"Hayır ya.."
Kaiser içerdeki tanıdıklarına selam vere vere Isaginin yanına geldi. "Selam Yoichi~" Isagi bir yandan içeceği hazırlarken bir yandan gergin gergin rin'e bakiyordu. "Git başımdan" Kaiser elini başının altına koydu. "Ah, hadi ama çok kabasın! Dün gece ne olduğunu unuttun mu yoksa" diyerek parmak ucuyla Isagi'nin dudağına dokundu. Isagi, kaiserin eline vurarak parmağın çekilmesini sağladı. "Dokunma bana"
Isagi müşteriye seslendi "içeceğiniz hazır afiyet olsun!" Kaiser Isagi'yi izliyordu. Isagi de Rin'i izliyordu. Isagi ve Rin göz göze gelince hafif sırıttı Isagi. Kaiserin kıskançlıktan kudurduğu bayağı belliydi.
"Kaiser içecek istemiyorsan uzaklaş"
"İstiyorum."
"İyi."
Isagi kaiserin içeceğini hazırlamaya başlamıştı. O sırada Rin Isagi'nin yanına gelmişti bar sandalyesine oturmuştu. "Hı? Rin sende mi buradaydın?" Dedi Kaiser rahatsız edici bir sesle. "Aynen" Soğuk bir şekilde cevap verdi Rin.
Isagi Kaiserin içeceğini hazırlamış masanın üstüne bırakmıştı. "İçeceğin hazır"
"Teşekkürler ederim güzellik~"
Kaiser böyle diyince Rin sinirlenmiş yan yan kaisere bakmıştı. Daha sonra İsagi'ye baktı Isagi sakin olmasını söylüyormuş gibi duruyordu. "İçeceğini verdim, git şu masalardan birinde otur." Kaiser, elini masanın üzerindeki Isagi'nin elinin üstüne koydu. "Yaa biraz daha otursam burda olmaz mı" Rin'in cinleri tepesine çıktı ve Kaiserin yakasından tuttu. "Ne yaptığını sanıyorsun sen?" Isagi'nin eli ayağı titremeye başladı. "Rin sakin ol"
"Rin, özür dilerim siz çıkıyor muydunuz?"
dedi kaiser yapmacık bir şekilde."Evet. Yaklaşmayacaksın bir daha Isagi'ye"
"Nasıl ya? Isagi'ye dün buluştuk biz?"
"Ne?" Rin'in sesi alçalmıştı. Isagi'ye döndü. Isagi kafasını olumsuz bir şekilde sallıyordu. "Ne saçmalıyorsun sen be?" Dedi Rin. "Oğlum yakamı bırak, göstereyim." Rin Kaiserin yakasını bıraktı. Isagi "yapma, yapma, yapma.." diye sayıklamaya başladı. Rin Isagi'ye bakıyordu.
Kaiser Ness'in telefonundan Isagi ve Kendisinin öpüştüğü fotoğrafı gösterdi. "Bak Rin, sanırım ikimiz de aynı kaderi yaşıyoruz.. aldatılıyoruz.." Cümlesi biter bitmez Rin, Kaiser'in yüzüne sağlam bir yumruk geçirdi. Kaiser yere düştüğünde de durmadı, peşpeşe yumruk atıyordu. Kunigami, Chigiri ve Isagi Rin'i kaiserden ayırmaya çalışıyolardı ama nafile. "Orospu çocuğu.. orospu çocuğu.. orospu cocuğu" söylene söylene yumruk atıyordu Rin.
En sonunda patron olay yerine girdi, güvenlikler Rin'i Bar'dan attı. "Ne halt oluyordu burada!"
"Patron.. gerçekten özür dilerim!"
"Hepsi bu orospu yüzünden çıktı sayın patron!" Olaya atıldı ağzı yüzü kan icinde olan kaiser. Isagi kaiserin üzerine yürüdü. "Bana bak düzgün konuş benimle!" Patron sinirlenmiş olacak ki "hey" diye bağırdı. "Birbirimize düşürdü bizi." Diye devam etti kaiser. Isagi derin bi' iç çekti. Bu sefer Kunigami "Bana bak Kaiser ikinci dayağını benden yiyiceksin, kes sesini" diye çıkıştı.
Patron net bir sesle "Isagi, kovuldun." Kaiser kıkırdadı. "Yerinde bir karar" diyerek uzaklaştı oradan. "A-Ama patron.." Patron Isaginin sözünü dinlemeden döndü gitti. Isagi olduğu yerde kala kalmıştı. "Patron.." dedi sessizce.
"Isagi, gel seni biz bırakalım" Chigiri Isagi'nin omzundan tuttu. Isagi olanların etkisinden çıkamamışken onayladı chigiri'yi. Bardan çıkıp arabaya doğru yürümeye başladılar.
"Chigiri, beni sahile bırakabilir misiniz?" Chigiri onayladı. "Tamam ama ne yapacaksın orda?" Isagi temiz havayı içine çekerek konuştu. "Rinle konusucağım, kesin sahildedir şu an." Chigiri kunigamiye baktı. "Peki tamam" dedi ve arabaya bindiler.
Sahile geldiklerinde Isagi arabadan indi. Şoför koltuğunda oturan Kunigami " Isagi, biz burada bekliyoruz. Konuşmanız bitince biz seni eve bırakırız." Dedi. Isagi kafasıyla onayladı ve sahile yürümeye başladı. Rin'i görünce buruk bir şekilde gülümsedi.
"Rin.."
"Isagi, git başımdan"
"Konuşalım lütfen."
"Neyi konuşucağız? Nasıl aldattığını mı?"
Rin oturduğu yerden kalktı ve sesini yükseltmeye başladı."BEN SANA GÜVENDİM BİLİYOR MUSUN? HERKES YAPAR ISAGİ YAPMAZ DEDİM."
Isagi kafasını yere eğdi. "Rin bağırma."
"AKLIMI YİTİRİCEM YA! NASIL YAPARSIN BUNU BANA. YA BEN HAYATIMDA İLK DEFA ÂŞIK OLMUŞTUM VE YAŞADIĞIM ŞEYE BAK" Dedi alaycı bir ses tonuyla.
Isagi'nin gözlerinden yaşlar süzülmeye başladı. "Rin bağırmadan konuş lütfen.."
Arabada oturan Kunigami ve Chigiri gelen Rin'in bağırışlarını duyunca Chigiri arabadan inmek için hareketlendi ama Kunigami ikisinin baş başa konuşmasının daha doğru olsuğunu söyledi.
"NEDEN YAPTIN BUNU? HİÇ Mİ DEĞERİM YOK GÖZÜNDE?"
"BAĞIRMA DEDİM!" Bu sefer Isagi'de sesini yüklsetti. Arabaya kafar ulaşan bağırışlar yüzünden Chigiri sessiz bir şekilde küfür etti.
"Bağırmadan konuşabilir miyiz, lütfen."
"Ne diyeceksin?"
"Rin, yemin ederim seni çok seviyorum. Böyle bir şey olduğu için özür dilerim kendimden iğreniyorum. Yemin ederim isteyerek olmadı o şey. Zorla öptü, yemin ederim"
"Sen engellememiş miydin Kaiser'i"
"Engelledim! Yeni hesap açıp yazdı"
"Neden buluştun?"
"İki dakika gel konuşalım dedi. Nerden bilebilirdim zorla öpeceğini."
"Isagi, hani ilişkimiz başlamadan önce benim sevgime inanmıyordun ya, ben de şu an senin anlattıklarına inanmıyorum. İnanmak istiyorum ama yapamıyorum."
"Rin, yapma böyle n' olur! Benim seni aldattığıma inanıyor musun gerçekten."
Rin sessiz kaldı. Isagi, kırgınlıkla ufak bi kahkaha attı.
"İnanıyosun yani? Vay be! Ben senin o kadar peşinden koştum, senin yüzünden gözüme uyku girmedi! Hep seni düşündüm ben senden başkasını düşünmedim ve seni aldattığımı düşünüyorsun!"
"Isagi, güvenimi kırdın"
"YA GÜVENİNİNİ NASIL KIRABİLİRİM! ÖYLE BİR ŞEY YAPMADIM BİLE BANA İNANMIYOR MUSUN?"
"KAFAM KARIŞIK ISAGİ Bİ' SUS!"
"Öyle olsun Rin. Sevgili olmamıza rağmen bana olan güvenin gram artmamış. Benim böyle bir şey yapmayacağımı biliyor olmalıydın. Bana değil o Kaiser piçine inanıyorsun."
"Isagi, ara verelim."
Bu söz ikisinin de kalbini paramparça etmişti. Zaten Rin bu cümleyi kurarken sesi titriyordu. Birbirlerini her şeyden çok seviyolardı ama sanırım bu ara ikisi içinde iyi olacağını düşünüyolardı. Asla iyi gelmeyecekti.
"Peki. Ara verelim. Ama şunu unutma Rin, seni herşeyden herkesten çok seviyorum, senin aksine ben sana güveniyorum. Kendine iyi bak."
"Sen de.. sen de kendine iyi bak Isagi"
Isagi arkasını döndü ve arabaya yürümeye başladı. Rin olduğu yerde kala kalmıştı ağlamaya başlamıştı. Rin'in ağladığını duyduğunda Isagi'de ağlamaya başlamıştı. Ama yine de dönüp yanına gitmemişti.
Isagi, Kunigami'nin arabasına bindiği gibi "ara verelim dedi" dedi ve eve gidene kadar tek kelime etmedi. Chigiri ve Kunigami ikilisi bir şey diyememişti. Isagiyi eve bırakmak hiç içinden gelmemişti bende kal diye ısrar etmişti ısagiye ama Isagi kendi evinde kalmak istediğini söylediği için Isagiyi evine bıraktılar.
Isagi ve Rin için iğrenç bir gece başlıyordu..
~~~~~~~~~
SELAM ARKADASLAR AABAHSHAHAHAHAHAH NASSSİLLL BOLUMMM
Devamini yazicam ama ne zaman atarim bölümü bilmiyorum. Oy vermeyi unutmayın bayysss🤍🤍