Nyolcadik fejezet

73 7 21
                                    

Leültem a kanapéra, és megnyitottam rajta a Facebookot. Görgettem egy kicsit, de nem találtam rajta túl nagy dolgokat, ezért átmentem Messengerre, ahol Napsi elérhető volt. Kaptam az alkalmon, és ráírtam.

Vivien Szántai: Sziaaa! Milyen a turné?

Fekete Napsugár: Csáoooo!! Kurva jóóóóóóóóóó! ❤❤Andris nyomja ezerrel.

Vivien Szántai: Ennek örülök🥵💜

Fekete Napsugár: Hogy vagy a picike?

Vivien Szántai: Alszik. 

Fekete Napsugár: Testőr?

Vivien Szántai: Neeeeeem az🤣🤣🤣🤣🤣🤣Amúgy telefonozik.

Fekete Napsugár: Bazdddddddmeg!!!! Szó szerint.

Vivien Szántai: Diiiikkk. Én nem tudom. Ezt az üzit küldd neki xdddddd

Fekete Napsugár: Hm...oké

Vivien Szántai: Mi? Hülye vagy? Csak viccből mondtam!!! Ne hogy ráírj!!!! Kinyír!!!!!

Fekete Napsugár: Sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


A kanapé túlsó végén Noé jóízűen felröhögött, miközben összevonta a szemöldökét, és szorgosan pötyögni kezdett. Esküszöm, ha Napsi hazajön, és kitekerem a nyakát. 

-Amúgy.....miért cserélted le a rasztáidat? - érdeklődtem, mire felnézett a telefonból, és elmosolyodott.

-Érdekel?

-Aha. 

-Nos, hát akkor kapaszkodj, mert húzós lesz a sztori- vigyorogtt. -Nem tetszettek már.

-Húúú. Mindjárt kiesek. Ez tényleg nagyon az volt- bólogattam helyeselve.- De most komolyan.

-Egyszerűen meguntam- vonta meg a vállát. 

-Értem.

-Síratod, vissza, mi? - nevetett.

-Igazából, bevallom, nekem ez így jobban tetszik- mondtam , és éreztem, hogy kicsit elpirulok. Én lehettem a világ legpirosabb parija.

-Ó- a mosolya konkrétan már olyan hosszú és önelégült volt, hogy azt már nézni is rossz volt. - Gondolhattam volna.

-Mit? - ráncoltam a homlokomat.

-Hogy tetszeni fog- vágta rá.

-Előre látó vagy?

-Hogyne. Ez a titkos szuper erőm- bólogatott. 

-Van olyanod? Mi vagy te Superman? - röhögtem,

-Azaz! Amúgy. Csináltam rólad képet- szólalt meg hirtelen, mire összehúztam a szemöldökömet.

-Mi van? Muta-hajoltam hozzá, hogy kivegyem a kezéből, de szokás szerint felemelte, csakhogy ne kapjam el.

-Nem nem- rázta meg a fejét, mire közelebb mentem hozzá, hogy mielőbb eltudjam tőle  venni, és leellenőrizzem milyen vagyok a képen.

-De de- helyeseltem, majd felfele nyújtózkodtam. Ekkor minden olyan hirtelen történt. Megfogta a derekamat, és az ölébe rántott, majd a telóját a háta mögé dugta, és lefogta a kezemet.

-Na, és így hogy fogod megszerezni? - érdeklődött mosolyogva.

-Nem tudom- ingattam a fejemet. 

-Jó az úgy- biccentett. 

Getto - Kain ff / BEFEJEZETT✅️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin