13

111 17 38
                                    

Saat 05:00
Isagi hâlâ uyuyamamıştı. Ne yapacağını, bu durumu nasıl aşacağını, Rin ile barışacaklar mı, ailesine ne diyecek, kaiser bundan sonra neler yapacak, evi nasıl geçindirecek.. ve bir çok soru aklını meşgul ediyoru. Boğuluyor gibi hissediyordu ilk defa çok içten bir şekilde kendisini öldürmeyi istedi Isagi. Keşke Kaiser çağırdığında inmeseydi, nerden bilecekti ki onu zorla öpeceğini. Kaiserden nefret ediyordu, Rin'e çok kırgındı. Rin'in buna inandığına inanmıyordu. Hiç mi güvenmemişti Isagi'ye?

Tartışmalarının üstünden daha bir gün geçmemesine rağmen Isagi Rin'i deli gibi özlüyordu. Rin'in yanında olmasını istiyordu..

Gözleri şişmiş kızarmış acımaya başlamıştı. Hiç durmadan ağlamıştı. Boğazı da ağrımaya başlamıştı. "Lanet olsun.. kendimi öldürmek istiyorum.."

Söylenerek kalktı ve banyoya girdi. Çekmecesini açtı ve en derine koyduğu kutuyu aldı. Açtığında gördüğü şeyler yüzünü buruşturdu. Jilet... Yapmak istemiyordu Chigiri'ye sözü vardı ama başka yolda gelmiyordu aklına. Aslında bir yol daha vardı ama Isagi bu yolu seçti.

Jileti aldı

Kolunu açtı

ve evet yaptı.. 1 yıl sonra tekrar yaptı.

"Özür dilerim Chigiri.."

''''''''
Rin de berbat bir durumdaydı. Yurda uğramadan garajda duran motorunu alıp çıkmıştı. Genelde Hiori'nin arabası ile gezerdi ama bu gece bir değişiklik yapmak istemişti. Biraz gezip geri dönecekti. Boş otobanda full ses şarkı ile gidebildiği kadar hızlı gidiyordu. Bir yandan da göz yaşlarına engel olamıyordu.

Ne kadar uzağa gitmek istese de döndüğü yer yine Isagi ile gittikleri sahil kenarı oluyordu. Yine sahil kenarına gelmişti. Isagi'nin yanına gelmesini istiyordu hatta yazmak istiyordu ama yazacak yüz bulamıyordu kendisinde. Tüm gece orada kalmıştı. Hiroi ise defalarca Rin'i aradı ama Rin hiçbirine geri dönmedi.

'''''''''''
Olayların üstünden 1 hafta geçti. Rin artık   nadir yurda dönüyordu. Isagi de evden çıkmıyordu ve kendine zarar vermeye devam ediyordu. Rin kendini motora, Isagi de uyumaya vermişti. Rin sürekli motorla dışarıda gazlayıp duruyordu. Çok kez kaza tehlikesi yaşadı çünkü kafasını yola veremiyordu. Isagi de kendisine yeni kaçış yolu bulmuştu; sürekli uyuyordu.

Bir akşam Isagi'nin kapısı çaldı. Gelen kişi Chigiri idi. Isagi şişik gözlerle kapıyı açtı. "Chigiri? Hoş geldin." Chigrii içeriye girdi. "Hoş buldum" dedi en samimi hâliyle. "Telefon üzerinden ulaşamıyordum sana ben de geleyim dedim"  Isagi gülümsedi. "İyi yapmışsın." Dedi Isagi.

"Chigiri, film izleyelim mi? Çok sıkıldım da ben." Chigiri onayladı. "Olur ama ilk önce ben bir lavobaya gidip elimi yıkayayım. Lavabo müsait mi?"

"Tabii tabii ben de o sıra film seçeyim"

Chigiri Isagi'yi beklediğinden daha iyi olduğunu görünce rahatlamıştı. Isagi'nin daha kötü bir halde olduğunu düşünüyordu. Biraz gözleri şişmişti o da fazlaca uyuduğu içindi.

Chigiri lavaboya girmeseyile şaşırıp kalması bir oldu. Isagi jiletini kaldırmayı unutmuştu. Jiletin ucunda kan vardı belli ki daha yeni yapmıştı. Chigiri eli titreye titreye jileti aldı ve salona geçti.

"Bi' tane film buldum baksana"

"Isagi bu ne?" Elindeki jileti göstererek konuştu Chigiri. Sesi titrek çıkıyordu.
"Yine mi başladın?"

Isagi oturduğu yerden kalktıp Chigiri'ye yaklaştı. Jileti almaya yeltenendi ama Chigiri almasına izin vermedi.

"Nerede buldun bunu?"

"Nerede bulduğum önemli mi? Soruma cevap ver! Yine mi başladın."

Isagi kafasını olumlu anlamda salladı.

"Ne zamandan beri yapıyosun?"

"1 hafta oldu.." dedi Isagi. Arkadaşının yüzüne bakamıyordu.

"Kollarını aç"

Isagi kafasını olumsuz yönde salladı ve kollarını arkasına aldı.

"Isagi kollarını aç dedim." Chigiri sert bir sesle söyledi. Neden uzun kollu giyindiğini şimdi anlıyordu. Isagi korka korka kollarını açtı. Her çizik fazla derindi. Jilet Chigirinin elinden düşüverdi. Chigiri şaşkın ve hüzünle bakıyordu Isagi'nin çiziklerine.

"Neden yaptın?" Dedi sesi titreyerek. Isagi cevap veremedi. "Ben sana demedim mi bunu yapmak yerine gel yanıma benim yanımda ağla diye. Değdi mi Isagi."
Isagi ağlamaya başlayınca Chigiri de gözyaşlarını tutamadı. Chigiri'nin elleri titriyordu arkadaşının kollarını tutarken.
"Özür dilerim chigiri" dedi isagi sessizce.

Chigiri arkadaşını kendisine çekti, sımsıkı sarıldı. "Bir daha yapmayacaksın. Benim yanımda ağlayacaksın. Tamam mı Isagi. Bir daha yapmayacaksın.. lütfen bir daha yapma. Annen seni bana emanet etti yapma yalvarırım yapma"

Isagi kendisinden tekrar kendisinden nefret etti. Resmen arkadaşı ısagi için yalvarıyodu. "Çok özür dilerim Chigiri"

''''''''
Yaklaşık yarım saat sonra Isagi koltukta uzanırken Chigiri de yemek hazırlıyordu. Isagi baya kilo vermiş ve güçsüzleşmişti.

Chigiri'nin telefonu titredi. Kunigamiden mesaj gelmişti.

Kunigami:
Aşkım Isagi nasıl?

Chigiri:
Sorma ya
Tekrar kendisine zarar
vermeue başlamış
Elim titredi jileti görünce

Kunigami:
Hassiktir ya
Ne diyosun
O zaman şimdi söyleyecegimi
Isagi'ye söyleme. Daha sonra söyleriz.

Chigiri:
Ne oldu ki?

Kunigami:
Rin, kaza yapmış.

'''''''''''''
chigiri bana da sarilir misin buna çok ihtiyacım var😓😓
Normalde bi gunde iki bolum atma gibi bi niyetim yoktu ama hazir yazmisken atayim dedim daha ne zaman ilham gelirde yazarim allah bilir.
Bu kadardii oy vermeyi unutmayin opuldunuz gorusurrruuuzzzz🤍🤍




alt taraf iyi degilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin