-Á, mindegy, nem lényeg- legyintett amondóan. -Akkor van mára terved?
-Hagyjuk ezt Noé, oké? Amúgy meg barátnőd van- azzal sarkon fordultam, aztán kisétáltam a kiadóból. Csalódottságot éreztem a mellkasomban. Nagyon nagy csalódottságot.
Hazaérve aztán csináltam egy gyors sajtostésztát, amiből ettem, aztán fogtam a cuccomat, és elindultam Zsombi( Kisé) háza felé, aki meginvitált, hogy segít felvenni a videoklippet, valamint csúcs hangminősítést csinálni.
-Szia! - nyitott ajtót nekem egy lány, aki felvont szemöldökkel meredt rám. -Te ki vagy?
-Helló. Zsombi egyik haverja. Itthon van? - érdeklődtem.
-Persze- mosolyodott el. - Gyere be- intett, átléptem a küszöböt, majd besétáltam a házba.
-Vivi! Te vagy az??
-Az anyád vagyok- forgattam meg a szememet.
-Haha-lépett elénk Kisé.- Vivi, bemutatom a barátnőmet, Virágot. Virág, ő is az OTL legújabb, és egyben egyetlen női tagja, Vivien. Na akkor csapjunk bele a lecsóba- dörzsölte össze a kezét diadalmasan.
Rengeteg időbe került, mire olyan minőségű lett a videóklipp, amit öröm volt nézni. Vagy hatmilliószor újra énekeltem. Sima stúdiós felvétel készült. De keményen megdolgoztam érte. Virág is végig velünk volt, konkrétan már fejből tudta az egészet, annyiszor elpróbáltuk, de szerintem megérte. Ki is raktuk Youtube-ra, majd én Insta sztoriba, valamint TikTokra is, de csak azért mert ha TikTokon nincs fent, akkor senki se nézi meg Yt-n. Ilyen a modern élet.
Másnap reggel izgatottan kapcsoltam be a netemet, hogy megnézzem, látták legalább tízen a dalomat. Beléptem Youtube- ra, és meglepetten, elkerekedett szemekkel meredtem a képernyőre. Nyolcvan ezer. Nyolcvan ezren látták a dalomat, ebből ötvenhatezer like. Őszinte vagyok???? Megnéztem a kommenteket. Néhány negatív, de a legtöbb pozitív volt. Egy kommenten akadt meg a szemem nagyon.
Kain: Nagyon odatetted🤗❤Üdv az OTL-ben:) Hozz nekünk még jóságokat:)
A szívem erre a kommentre kihagyott egy ütemet, de igyekeztem nem foglalkozni vele. Átmentem Instára, ahol ismét megdöbbenve néztem a követőim számát, ami megduplázódott a tegnaphoz képest. Ugyanez ment TikTokon is.
- Hallod. Nem hiszlek el. Ilyen hamar még Andris se robbant be a köztudatba! - hívott fel pár perc múlva Napsi boldogan.
-Még mindig nem fogtam fel....- motyogtam.
-Ezt nem hiszem el!!!! A legjobb barátnőm híresség!!!! Nagyon komoly vagy, barátosném!! - ujjongott Napsi, és ha jól hallottam, akkor feldöntött egy széket is, mindig ugrált(?).
-Köszi szépen! Láttad a követőimet?
-Persze! Jó sok lett. Büszke vagyok rád, de komolyan!
-Még egyszer köszi. Amúgy...találkoztam Noéval tegnap.
-Nem! Tényleg? - csodálkozott.
-Igen- és elmeséltem neki a sztorit.
-De egyáltalán megkérdezted, hogy van-e barátnője? - ráncolta a homlokát.
-Napsi. Az e kép mindent elárul.- vontam meg a vállamat.
-Szerintem kérdezd meg- invitált.
