Isagi:
GUNAYDIIIIINNNNN
NAPİYOSUUNNNN
(09:35)Uyanmadin mi ya hâlâ
Uyansana
(10:00)Uyan ozlendin!!!!
(10:30)Rin
Beni sevmiuo musun artik.
(13:00)Rin:
ASKIM NE ALAKA
SEVİYORUM TABİİ
ANTREMANDAYDIM BAKAMADIMIsagi:
Günaydın mesaji atmamissin
Sevmiyosun artik beniRin:
HAY KAFAMI SİKEYİM
UNUTMUSUM VALLA
OZUR DİLERİM BEBEGİM
COK SEVİYORUM BENİIsagi:
Cok mu seviyosunRin:
ÇokIsagi:
Hm
Tamam kanıtlasana o zamanRin:
Isagi.
Delirtiyosun he beniIsagi:
Hihi🤭Rin:
5 dakikaya sendeyimIsagi:
AY TAMAMMM
💕💕💕💕~~~~~
Rin, tam dediği gibi 5 dakika sonra Isagi'nin evine gelmişti. Isagi kapıyı açar açmaz Rin eve adım atıp Isagi'nin dudaklarına yapışmış, ayağı ile de kapıyı kapatmıştı.
Isagi'yi duvarla arasına almış bacağını da ısagi'nin bacaklarının arasına sabitlemiş ısagi'nin hareketlerini kısıtlamıştı Rin. Bir süre sonra ikisinin de nefesi tükenmişti nefes nefese birbirlerinden ayrılmışlardı. "Ne bu hareketler Rin?" Düzenli nefes almaya çalısarak söyledi Isagi. "Seni sevdiğimi kanıtlamaya çalışıyorum, işe yaramıyo mu? Daha fazlasını ister misin Yoichi." Diyerek karşısındaki bedenin boynuna gömüldü.
Isagi'nin ağzından cılız bir inleme çıktı.
"Rin.."
"Hm?"
"Agh.. şu bacağını çekemez misin?"
Rin, bacağını çekip elini Isagi'nin beline koydu. "Daha iyi misin?" Isagi kafa salladı "hı hı" Rin yarım ağız sırıtarak "Ben hiç iyi değilim napıcağız?" Diyerek alt tarafını hafifçe Isagi'ye bastırdı. "Ah.. siktir git Rin." Rin kıkırdadı. "Isagi benim iyiliğim için bana yardımcı olman lazım"
Isagi, sırıtarak cevap verdi. "Eh yardımcı olalım o zaman." Diyince Rin Isagi'nin kolundan tutarak odaya götürdüp yatağa yatırdıp sevgilisinin dudaklarına kapandı tekrar.
Rin, elini Isagi'nin kıyafetinden içeri sokup kaşla göz arasında ilk önce ısagi'nin daha sonra kendi kıyafetini çıkarmıştı. Isagi bi süre Rin'in kaslarını izlemişti. Rin bunu fark ettiğinde dalga geçmişti Isagiyle. "Noldu? Çok mu hoşuna gitti?" Diyerek gülmüştü. "Kes sesini-" ısagi'nin cümlesini bitirmesine izin vermeden öpmüştü onu.
~~~~
Hava karardığında işleri bitmişti. Rin mutfakta bir şeyler hazırlarken Isagi de telefonu ile ilgileniyordu.
Grup