Isagi'nin bakış açısı
Rin ile buluşacağımız yere ilk gelen ben olmuştum. Çok tuhaf hiori araba ile geleceğini söylemişti. Gözüme kestirdiğim boş banka oturdum bir yandan denizi izlerken bir yandan da Rin'i bekliyordum. Hava hafiften kararmaya başlamıştı.
5 dakika sonra Rin de yanıma gelmişti. Ayağa kalktım. Ortam biraz.. gergindi. Mesajlarda çok rahattım ama yüz yüze gelince.. fazla gericiydi.
"Eee şey.. oturmak ister misin?" Korkunç olan sessizliği ben bozdum. "Ha? Ah tabii"
İkimiz de boş banka oturduk ve hafif kararan havaya ve denizi izlemeye başladık. Ortam biraz tuhaf bir hâl almaya başlamıştı. İkimiz de konuşmak istiyorduk ama konuşamıyorduk. En son sessizliği Rin bozdu.
"Isagi?"
"Rin" yine garip bi sessizlik. Ama bu sefer ikimiz de birbirimizin gözünün içine bakıyorduk.
"İlk önce sen söyle" dedim Rin'e en sıcak gülümsememi sunarak.
"Haha.. mesajlarda o kadar rahatken yüz yüze gelince niye bu kadar geriliyorsun"
"Tek gerilen ben değilim"
"Haklısın, ben de çok gerginim" yineden sessizlik.
"Rin?" Dedim kısık bir sesle. "Hiç sevmiyorsun beni dimi?"En nefret ettiğim şey.. sessizlik. Gergince cevabı bekliyordum. Göz ucuyla Rin'e baktım. Gergince yere bakıyor parmakları ile oynuyordu. "Isagi.." dediği an ona döndüm. "Efendim Rin?"
"Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum. Zaten seni yeterince kırdım. Ne diyeceğimi, nasıl diyeceğimi inan bilmiyorum. Benim sana karşı.. yani sana karşı o tür bir duygu beslemiyorum, besleyemiyorum. İkimiz de erkeğiz ve bu bana tuhaf geliyor.. anlatabiliyorum değil mi?"Buruk bir şekilde gülümsedim. "Anlıyorum Rin. Ama ikimizin de erkek olması birbirimizi sevemeyeceğimiz anlamına gelmez.. evet beni çok kez kırdın ama bu gerçekten umrumda değil. Tek umrumda olan sensin ve sana olan hislerim." Son cümleyi söylerken sesimin titrediğini hissettim.
" Son bir şey sorabilir miyim?""Tabii ki"
"Benden gerçekten iğreniyor musun? Ya da nefret ediyor musu-"
"Asla, asla senden iğrenmedim. Senden nefret de etmiyorum."
"Niye o gün mesajlarda öyle dedin"
"Bilmiyorum Isagi, bilmiyorum ama senden çok özür dilerim."Bir anda ellerimi tuttu. "Rin, bana umut verme" dedim ellerimize bakarak.
"Özür dilerim""Sorun değil" Ellerini yavaşça ellerimden çekti. "Ha bu arada, merak etme bir daha o tür şeyler yazmayacağım." Rin sessiz kaldı, ne diyeceğini bilemiyordu.
Ayağa kalktım, başım öne doğru eğikti. "Hava karardı ben eve gideyim artık." Rin de ayağa kalktı. "Ben bırakabilirim istersen?" Kafamı kaldırdım ve Rin'e baktım. Buruk bir şekilde gülımserken "Gerek yok, teşekkür ederim" diyebildim. Yanından geçtim ve son defa arkamı dönüp "Kendine iyi bak! İyi akşamlar." dedim. O sadece bana üzgün bir ifade ile bakmıştı. Arkamı döndüm ve eve doğru yürümeye başladım.
Köşeyi döndüğümde yere çöküp ağlamaya başladım. Nefes dahi almakta zorlanmaya başlamıştım. Ayağa kalkıcak mecalim yoktu. Telefonumu çıkardım, zar zor ağlayarak chigiriye "konum atıyorum nolur beni al" diyebilmiştim. 5 dakika sonra Chigiri beni almaya geldi. Çok endişeli görünüyordu.
5 dakika sonra Chigiri'nin evine varmıştık. Şansıma herkes oradaydı; Bachira, Kunigami, Nagi ve Reo. Hepsi benim ağlamaktan hafif şismiş ve kızarmış gözlerimi bayılacak gibi durmamı görünce endişeden deliye dönmüşlerdi. Bense onları görür görmez tekrar ağlamaya başlamıştım.
Olan biten her şeyi, duygularımı, ne hissetyiğimi en ince ayrıntısına kadar anlattım. Hepsi bana destek çıktı. Yer yer ağlamam durdu yer yer de ağlamaya başlamıştım. Hafif de bi kafam güzeldi, içmiştik biraz.
Gece sonunda evlere dağıldık. Beni eve Reo bırakmıştı. "Bir şeye ihtiyacın olursa her zaman yazabilirsin unutma" dedi reo tam eve girerken. "Biliyorum, teşekkür ederim" dedim, vedalaşıp gitti.
Kendimi direkt önce duşa sonra yatağa bırakmıştım.
Bildirimlerimi kurcalarken Rinden bir.. iki.. üç.. birkaç mesaj aldığımı gördüm. Telaşla mesajları actım.""""""""""
Rin:
Eve varabildin mi?
20:30Rin:
Isagi, gidebildin mi eve?
21:00Rin:
Eve gidince yaz demiştim
duymadın mı?
21:15Rin:
Isagi, meraklanıyorum
22:00Rin:
Uyuyor musun?
22:25Rin:
Lütfen uyuyor ol..
22:30Isagi:
Eve gittiğimde yazmamı
istediğini duymamışım
çok özür dilerim.
02:35Rin:
Sonunda!
Neredeydin
Neden bu kadar geç baktın?
Çok korktum..Isagi:
Neden bu kadar endişelendin?
ne gerek vardı ki?
Arkadaşımla beraberdim
Anca bakabildim telefonaRin:
Tabii ki endişeleneceğim?
Evinin önüne gelmeme çok az kalmıştı
Uyku tutmadı.
Merak ettim seni.Isagi:
Rin
Yine umutlandırıyosun
yapma
nolur yapma.Rin:
Özür dilerim
Sadece seni merak etmiştim.Isagi:
Teşekkür ederim.
Benim uyumam lazım
Biraz içtim, başım çatlıyor.
İyi geceler sana..Rin:
Peki tamam dinlen sen
Sana da iyi geceler.Isagi
:)Rin:
:)Isagi mesajına "🤍" emojisi bıraktı.
02:45"""""""""""""""""
BU BOLUMDE BİTTİ
Umarım hoşunuza gidiyodurrr. Bu bölüme hiç göz gezdirmedim yazdıktan sonra yanlışım varsa kusura bakmayın..
Oy vermeyi unutmayın, seviliyorsunuz iyi geceler😚🤍🤍