12●

169 29 108
                                    

"Benden niye kaçıyorsun Atsumu "

Bu ani soruya nasıl cevap vereceğimi bilmiyordum. Ama biraz daha bana böyle bakarsa bayılacağımdan emindim.

"Senden kaçtığım falan yok Omi, nerden çıkardın "

Bilegimdeki elini bırakmadan üstüme gelmeye başladı. Vücudu o kadar iriydi ki o yaklaştıkça ben kayboluyordum.

"Nerden mi çıkardım Atsumu. Dün Samu'nun orda ben hariç herkese selam verdin, mesajlarıma ters ters cevap verdin, bugün de ben masaya oturunca masadan kalktın. Daha fazla saymamı ister misin"

Sana bakınca kalbim çıkacak gibi oluyor o yüzden bakmıyorum kıt beyinli. Dedim içimden.

"Omi seninle bi-"

"Atsumu nerdesin"

Osamu'nun sesini duymamla birlikte bir anlık heyecana kapılıp Sakusa'nın kolundan tutup lavaboya çektim.

Osamu o ve beni böyle görmemeliydi. Kapıyı kitleyip bağırdım.

"Karnım ağrıdı da Samu, birazdan gelirim "

"Tamam Tsum, biz pokere başladık haberin olsun "

İlerleyen ayak seslerini duyunca sesli bir oh çektim.

Tabii ki rahatlamam 2 saniye bile sürmemişti. Çünkü kollarından tuttuğum Sakusa kapıya sırtını vermiş yukarıdan sırıtarak beni izliyordu.

"Gülünecek bir şey mi var Omi bana da söyle "

Gamzelerini göstererek sırıttı ve üzerime doğru eğilmeye başladı. Şimdi gözlerimiz aynı hizadaydı.

"Kollarımı çok mu sevdin " dedi yüzünü yüzüme yakınlaştırarak.

Hızla tuttuğum kollarını bırakıp elimi silkeledim. Duvara doğru adım atarak yüzümü önünden çektim.

"Abim yakalamasın diye tuttum merak etme "

Sırtını dayandığı kapıdan ayrılarak üstüme doğru yürümeye başladı. Refleksle arkaya doğru adımlarken hissettiğim duvarla durdum.

Aramızdaki mesafeyi yavaşça kapatıp yine boyuma kadar eğildi ve yeniden gözlerimizi buluşturdu.

"Neden korktun , napıyorduk ki " dedi gözlerini dudaklarımda oyalayarak.

Vücudumdaki bütün kan yanaklarıma akmaya başladı. Gözlerimi yüzünden çekip başka şeylere bakmaya çalıştım ama yüzüne fazla yakındım.

Başımı eğip ayaklarıma bakarken cevap verdim.
"Yanlış anlayabilir diye şey yaptım"

Aniden çenemi tutup hızla başımı tekrar yukarı kaldırdı.

"Konuşurken gözlerime bak Atsumu , hem daha soruma cevap alamadım "

Kaşlarımı çatıp bu sefer de ben ona doğru ilerledim.
Siyah gözlerine uzun zamandır ilk defa bu kadar yakından bakıp sesimi yükselterek cevap verdim.

"Kaçmıyordum Omi ister inan ister inanma"

Onun konuşmasına fırsat vermeden kafamı eğip hızla duvar ve Sakusa'nın arasından çıktım. Kilidi döndürüp kapıyı açtım. Biraz daha orada dursaydım gözümün önünde duran dudaklarına atılacağıma adım kadar emindim.

Arkamdan söylenen Sakusa'ya kıkırdayıp elimi ağzımla kapattım.

"Bu kaçmak sayılmıyor mu Miya"

●●●

Abinin amk

Atsumu
HER YERIM YANIYORR
YARDIM EDIN AMKK

Balkona Çık | sakuatsuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin