2 Ay sonra
"Tamam bachira oraya da gideriz!"
"Gidicez ama dimi!"
"Evet dedim ya! Neyse benim kapatmam lazım işim gücüm var Rin gelicek."
"İyi be! Görüşürüz sonra"
"Görüşürüz" Diyip telefonu kapattı Isagi.
2 ay içinde hayatı inanılmaz güzel olmaya başlamıştı Isagi'nin. Rin tamamen iyileşmiş, araları gayet güzel, Kaiser tamamen Isagi'nin hayatından uzaklaşmış, yeni bir iş bulmuş ve okul hayatı çok güzel geçiyordu.. arkadaşları sayesinde.
Rin, Isagi'nin kolundaki jilet izlerini öğrenmiş sevgilisinin yanında durup beraber aşmışlardı bu durumu da.
Kapı çalmıştı Isagi uzandığı koltuktan kalkıp kapıya doğru ilerledi. "Geldiim!"
Kapıyı açtığında elinde çiçek buketi ile duran Rin'i gördü. Gözleri parladı."Ben geldim"
"Hoş geldin~ Ne gerek vardı, teşekkür ederim~" Rin'e içeri geçebilmesi için yol verdi. Rin elindeki buketi Isagi'ye uzattı "senin kadar güzel değiller ama" ısagi kıkırdadı.
Elindeki buketle mutfağa girip tezgaha bıraktı. Tam salona dönmek için arkasını dönmüştü ki tezgah ve Rin'in arasında kaldığını fark etti.
"Ya sen de bugün farklı bir güzellik var sanki" Rin alçak ses tonuyla konuşmuştu. "Hmm öylemiymiş" dedi Isagi aynı ses tonuyla. Yüzleri gitgide birbirilerine yaklaşıyordu.
"Dudakların, boynun da fazla öpülesi bugün niye?" Yarım ağız sırıtarak söyledi Rin.
"Öyle mi?"
"Hm hm" kafasını sallayarak karşılık verdi Rin.
"Ne duruyosun öpsene o zaman"
Rin sırıtıp Isagi'nin dudaklarına kapandı. İkisi de bugünü bekliyormuş gibi sanki asırlardır görüşmemişler gibi öpüşmeye başladılar.
Rin, Isagi'nin dudaklarından boynuna kaydı. Boynunu öpmeye başlayınca isagi'nin ağzından hafif bir inleme kaçtı.
Rin, ellerini Isagi'nin kıyafetinden içeri sokup sıcak tene dokununca yarım ağız sırıtıp "yanıyosun ha" dedi. Isagı kıkırdadı "senin suçun"
"Siktir.. çıldırtıyosun beni" Altında yatan çıplak bedene bakarak konuştu Rin. Çok geçmeden kendisini sevgilisine gömdü tekrar.
Büyük bir istekle öpüşüyolardı. Rin'in bir eli Isagi'nin yanağında diğer eli ise Isagi'nin altındaydı. Isagi kesik kesik bazen de sesli bir şekilde inliyordu. Rin'in bundan fazlasıyla zevk aldığı belliydi.
Saat sabah 07:00 olmuştu. Isagi uyuyordu Rin ise sigarasını yakmış odanın balkonunda dumanını içine çekiyordu.
Odaya geri girdiğinde Isagi uyurken bir sürü fotoğrafını çekmişti.
Yatağa yatıp Isagi'yi izlemeye başlamıştı. Sadece izliyordu. Bakışları boynundaki izlere çarpınca gülmeden edemedi daha sonra fazla dayanamayıp ısagiye sarılıp uyumuştu.
--
İlk uyanan Isagi olmuştu. Yanında yatan sevgilisine gülümsemiş ve yataktan kalkmıştı.Şarkı mırıldanırken kahvaltılık bir şeyler hazırlamaya başladı. O sırada da Rin de uyanmıs ve Isagi'nin yanına gelmişti.
"Günaydın" diyip yanağından öpmüştü arkasından sarılmıştı Isagi'nin. "Günaydın"
"Çalışıyor musun bugün?"
"Maalesef, niye ki?"
"Hiçç zaman geçiririz diye dedim"
Isagi kıkırdadı
"Akşam vakit geçiririz" dedi yarım ağız sırıtıp. Rin, Isagi'nin omuzlarından tutup kendisine çevirdi. "Aksama kadar dayanamazsam nolucak?" Aklından neler geçtiği ses tonundan belli oluyordu Rin'in.