Most azt gondoljátok, hogy ráírtam. Nem. Annál én azért okosabb vagyok. Megkerestem az ismerősei között a lányt, és ráírtam, Mondjuk azonnal visszaírt.
szantai_vivien: Szia! Noé falán te vagy a csókpartner? :)
kódoremma: Szia! Igen, én vagyok! Miért:D
szantai_vivien: Ja, semmi! Csak...jártok?
kódoremma: Ja, dehogy! Régebben jártunk, csak most elköltöztünk a családdal Amerikába, és elakartam búcsúzni tőle....tudod milyen....
szantai_vivien: Most nagyon hülyének érzem magam....😅😅
kódoremma: Nem kell. Jobb, hogy tőlem tudod...várj..nem te vagy az a csaj, aki tegnap adta ki a Friends dalát?
szantai_ vivien: De, én vagyok
kódoremma: ÚRISTEN!!!
kódoremma: IMÁDOM AZT A DALT!!!!
kódoremma: EL SE HISZEM!!!!!!
Elküldtem az üzengetést Napsinak, aki csak egy "én mondtam" üzenettel válaszol, amire megforgattam a szememet. Messengeren az OTL csoportba írogattak be, főként a zenémről, de nem volt kedvem belépni, ezért inkább elemem a konyhába. Anyáék hagytak egy üzenetet, miszerint állatkertebe mentek, és hogy van ebéd a hűtőben. Na köszönöm szépen. Miközben készítettem a reggelimet, a naptárban nézegettem a névnapokat, mert szeretem tudni, melyik ismerősömnek mikor van. Aztán megakadt a szemem a mai dátumon. Augusztus huszonöt. Holnap van a huszonhatodika. Ami azt jelenti, hogy holnap leszek tizenkilenc. ( írói szerk. amúgy nekem a való életben is akkor van a szülcsim) . Na basszus. Annyira el voltam foglalva magammal, hogy még a saját szülinapomat is elfelejtettem. Ügyes vagy, Vivien, máskor a karácsonyt is felejtsd el.........
Miután megreggeliztem, éppen készültem egy filmet megnézni, amikor a telefont megcsörrent. Noé neve volt kiírva a telómon.
-Te most komolyan megkérted Emmát, hogy a barátnőm-e? - szólt bele erélyesen.
-Először is: neked is szia. Másodszor is: mi van?
- Megkérdezted Emmát, hogy a barátnőm-e? - ismételte meg.
-Igen. Baj?
-Érdekel? - a hangján hallottam, hogy mosolyog.
-Mi? Nem- ellenkeztem.
-Akkor miért érdeklődtél utánam? Talán tetszek?
-Nem- mondtam, de még magamat se hallottam meggyőzőnek.
-Aha, majd a bolond elhiszi. Figyelj, hagyjuk már ezt a szarságot.
-De miért? - kérdeztem elhalló hangon.
-Mert...jaj, francba, hiányzol. - nyögte ki, mire a szívem szaporábban kezdett el verni.
-Te tényleg. De ez nem változtat azon amit tettél.
-Ennyire önfejű vagy? - nevetett fel kínosan.
-Nem, csak....ájhh..legyen- adtam be a derekamat.
-IGEN!!!!!!!!!!- üvöltött fel. -Nos- tért vissza a normális hangjára. - Ma ráérsz?
-Ma ráérek. - bólintottam.
-Akkor várlak szeretettel a meki előtt- rakta le, mire elterültem az ágyon, mint egy lufibaba. Szorosan a mellkasomhoz fontam a telefonomat.
Hogy mi lesz ebből.............
Hali! Íme a kövi rész! Arra gondoltam, hogy szinte semmit nem tudtom rólam, ezért csinálhatnék egy kérdezz feleket! Kérdezzetek bármit kommentbe! Ha tetszik vote/komment!!
Wattpad csoportomhoz való csatlakozás az alábbi linken!👇
Wattpad Írók és Olvasók csatlakoztatása a Viberen https://invite.viber.com/?g2=AQBAFxK7ulzqpVM41nxu9yOdQuxORmABDiNSEIxkidUg5VgZ0jIDpet8ijRVwR%2FE
Csóók!!
Helga
YOU ARE READING
Getto - Kain ff / BEFEJEZETT✅️
Fanfiction"A füvem az primo Saiid-tól hoztam A csárotok elfogyott Annyira finom az íze Beszívott a brigád Adja a karika Annyira csillog a széle Beadom hajnali sessek....." Ha akarsz egy OTL-es könyvet olvasni, melegen ajánlom ezt....💖❤💜 Ha tetszik olvass be...