I can't sleep no more
In my head, we belong..
Yutkundum. Yine onun karadelik gözlerinin çekimine yakalanmıştım anlaşılan. O kadar ki yan evde uyuyan abimi bir saniye bile düşünmeden uzattığı eli hızla yakalamıştım.
" İsterim."
Derin siyah gözleriyle uzunca süzüp elimi bırakmadan beni merdivenlerden sürüklemeye başladı. Nefes alışverişlerim hızlanıyor, göğsüm daralıyordu. Olacakları düşünürken vücudum alev alıyordu.
Anahtarı döndürüp kapıyı aceleyle açtıktan sonra hızla ensemden tutup beni kendisine çekti. Dudaklarını dudaklarımla ellerini de ellerimle birleştirip parmaklarımızı birbirine kenetledi. Üstüme doğru adımladı ve sırtımı geriye doğru itip açık kapıyı kapatmamı sağladı.
Onu istiyordum. Onun varlığı altında erimek istiyordum. Onun altında ismimi unutmak istiyordum.
Dili dudaklarımda gezinirken aramızdaki mesafeyi sıfıra indirmiş beni kendine arzuyla bastırıyordu. Koca cüssesiyle yaptığı baskıya dayanamıyor resmen karşısında eziliyordum. Dudaklarımı ayırıp tek nefesle konuştum.
"Omi.., seni istiyorum."
Derin bir nefes aldı. Gözleri aniden parladı. Eli belime tırmanırken kendimi onun kucağında bulmam bir oldu. Adeta ateş saçan siyah gözlerini kısıp, sırıtarak bacaklarımı okşadı.
" Zaten seninim Atsu.."
Bana şehvetle bakan kara gözlerine dayanamayıp dudaklarımı onunkilere yasladığımda o da aynı arzuyla karşılık verdi. Dudaklarımı yırtarcasına öperken ellerini tişörtümün içinde gezdirmeye başladı.
nsfw: cinsel içerik !
Üzerimdeki tişörtü tek hareketle başımın üstünden geçirip evin bir tarafına gönderdi. Siyah gözlerini gözlerimden ayırmadan açıkta kalan göğüslerime dudaklarını bastırdı.
Parmaklarım kıvırcık saçlarına gitmişti. Diliyle göğsümde daire çizerken gözleriyle sakince tepkilerimi izliyordu. Bu hareketi içimi karıncalandırıyordu.
"Omi,"
Adını kısıkça inlediğimde dişlerini beyaz göğsüme geçirmiş iri elleriyle kalçamı kavramıştı.
Diliyle yaptığı her hareket içimi karıncalandırıyor başımı döndürüyordu. Hala gözlerini yüzümden ayırmaması ise içime ateş düşürüyor, düştüğü yeri yakıyordu.
Göğsümde oyaladığı dilini bu sefer dudaklarıma getirip hızla boğazıma itti. Beline doladığım bacaklarımı benimle oynuyormuşçasına yavaşça okşarken kısık inlemelerime arsızca sırıtıyordu.
"Çok mu sevdin yerini.." dedi nefes nefese.
"Çok mu sevdin bacaklarımı."
Söylediğime kıkırdarken okşadığı bacaklarımı karnına bastırıp kalçamı sertliğinin üstüne yerleştirdi.
Dudaklarımı onunkilere bastırıp kollarımı boynuna doladım. Aynı tutkuyla beni öperken adımlarını odasına yöneltmişti. Koridorda odaların yanından geçerken ev ikimizin nefes sesleriyle doluyordu.
Sırtımda hissettiğim yumuşaklıkla yatağında olduğumuzu anladım. Yastığı da tıpkı onun gibi güzel ve temiz kokuyordu. Kokusu içimi ısıtıyordu.
Üstüme eğilip beni yatakla arasına aldı. Bir eliyle iki bileğimi sıkıca tutarken diğer eliyle üstündeki gömlekten kurtulmuştu.
Bembeyaz, kaslı sırtında parmaklarımı gezdirirken bacaklarımı tekrar beline doladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balkona Çık | sakuatsu
FanficYıllarca doğru sandığım yanlış yüzüme kaynar su gibi çarpmıştı. Aynı anda şaşkınlık ve mutluluğu kalbim algılamıyor sadece ellerimdeki bilekliğe bakıyordum. Yaprakları ve sapı zümrüt , çiçeği çeşitli pembe elmaslarla süslenmiş lale motifli bilekliğe...