"Neler geçiyor aklından senin, film izlemek için dayanamaz mısın?" Isagi salağa yatıyordu Rin'in amacı belliydi.
"Tch, dayanamam" diyip Isagi'nin dudaklarına kapandı Rin. Isagi de karşılık verdi. Rin'in eli Isagi'nin kalçasına doğru inmiş, dudakları boynundaydı. Isagi kısık bir sesle inlemişti. Nefes nefese kalmıştı Isagi. Rin'in dudakları tekrar İsagi'nin dudaklarıyla birleşmişti.
Bu ortamı bozan kapının tıklanmasıydı.
Tık tık tık
"Ya sikeceğim böyle işi" Isagi'nin dudaklarından ayrılıp söylenmişti Rin. Isagi de gülmüştü bu duruma.
Rin kapıya doğru yönelip delikten kim olduğuna bakmıştı. "Ulan" söylenip kapıyı açtı. Bachira ve Reo.
"GÜNAYDINLAR!" Bağırarak içeri girmişti bachira. Reo da arkasından girmişti.
"Ne işiniz var lan burda?" Rin sinirle konuştu.
"Arkadaşımızın evine geldik."
"Eksik kalsaydınız keşke"
Isagi onların bu hallerine gülmüştü. "Hoşgeldiniz"
"Hoşbulduk Isagicim yalnız manitan hiç misafirperver değil." Isagi güldü.
Dördü birlikte hem kahvaltıyı yapıp ortalığı toparladılar. Daha sonra Isagi işe hazırlanmak için odasına gidince salonda Rin, Bachira ve Reo kalmıştı. Gereksiz bir sessizlik vardı. Reo da bu sessizlikten rahatsız olduğundan sessizliğe bir son verdi.
"Bana bak Rin. Üzmüyosun dimi Isagi'yi"
hafif sinirli bir şekilde karşılık verdi Rin."Hayır be! Ne alâka." Reo kafasını salladı ve kıkırdadı. Dalga geçiyordu işte.
Kısa süre sonra Isagi geldi salona. "Ben çıkıyorum." Rin ayaklandı. "Kaçta gelirsin?"
"Saat 20:00 gibi gelirim." Rin kafasını salladı, bi' süre öyle kaldılar. Rin bir şey diyecekmiş gibi duruyodu ama diyemiyordu bir türlü. "Noldu Rin? Bir şey diyicek gibisin?" Rin göz ucuyla salonda oturan arkadaşlara bakıp konuşmaya başladı. "Ya seni şimdi öpesim var da bachira ve reo yüzünden öpemiyorum" Isagi güldü. "Niye utanıyo musun?" Kafasını salladı Rin.
Isagi bi arkadaşlarına bir de sevgilisine baktı. Sonra Rin'in yanaklarından tutup kendisine çekip dudağına küçük bir öpücük bıraktı. "Hadi görüşürüz~" diyip evden çıktı. Rin ise öyle salak gibi kalmıştı. Bachira gülerek "ne o Rin ilk defa mı öpüldün" dedi. "Gördünüz mü?"
Reo sesli bir şekilde güldü "E herhalde amına koyayım gözümüzün önündeydiniz" dedi dalga geçerek.Rin salona geçip eline gelen ilk yastığı gülen ikiliye fırlattı. "Susun be." Diye kızdı onlara. Daha sonrasında o da sırıttı.
'''''
Rin:
Gel artık çok kaldın orda
(19:15)Isagi:
Aşkım nasıl geleyim çalışıyorumRin:
GEL GEL MAVİSİM GELL
GEL SANA ASİGİM GEEELL
GEL GEL GUN İSİGİM GEELL
GEL COK KARİSİGİM GEELLIsagi:
Sarisinim değil miydi o yaRin:
Degistirdim
Begenmedin miIsagi:
Bayıldım hayatım
Her neyse benim gitmem gerek
meşgulum🥺🥺Rin:
depresyona girecegim
Of of of
İsten cikinca hemen gel
Alt taraf rahat durmuyo😘😝😝Isagi:
Pislik seni
Tamam gelirimRin:
Hihi
Bekliyom 🤭🤭'''''
Selam arkadassaklar final yakindir haberiniz olsun sevyrm sizi oylarinizi bekliuorum muah muah 💋 💋 🤍