Rin:
Isagi?
Bebegim korkmaya basliyorum
(14:30)Isagi:
Bebegim cok ozur dilerim
Su an kalkabildim
Cok ozur dilerim seni korkuttugum icinRin:
BEBEGİM?
NEDEN BU KADAR GEC UYANDİN
SAAT KACTA YEDİN
YUREGİM AGZİMA GELDİ.Isagi:
Patron cagirdi acilmis
Saat 5de eve geldim
Sonta uyku tutmadi 6ya kadar oturdum
simdi kalktim😓😓Rin:
Anladim balim
Bu aksam gelicegim bar'a
Saat 22.00'da sizin eve gelirim
Ordan geceriz olur mu?Isagi:
Olurrr
Ben gideyim dus alayim
evi temizleyeyimIsagi, hiçbir şey olmamış gibi davranmayı seçmişti. En azından bi' yere kadar böyle yapacaktı.
Gözleri şismiş ve kıpkırmızıydı. Akşama kadar kendisine bir çeki düzen vermesi gerekiyordu ki Rin şüphelenmesin.
Isagi bok gibi hissediyordu. Kendinden nefret ediyordu, sevgilisinin fotoğrafına bakarak defalarca özür dilemişti...
Saat 22:30 Rin Isaginin evine gelmiş Isagi'nin hazırlanmasını bekliyordu. Yaklaşık 15 dakika sonra Isagi odasından çıkmış koltukta oturan Rin'in karşısına dikilmişti. "Nasıl olmuşum?" Rin karşısındaki oğlana odaklanmış baştan aşağı süzmüştü. "Çok güzel olmuşsun sevgilim" Rin ayağa kalktı ve Isagi'ye yaklaştı, belinden tutup kendisine yakınlaştırdı. "Her zaman çok güzelsin"
Bu romantik ortamı Isagi'yi arayan Chigiri oldu. "Siktir.." diye söylenen Rin'e Isagi kıkırdadı ve aramayı yanıtladı.
"Acmasam da olurmuş, chigiri ve Kunigami de gelicekmis" Rin kafa sallamıştı. "E hadi çıkalım o zaman"~~~~~~~
Bar'a vardıklarında Rin, Kunigami ve Chigiri üçlüsü bir masaya oturup içkilerini yudumlamaya başladılar Isagi'de müşterilerin istedikleri içecekleri hazırlamaya başlamıştı.Yarım saat sonra Bar kapısı aralandı ve içeriye iki kişi girdi. Isagi göz ucuyla kapıdan girenlere baktı ve gözleri korkuyla açıldı. Kaiser ve Ness.. Isagi göz ucuyla bir Rin'e bir de arsız arsız sırıtan Kaiser'e baktı.
"Hayır ya.."
~~~~~~~~
Nasil olmus bacim Bİ YORUMLARDA YAZİİİİİNNNNNNSimdi arkadwslar bisey diyicem lütfen okuyanlar oy verebilir misiniz gerçekten yazma hevesim kaciyo😓 zaten erisim engeli yemis Wattpad en azindan okuyanlar oy verse cok mutlu olurum. Seviliyosunuz gorusuruuuzzz🤍🤍