טוב אז אני וליזי הספקנו לקבל בינתיים כמה עונשים מכמה מורים...
זה לא שליזי לא הייתה מקבלת עונשים גם ככה זה פשוט שבזוכותי העונש הופך להיות כיף!"למה אתן כל הזמן באות לפה? זה הבית השני שלכן?" המנהל נאנח בחדר מורים בזמן שמלא ילדים שיצאו להפסקות ומורים מסתכלים.
"טוב אתן יודעות כבר תבחרו או שאתן יצאות לריצה או שאתן הולכות לנקות את הכיתה שלכן שוב""טוב שנייה אחת" משכתי את ליזי והפננו לו את הגב אבל עדיין דיברתי בכל רם.
"אני לא רוצה ללכת לנקות את הכיתה עשינו את זה אתמול עדיין כואבות לי הידיים!" נאנחתי בעייפות והרמתי את ידיי לאוויר.
ליזי חייכה אליי והמשיכה."אז בואי נלך לרוץ היום יום יפה"
"כן כן אני גם צריכה להיכנס לכושר" אמרתי והסתובבתי למנהל.
"החלטנו היום אנחנו רוצות לרוץ!" אני וליזי חייכנו חיוך תמים.
"מה אתן חושבות שזה פרס?!" הוא צעק וכולם התחילו לצחוק.
"ביי אנחנו נתחיל לרוץ" ליזי אמרה.
"כן תודה וביי" צעקתי גם ויצאנו משם.המנהל נאנח ומלמל על זה שכדאי כבר שיהיה לנו פה חדר וכולם צחקו.
"אנחנו לא בידיוק רצות ליז" אני אומרת לליזי שהולכת באיטיות ואני אוכלת חטיף.
"כן אבל זה לא כאילו שמישהו רואה" היא לקחה לי את החטיף מהיידים ואכלה.
"אני צריכה ללכת." ליזי אמרה אחרי עוד כמה דקות שדיברנו ביחד.
"לאיפה?" שאלתי מחכה להסבר היא נוטשת אותי עכשיו להליכה לבד?
"ביי!" היא אמרה ורצה לכיון אחר.
אוקיי כן היא נטשה אותי... לא נורא.המשכתי לטייל לבד. לעזעזל משעמם לי!
"חתיכת זונה!" קול צווח נשמע. מאחד הכיתות הריקות.
האם אני צריכה להיכנס לשם? לא.
האם זה אומר שאני לא אכנס לשם? גם לא.
התקדמתי לכיתה בשקט כשקולות הצעקה התגברו.
אני פותחת בעדינות את הדלת יש פה חבורת בנות שעומדות מול שאנון הבוכה ונערה אחת צועקת עליה. חבורת בנות עומדות מול שאנון כשהיא בוכה ונערת אחת צורכת עליה קללות, שיש לה ביד אודם אדום ועל הפרצוף של שאנון כתוב 'הזונה של 13'
כן...
אני זוכרת את זה ואז היא באה בוכה לג'וני, ג'ואי וגיבסי.בחיים הקודמים שלי בחיים לא היה לי אומץ לעשות את מה שאני עומדת לעשות אבל אין לי מושג למה פה אני לא שמה זין על אף אחד.
"וואו בלה יצירתי" אמרתי בזילזול והתקדמתי אל חבורת הבנות.
"ומי את בדיוק?" בלה שאלה כשהיא עזבה את שאנון והתקרבה אליי בצעדים מאיימים.
YOU ARE READING
אני ב...הבחורים של טומן?!
Fantasyאז כן חברים אני רק ילדה בת 16 רגילה שקראה את הספרים של הבחורים של טומן ותמיד רצתה להיות בו אבל איך לעזעזל זה קרה שאני באמת בתוך הספר?! הדמויות והעלילה לא שייכים לי הם שייכים לקלואי וולש המלכה!!!