19●

158 30 119
                                    


" Yoksa başkasını mı bekliyordun Atsumu" dedi kaşlarını çatarak.

" Beni almaya senin geleceğini bilmiyordum da şaşırdım"

" Ağladın mı sen "

Ben daha sorusunu yanıtlamadan kapıdan içeriye girip dibime gelmişti bile. Elini gözlerimin altına koyup kızarmış yerleri yavaşça okşamaya başladı.

" Ağlamışsın."

Cevap vermedim, veremedim. Ona yalan söylemek istemiyordum ama gerçeği söylemek de hiç bu kadar ağır olmamıştı. O da bunu anlamış olacak ki elini çekip konuyu değiştirdi.

" Hazırlanacak mısın peki"

Hafifçe başımı salladıktan sonra kapıyı kapatıp yanıma geldi. Yanımda yürürken bile kalbim hızlanıyordu. Banyo kapısına kadar benimle gelmişti.

" Sen istediğin yere geç ben duş alıp çıkıyorum Omi"

" Ben beklerim seni burda "

Sen burda durursan nasıl rahatça duş alacağım off.

" Tamaam, nasıl rahat ediyorsan."

Kapıyı kapatıp içimden söylenerek üstümü çıkardım ve suyu açtım. Kapının dışında oturan meteoru düşünmeden duşa odaklanmalıydım. Ama bu imkansızdı. 

Açık gömleğinden gözüken kasları ve gözlerimi okşadığı güzel elleri aklıma geldikçe altımdaki şişlik daha çok acıyordu. Kendime dokunmak istesem de banyonun sesleri yankı yapacağını biliyordum. 

Duştan çıkıp doğum günüm için hazırladığımız kıyafetleri üstüme geçirmeye başladım. Lacivert ve beyaz ikilisine bayılıyordum. Altın takılarım ve sarı saçlarımla da harika uymuşlardı. 

" Ben hazırım çok beklettim ama.."

Telefonundan başını kaldırıp bana bakan Omi, beni baştan aşağıya süzmüştü. Emin değildim ama gözleri bacaklarımda fazla oyalanmıştı sanki. Boğazını temizleyip konuştu.

" Çok güzel olmuşsun.. yani her zamanki gibi "

Duyduğum cümle kalbimi okşayıp üstüne de öpücük kondurmuştu sanki. Yüzüm kızarmaya gözlerim büyümeye başlamıştı. 

" Teşekkür ederim "

Merdivenden aşağı inip kapıya yaklaşırken kolundan tuttum. 

" Arabayla gitmesek olur mu"

Başını yüzüme çevirip gözlerime naif bir bakış attı ve gülümseyerek cevap verdi.

" Tabii ,  sen nasıl istersen "

•••

Yan yana sahile doğru yürümeye başladık. Neyse ki hava bulutlunun yanından bile geçmiyordu. Yani yağmur yağmayacaktı. Hatta akşam güneşi yüzüme vuruyordu.

Sabah mezarlıkta aklıma gelen hatıralar aniden keyfimi bozmuştu. Omi'nin o sıralar ailesini geçindirmek için çok çalıştığını duymuştum. Ama yine de ondan bir kelime bile olsa duymak istiyordum.

"Şey..Omi o gün beni bulman zor olmuş muydu ?"

Bir anda açtığım konudan şaşırmışa benziyordu. Bana bakıp gözlerini kaçırmıştı. 

" Hayır Atsu, aradığın için konumundan buldum. Partiye geç kaldığım için gelmem kısa sürdü."

"Ah.. ilk defa geç kalman bir işe yaramış o zaman "

Balkona Çık | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin