-NOÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!- kiabáltam a konyhából fel.
-Mi van már, szülinapos? - robogott le a lépcsőn széles mosollyal Noé. Igen. Korán reggel már áthívott magához. Nagyon rendi.
-Miért tart neked fél óráig elkészülni? Én hamarabb végzek mint te- forgattam meg a szememet.
-Azt kétlem- röhögött boldogan. -Na. Milyen a tizenkilencnek lenni?
-Mint tizennyolcnak- vigyorogtam.
-Akarod, hogy énekeljek? - kérdezte.
-Mi? Nem kell, köszi- fogtam a fejemet röhögve. De Noé komolyan nézett rám. -Te komolyan gondolod?
-Nem hallod.- ironizált. - De, igen. Kezdhetem?
-Ne már! - vörösödtem el.
- Boldog születésnapot, neked, boldog születésnapot, boldog születésnapot, boldog születésnapot, Vivi, boldog születésnapot- énekelte, mire hangosan elröhögtem magamat.
-Hát...ez szánalmas volt.- vigyorogtam. - De köszönöm szépen! - léptem hozzá, és szorosan megöleltem. Viszonozta. -De csak ezért hívtál át?
-Ő! Ezt értésnek vettem! Akkor nem is kapsz ajándékot! - "háborodott" fel.
-Kapok ajándékot? - csillant fel a szemem döbbenten.
-Miért ne? - szaladt fel a lépcsőn, aztán fél perc múlva is jött egy ajándék szatyorral. -De ne már. Én nem kértem semmit.
-Ki mondta, hogy kértél?- mosolygott. -Boldogot.
-Köszi szépen- álltam lábujjhegyre, aztán adtam egy puszit az arcára. Meglepődött rajta. Odanyújtotta a csomagot, amit elvettem tőle, és kíváncsian belelestem.
-Helló! Erről nem volt szó! - röhögtem fel, majd kivettem belőle a rózsaszín macis pulcsit, ami eleinte neki lett volna.
-Rajtad ezerszer jobban áll- vonta meg a vállát.
- Egy rózsaszín? - ráncoltam a homlokomat.
-Azaz- biccentett. Megnéztem a szatyrot. Benne volt még egy Milka.
-Ettől fogok hízni- vigyorogtam.
-Ne hülyéskedj már- nevetett. -Kérsz villásreggelit?
-Kapok? - lepődtem meg.
-Mit kérsz? Van virsli...- kezdte...-khm..nem az enyém- köhécselt. - Tükörtojás, rántotta.....
-Ezeket nem el kell kérni? - vontam fel a szemöldökömet.
- Öhmm, de?
-Segíthetek?
-Dehogy. Ülj a kanapéra. Vagy a pulthoz-utasította. - Kösd le magad. Fél óra és kész.
Mondjuk félig teljesítettem amit kért. Mert ameddig ő nem figyelt, vagy háttal állt, különböző Snapchat filterekkel csinálgattam képeket róla. Lett nagyon röhejes, de nagyon jó kép is.
-Felcsaptál lesifotósnak? - érdeklődött, még mindig háttal álva.
-Mi?
-Ne tagadd- nevetett. -Látlak a hűtőben- biccentette.
-Huppszi-duppszi. - kuncogtam fel elnyomva egy nevetést.- De mentségemre szóljon, hogy sikerült jók.
-Muta- állt meg mögöttem, két kezét mellettem támasztva, és az áll a vállamra támasztva. A pillangók feléledtek a gyomromban, és hevesen csapkodtak. Megmutogattam. -Tényleg jók. Átdobod?
-Aha, persze- bólintottam, aztán megnyitottam a Messengert, ahol legelső Noé volt. Az összes képet elküldtem neki.
................................................... ................................................... ................................................... ........
A nap további részében próbáltam segíteni Noénak palacsintát sütni, mert nem nagyon ment neki, de legalább sikerült egy kézzel fogható palacsintát sütnünk.
-Ideadod a telóm? - kérdetem hirtelen, mert hallottam, hogy jött egy Messenger értesítésem.
-Nem- vette el, és a magasba emelte, miközben az arcom elé tartotta, hogy feltudja oldani.
-Ne már, Noé! - nevettem fel. -Lécci!!
-Nem! - hajolt fölém vigyorogva, majd..............megcsókolt. Megcsókolt. Megcsókolt. Megcsókolt. MEGCSÓKOLT! -Boldog szülinapot- suttogta a fülembe.......
The end
ESTÁS LEYENDO
Getto - Kain ff / BEFEJEZETT✅️
Fanfic"A füvem az primo Saiid-tól hoztam A csárotok elfogyott Annyira finom az íze Beszívott a brigád Adja a karika Annyira csillog a széle Beadom hajnali sessek....." Ha akarsz egy OTL-es könyvet olvasni, melegen ajánlom ezt....💖❤💜 Ha tetszik olvass be...