15

97 16 10
                                    

"balım uyan artık çok özledim"

Gece saat 01:35 olmuştu. Hiori, ısagi ve chigiri hariç herkes eve dönmüslerdi. İyi veya kötü bir şey olursa geri geleceklerine söz vermişlerdi. "Isagi dönsek mi artık eve?" Dedi chigiri. Yaklaşık 5 saattir buradaydılar ve arkadaşı camdan bakıp kahrolmaktan başka bir şey yapmıyordu.

"İstemiyorum"

"5 saattir burdayız."

"Hâlâ uyanmadı. Uyansın Rin'le beraber gideriz."

"Uykun gelmedi mi?"

"Uyku mu kaldı Chigiri. Kendimden çok sevdiğim adam içerde yaşam savaşı veriyor resmen! O bu haldeyken nasıl uyayayım?"

"Doğru, haklısın."

Chigiri Isagi'nin yanına oturdu kafasını duvara yasladı. "Peki o zaman ben de burda kalıyorum. Kunigami de evde durur artık bir şey olursa ararız gelir." diye mırırdandı. Isagi bakışlarını yine içerde yatan Rin'e çevirdi. "Hiroi" yanında duran oğlana seslendi Isagi.

"Hm?"

"Rin son zamanlarda nasıl davranıyordu?"

"Nasıl yani?"

"Benimle çıkmaya başlmadan önce nasıl davranıyodu?"

Hiroi hafif kıkırdadı.

"Hm.. biliyorsun, ailesi ile arası çok garip sık sık tartışıp duruyolar. Abisi ile arası iyi neyseki. Seninle tanışmadan önce ailesi ile uğraşıp duruyordu. Sürekli geç geliyordu yurda. Eh.. geldiğinde de pek iyi gözükmüyordu... Sigara kullanıyordu. Fazla gülen biri değildi zaten."

Odada yatan Rin'e bakıp Isagi'ye döndü.

"Ama seninle tanışınca bi' garip davranmaya başladı. Başlarda sinirliydi ama daha sonrasına bi yerle dalıp gittiğini görmeye başladım. Nedenini sorduğumda seni anlatıyordu.. yani senin adını söylemeden seni anlatıyodu. Ben de salağa yatıyodum tabii."

Isagi gülümsemeye başladı. Hiori'ye baktı. "Çıkmaya başladığımız gece?"

"Ah.. yurda geldiğinde görmen gerekiyordu! O kadar mutluydu ki. Uyuyana kadar salak salak sırıtıyodu, seni anlatıyodu. Hatta bi ara gece su içmeye kaltığımda Rin'i gördüm yastığına sarılmış, telefonuna bakarak sırıtıyodu."

İkisi de kıkırdadı

"Isagi sen Rin'in gözlerinin içini tekrar parlamasına neden oldun."

Isagi bu söze karşı bir şey diyemedi sadece buruk bir şekilde gülümseyip tekrar yatan Rin'e döndü. Rin'i çok özlemişti ve belli etmemeye çalışsa da sanki Rin'in ona seslendiğini duyuyordu.

Chigiri katine ineceğini ve üçüne birer kahve alacağını söyleyip aralarından ayrılmıştı. Hiroi ve Isagi de kendi aralarında konuşuyolardı. O sırada doktor odaya doğru yürümeye başlayınca iki oğlanda gergince ayağa kalktılar.

"Bir sorun mu var?" Dedi hiori. Sanki alacağı cevaptan korkuyor gibiydi.

"Hayır, ilacı bitmek üzere onu yenileceğim" diyerek içeriye girdi. Kısa bir süre sonra odadan çıktı "Yarın Ziyaret için içeri girebileceksiniz. Herkes en fazla 5 dakika durabilecek, bilginiz olsun. İyi geceler geçmiş olsun" diyerek uzaklaştı ordan. İçerinde bir hemşire kalmıştı.

Hiori ve Isagi birbirine bakıp gülümsediler. Isagi gruba haber verdi.

Grup

Isagi:
YARIN ZİYARET İÇİN İÇERİ
GİRMEYE İZİN VERDİLERRR
En fazla 5 dakika kalabilecegiz ama
Haberiniz olsun
(04:55)

Bachira:
Siz hâlâ hastanede misiniz?

Chigiri:
Evet, Hiroi de burda

Kunigami:
Reo nagi bende.
Sizide alayım mı zaten yarın
yine gelicez.

Hiori:
Isagi gitmek istemiyor ki

Isagi:
Bırakmak istemiyorum ya
Hiori chigiri siz gibin ben durayım burda

Chigiri:
Olmaz öyle seni tek bırakamam
Gel hadi gidelim yarın geliceğiz zaten

Isagi:
Peki tamam

Kunigami:
Tamam çıktım geliyorum.

~~~~~~~~~
Kunigami, üç oğlanı da aldı ve eve geçtiler. Herkes oradaydı ve gözlerinden yorgunluk akıyordu resmen. Hepsi uykusuzdu. Isagi uykusuzluğa alıştığı için uykusunun olduğunu pek hissetmiyordu. Sabah erken saatlerde tekrar kalkıp gideceği için uyumayı düşünmüyordu, uyumadıda diğer arkadaşları dayanamayıp uyumuştu.

"Uyanın ya! Öküz gibi uyudunuz" diye söylendi ısagi. "Kalktık be" diye karşılık verdi Nagi. Herkes uyanınca hazırlanıp yola çıktılar.

Isagi gerginlikten parmakları ile oynuyordu reo görüp onu sakinleştirmeye çalıştı az da olsa rahatlamıştı. Herkes 5 dakikalık ziyaretini tamamlamıştı sıra Isagi'deydi.

"Isagi, hadi sıra sende."
~~~~~~~~~~~~~~
Arkadaşlar nasilsiniz ben fenasalim umarim iyisinizdir ben bayilanzi simdi hadi kendinize cici bakin seviyurum sizi muah muah💋💋💗

alt taraf iyi degilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin