Elérkezett a hétvége, ami azt jelenti, hogy a srácokkal elmegyünk a Cyber Jumpba. Már nagyon vártam, mert tizennyolc korom létére soha nem voltam még, és nagyon szerettem volna menni, a fiúk pedig még Noénél felvettek, hogy kaptak kedvezményt, szóval páran, akik a hétvégén nem koncerteztek, vagy éppen ráértek, jöttek velünk. Mondjuk összesen csak tízen mehettünk. Napsi, Noé, Andris, Csanád, Marci, Zsombi, Patrik, Bálint, Norbi és én mentünk. Kettő kocsival, és egy motorral. Ami Noéé volt.
-Akkor osszuk be az autókat- csapta össze a kezét Patrik, akié volt a piros Merci. - Hozzám jöhetnek hárman.
-Majd mi megyünk- jelentkezett Csanád, Zsombi és Bálint.
-Én ellopom Vivit a mocira- mondta hirtelen Noé, amitől kissé elpirultam, mert próbáltam elképzelni a jelenetet.
-Miért én? - ráncoltam a homlokomat.
-Meerttt- vakarta meg a tarkóját. -Napsit nem ültetem mögém, mert Andris kinyírna, és ha pasi ülne mögém, azt hiszik buzi vagyok. ezért ezért jössz te.
-Értem. Kapok plusz sisakot?
-Kérsz?
-Muszáj fel vennem- forgattam meg a szememet.
-Tessék- dobott felém egy fehéret. Nagyon baró....
-Akkor a maradék megy Andrishoz- ki Patrik.
Engem Noé odavezetett a motorjához. Amint megláttam, elkerekedett a szemem. Egy fekete Yamaha állt a felhajtón.
-Hát igen- bólogatott meggyőzően Noé. - Egy fellépéssel megszereztem.
-Szép kis motor- húztam rá a fejemre a sisakot. -Hülyén nézek ki?
-Nem- rázta meg a fejét nevetve, majd követte a példámat, aztán felült. -Gyere- biccentett maga mögé.
-Ihjjj- sóhajtottam, majd felkecmeregtem mögé, és átkaroltam a derekát. Oldalra kaptam a fejemet, és megláttam, hogy Napsi vadul fotóz. Az isten áldja meg...
-Mi elindultunk, ott tali! - kiáltotta Noé, majd elindította a motort, és elindultunk. Elképesztően szabadság érzetem volt. Nekem is kell egy ilyen motor...
Noé nem repesztett százzal, de azért haladt, úgy, ahogy kell. Hülyeség, ha azt érzem, hogy vigyázott rám? Meglehet. Hamar ott voltunk. Noé megállt az egyik parkolóban, majd leszállt róla. Én még fent maradtam, de a sisakot levettem. Ahogy elképzelem, a hajam teljesen összekuszálódott.
-Jó volt? - érdeklődött vigyorogva.
-Nagyon- bólogattam.
-Na a többiek is gyorsak voltak- meredt a távolba, ahol Patrik Mercije és Andris Fiat-ja kanyarodott be. Stílusosan érkeztek, mindkét autóból hangosan szólt a zene.
-Jó a buli? - támaszkodott Andris kocsijának Kain, amikor megálltak mellettünk.
-Nagyon. Nyomatott egy Százszorszépet- vigyorgott boldogan Napsi, majd észrevett engem, és kiszállt a kocsiból. -Szioo, csajszi! Milyen volt?
-Elképesztő- csillant fel a szemem. -Brutál jó.
-Rapper vigyázott rád? -biccentett Noé felé, aki továbbra is beszélgetett.
-Igen, ügyes volt. Csináltál képet? - ráncoltam a homlokomat, mire Napsi elnevette magát.
-De még mennyit! Majd átdobom- kacsintott, és elkezdtünk befele menni.
A jegyek hamar ellettek intézve. Kaptunk zöld zoknikat, aztán lepakoltuk a cuccainkat. A szabályok letisztázása után, mindenki ment ahova akart.
-Na gyere, baba- vigyorgott Andris, majd felkapta a barátnőjét, és bedobta a szivacsgödörbe.
-Baszki, Andris! - röhögött Napsi, majd hozzávágott egy szivacsot. Noé egyszerűen beleszaltózott a gödörbe.
-Ezt tanítsd meg, lécci!! - meredtem a fiúra bociszemekkel.
-Szeretnéd?
-Naaagyon!! Lécccciiiiii!!! - könyörögtem. Hm..fura. Nem szoktam fiúknak könyörögni. De az OTL srácok mások.
-Gyere- mászott ki, aztán megragadta a kezemet, és egy másik helyre vezetett, ahol kevesebben voltak. -Tudsz?
-Akkor szerinted szeretném, hogy megtaníts?
-Romantika folyik itt, vagy mi?- jött be hirtelen Patrik. Ez követett.
-Nem, FBI- rázta meg a fejét Noé. -Szaltó tanár lettem.
-Na erre a filmre befizetek! - csapta össze a kezét, és neki támaszkodott a trambulinnak.
Vagy hatvanszor próbáltam el, amíg nem sikeredett tökéletesre. Noé remek tanár volt, ő is csinálta velem együtt. Patrik általában jókat nevetett az eséseimen.
-Na jó, Ótvar Pestiském, húzz innen- szólt rá Noé kissé idegesen.
-Miért??? - háborodott fel szórakozottan. -Ha nyomsz egyet te, akkor kimegyek.
-Biztos? - vonta fel a szemöldökét gyanúsan.
-Aha igen! - rázta a fejét vadul helyeselve.
-Legyen- adta be a derekát Noé, majd neki rugaszkodott és .......a szaltó felénél olyan történt, ami mindkettőnket meglepett. Patrik megfogta Noé lábát, aki a meglepettségtől rám esett. Felettem volt, és a testem mellett támasztotta mind a két kezét. Konkrétan benne volt az aurámban. Öt centi volt az arcunk között. Zavartan lesütöttem a szememet.
-Ó, jaj de romi! - sikított fel lányos, elvékonyított hangon Patrik. Fiatalok, liveban vagyunk, remélem nem baj- vigyorgott ránk. -Olyan hamar felnőttek- szipogott.
-Mi a szar? - jött be a helyiségbe Napsi, és Marci. -Patrik mi a francért live-zol? Kurva gyorsan rakd el! Most miért kell szegény lányt megszégyenítened????
-Nem szégyenítek én semmit és senkit! - ellenkezett Patrik.
-Jó, hogy ki nem törted a bokámat, tes- nézett rá Noé, majd leszállt rólam, és felsegített.
-Bocs- vakarta meg a tarkóját zavartan, és kikapcsolta a live-ot. Háromszázan bent voltak.
-Hurrá- dünnyögtem.
-Na gyere, meghívlak egy jégkására- karolt át Napsi, majd elindultunk a büfé felé. Kicsit szarul esett, hogy Patrik elkezdte a live-ot, mert így is elég ciki volt nekem, hogy ezt megéltem, de hát ez van.
Miután megittuk a Napsi által vett jégkását, átmentünk a Ninja Warrior pályára. Napsival versenyeztünk, amit ő nyert, de nem bántam, mert tökre megérdemelte. Noéval és Andrissal is versenyeztem, szerencsére mind a kettőt én nyertem. Happy day! Mivel Noé megtanított szaltózni, egész nap azt csináltam.
-Lehetne ez a hivatásom- röhögött Noé.
Szerintem tök jóól csinálod- vigyorogtam.
-Gondolod?
-Naná. Én tapasztaltam- bólintottam.
-Ahogy azt is, hogy rád feküdt? -szólalt meg Marci. -Emberek, ez a gyerek nemzés jele!!
-Barom- csapta tarkón Csanád.
- Leginkább miért??? Cuki lenne egy kicsi Noé...-ábrándozott boldogan.
-Mondták már, hogy barom vagy? - kérdezte tőlem.
-Aha, az előbb Csanád- vágta rá.
Haliii!!!!! Itt a negyedik rész ha tetszik, akkor komment/ szavazás!! Csóóók!
Helga
YOU ARE READING
Getto - Kain ff / BEFEJEZETT✅️
Fanfiction"A füvem az primo Saiid-tól hoztam A csárotok elfogyott Annyira finom az íze Beszívott a brigád Adja a karika Annyira csillog a széle Beadom hajnali sessek....." Ha akarsz egy OTL-es könyvet olvasni, melegen ajánlom ezt....💖❤💜 Ha tetszik olvass be...