"Hâlâ seviyor musun bu şarkıyı " dedi uzun süredir yüzümde gezen gözlerini çekerek
"Evet.. çok seviyorum "
Cevap vermedi. Siyah gözlerini yola dikmişti ama aklının başka yerde olduğu sessizliğinden anlaşılıyordu.
Aniden gözlerini tekrardan sarı harelerime getirip
"Bende severim bu şarkıyı" dedi.
Kalbim duracaktı. Yüzüme öyle bakıyordu ki kapkara gözleri güneş gibi parlıyordu.
Yeniden yola odaklandığında, içimden kızaran yüzüme hakaretler savurmaya başladım. Artık 10 kat kapatıcı sürüp öyle dışarı çıkacaktım.
Hinatagilin evinin önünde durduk. Benden önce inip arkadaki malzemelerin hepsini tekte eline aldi.
"Gerek yok Omi ab- aman Omi ben taşırdım "
Kaşlarını çatıp bana sert bir bakış attı.
" Ben taşıyorum işte "
Elindekileri almak için adım atmamla kendimi yerde bulmam bir oldu. Tanrım.. Yine ayakkabılarımı bağlamayı unutmuştum. Utançtan evren değiştirmek istiyordum.
Sakusa hemen elindekileri yere bırakıp yanıma eğildi ve ayağımı kontrol etmeye başladı.
"Dikkat etsene Atsumu, ya başka bir yerden düşseydin"
"Evden çıkarken unutmuşum bağlamayı napıyım" dedim mahcup bir şekilde.
Ayakkabılarımı düzeltip bağcıkları bağlamaya başladığında eğildiği için yakası açılan göğsüne bakış attım. Bir şekilde fırsattan yararlanmak lazımdı .
"Sen küçükken de böyleydin zaten .. oyun oynuycam acelesinden bağlamayı unuturdun ayakkabılarını "
" Yooo hiç de bile.. ne var yani bir kaç sefer düştüysem"
Kıkırdadı " Bir kaç sefer mi.. emin misin"
Yüzümü asıp cevap verdim " Hem düşmeyi önemsemezdim ki .. nasılsa sen beni eve taşırdın"
Aniden bağcıkları bırakıp yüzüme baktı. Kaşları gevşemiş siyah gözleri büyümüştü. Nasıl bir bakıştı bu? uzun zamandır görmemiştim sanki.
"Taşırdım " dedi son kez gözlerime bakarak.
Ardından bağcıklarımı hafif ama sıkmayacak şekilde bağladı. Malzemelerin hepsini yerden alıp kapıya kadar eşlik etti.
●●●
Abinin amk
Atsumu
YOK BEN BU SAKUSAYA FENA VURULDUM
HEMDE BUGUN 100X ASIK OLDUMKags
Hala garip geliyor abimi sevmen
Abim hani
Abim????!Yams
Noldu öptü mu yoksaAkaashi
HAHSHJSHAKSQ
Öpse Atsumu sağ kalır mıydı Allah aşkınaHinata
Ne öpmesi
Bağcıklarını bağlamışTsukki
DKXUPWFIPWMCOSKCEKenma
Boyle buyutuceksin kafanda
HAKCUWOCIPWCAtsumu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balkona Çık | sakuatsu
FanfictionYıllarca doğru sandığım yanlış yüzüme kaynar su gibi çarpmıştı. Aynı anda şaşkınlık ve mutluluğu kalbim algılamıyor sadece ellerimdeki bilekliğe bakıyordum. Yaprakları ve sapı zümrüt , çiçeği çeşitli pembe elmaslarla süslenmiş lale motifli bilekliğe...