Vigyorogva készülődtem a mekis talimra. A Westendbe megyünk, mert ott nagyobb is a meki, valamint nekem vásárolnom kéne a sulira, hisz mint kiderült már vagy egy hete, mégis felvettek az ELTE-re, csak rossz embernek küldték ki az SMS-t. És most nagyon boldog vagyok. Felvettek az egyetemre( yessssss), kibékültem Noéval( dupla yessssssss) és kiderül, hogy nincs barátnője( mega yesssss).
Egy fekete szoknyába bújtam bele, és egy szürke crop-topba, a hajamat pedig szokás szerint kiengedve hagytam. Sminknek semmit nem tettem fel, mert mindenki mostanában azt mondja, hogy kevesebbet használok...szóval ja, nem tettem fel.
Noé üzenet, hogy elindult, mire én is kiléptem a ház ajtaján. Meglepettségemre, ott várakozott a kocsija.
-Nem úgy volt, hogy ott tali? - döntöttem oldalra a fejemet mosolyogva.
-Szerinted hagytam volna, hogy metrózz, csak azért mert, várlak ott, amikor van egy csúcs szuper kocsim? - kérdezett vissza.
-Nagyon bolond vagy- kerültem meg a kocsit, aztán beszálltam az anyós ülésre. Lesimítottam a szoknyámat, aztán felé fordultam. -Nem csak meki lesz.
- Hanem? - érdeklődött.
-Be kell mennem egy-két boltba, ténylegesen felvettek az egyetemre. Ezért kéne vennem egy-kettő cuccot, mert elküldték a tanszerlistát- magyaráztam.
-Ügyes vagy, grat- biccentett.- De akkor már elmegyünk ruhákat is nézni- felelte.
-Minek? - ráncoltam a homlokom.
-Bulinak azért. Ne legyél már ennyire retro- csóválta a fejét röhögve.
-OTL-t hallgatok. Abban mi a retro? - kérdezte tőlem.
-Lényegtelen. Na, akkor vásárlás, a végén pedig meki? Jó terv?
-Nagyon- vigyorogtam, majd Noé begyújtotta a motort, és elindultunk a Westend felé.
Rengetegen voltak az utakon, ebből már tudtam sejteni, hogy a Westendben is sokan lesznek. De szerintem ott sokkal jobban tudunk nézelődni. Kissé lassan, de odaértünk. Noé nagy nehezen talált egy parkolót, aztán ott megállva, kiszálltunk. Elindultunk a bejárat felé, ahol hol be, hol ki szállingóztak az emberek, vagy harminc táskával felpakolva. És akkor megláttam a bejáraton valamit.
-Ezért akarsz vásárolni? - csillant fel a szemem. -Tudtad, hogy hetven százalékos leárazás van?
-Tudtam hát- vigyorgott.
-Köszi- néztem rá hálásan, majd betolongtunk az emberek között a plázába. Tényleg rengetegen voltak. Sokan szoktak lenni, de most, hogy mindenhol akció van, nem tűnt túl biztatónak. -Menjünk először a papírboltba? Csak, hogy tudjuk le azokat- néztem felé kérdőn.
-Persze, mehetünk- mosolygott.
-Akkor irány a Pirex- vigyorogtam, majd megragadtam a kezét, és az említett bolt felé kezdtem húzni.
-Akkor meg van mit kell venned? - ráncolta a homlokát.
-Igen, igen. Csináltak egy csoportot, ahova minden szépen le van írva- mondtam.
-És miért pont a legdrágább papírboltba jöttünk? - mosolygott szórakozottan.
-Hé. Ez nem is drága.
-Majd meglátod.
Ahogy megnéztem az árakat, igazat kellett adnom Noénak. -Oké, akkor megyünk a Minisoba- motyogtam.
-Az nem játék bolt? - gondolkozott hangosan.
-De, de vannak egy-két dolgok, amik jók sulira. -magyaráztam.
STAI LEGGENDO
Getto - Kain ff / BEFEJEZETT✅️
Fanfiction"A füvem az primo Saiid-tól hoztam A csárotok elfogyott Annyira finom az íze Beszívott a brigád Adja a karika Annyira csillog a széle Beadom hajnali sessek....." Ha akarsz egy OTL-es könyvet olvasni, melegen ajánlom ezt....💖❤💜 Ha tetszik olvass be...