Második fejezet

77 5 4
                                    

-Nos. Itt jó ha leparkolok? - állt meg Milán, és leállította a motort. Már most rengetegen voltak. És mi lesz a Parkban?

-Tökéletes, köszi szépen- villantottam meg egy 1000 wattos mosolyt, amit általában ha extra vidám vagyok, akkor szoktam alkalmazni. Kiszálltunk a kocsiból, aztán elindultunk befele. A biztonságiaknak megmutattuk a jegyeinket, akik bólintva megjegyezték, hogy mehetünk . 

-Az első sorban szeretnél állni? - nézett rám Milán. 

Egy amolyan " ez most komoly?" nézéssel reagáltam le, amiből mindent értett. Persze, hogy ott szeretnék lenni. 

-Jó, jó, vágom- mentegetőzött. -Kik is lépnek fel? Azt tudom, hogy Ekhoe. - mondta. 

-Meg Pogi, ercsé, meg Kain- feleltem vigyorogva, mint a tejbe tök. 

-Ahaaaa, ezért vagy ennyire lázban- húzta össze a szemét. -Na gyere, mert a te tempódban soha az életben nem fogunk az első sorba érni- ragadta meg a kezemet, és elkezdett a tömegbe húzni. Pár embert félre lökve, előre nyomultunk. Legtöbbjük fiatalok, velem egykorúak voltak, egy-két felnőtt lézengett, akik a gyerekükkel jöttek. Mondjuk nem is nagyon felnőtteknek való koncert. Mondom én, aki tizennyolc éves, felnőtt lány. Felálltam a korlátra, Milán pedig mögöttem állt. A mellettünk lévő lányok vigyorogva nézték. 

-A pasid? - kérdezte mosolyogva a mellettem álló nagyjából velem egykorú lány. 

-Mi? Dehogy. A legjobb haverom. Szabad a pálya- kacsintottam neki. 

-Ja, nem kell, köszi, van barátom- mondta hevesen. -Egyébként Napsi vagyok- nyújtotta a kezét.

-Vivi- ráztam meg. -Ki a barátod? 

-Ekhoe- vont vállat, mire elkerekedett a szemem. 

-De szerencsés vagy! - mondtam.

-Istenem, végre egy lány, aki nem úgy reagál, mint általában a többi. - sóhajtott, mint aki kellemeset csalódott. Mondjuk megértem. 

-És...Milyen egy híresség csaja lenni? - kérdeztem vigyorogva, mert ezt az estémet nem tehette már semmi tönkre.

-Meglepően jó. Megtanultam kezelni a negativításokat, és Andris is egy csupa szív gyerek. Az egyik fő szempont, hogy én hallhatom meg először a zenéit- húzta ki magát büszkén. 

-Jaj, de jó neked! Hogy-hogy nem  a Backstage-ből nézed?

-Mert a fiúk tekerik a csárt, és nem nagyon szeretem az illatát- magyarázta, mire felvontam a szemöldökömet.

-Füveznek?

-Mindenki. Úgy tekerik, mint ha egész életükbe ezt csinálták volna- nevetett. -Nagy fan vagy?

-A legnagyobb- mondtam.

-Csak utánam- kacsintott. - Ki  a kedvenced?

-Kain- vágtam rá szem rebbenés nélkül. Mert, hát így volt. -Neked?

-Nyilván Ekhoe, de nagyon szeretem ercsét is- mosolygott. -Kedvenc dal?

-Aaa.....Getto és a Latyo és haze. 

-Nekem is az utóbbi, meg az Őrült lány- helyeselt. 

-Igen! Az nagyon jó! - csillant fel a szemem,. Végre valaki, aki úgy szereti az OTL-t, mint én. 

-Hamarosan kezdődik- mondta. Fél tizenegy volt. 

-Ki kezd? 

-Pogi, ha jól tudom. Utána Ekhoe, Kain, és ercsé. - magyarázta. -Amúgy hány éves vagy? 

Getto - Kain ff / BEFEJEZETT✅️Where stories live. Discover now