Anaveis Foties
Haibara
Thats my bestfriendds
She a real bad bicchh
Got her own moneyy she 'on't need
nigggg'Nanami
İçmeye mi gittiniz siz yineHaibara
Normsl yemektydik biz yaam mı
Sonrs bi çıktıı8k
Sayorunun araba perttt
Sururu çizmiş
Storu atyık
İnistaNanami
Ne iniesta mıHaibara
Dur dur
Sugeu yazdı storyye yanıt
Sonrd bara gitik
Bu dio beb çok özledim napppücam
Değişik bi kokteyl siyledi
Diyo saçları ghi kokuyo dedjm amins koysyim sayrkyNanami
E çıkın bardanHaibara
Offf dinlemiyodn beni
Sayirh kaybeytim
Satdu
SatrluNanami
Ne demek kaybettim
AraHaibara
Sen çoo gerizekakisin
Bu sste nası duycak telconuNanami
Ya sabır
Her zaman gittiğimiz barda mısınızHaibara
Neresiydi ki
Bu viskisi güzel ilan mıNanami
Evet
Öyle dediğin yaniHaibara
He ordayıxNanami
15 dakikaya orda olurum
Satoruyu bulsan iyi edersin
Yoksa elimden çekeceğin var×××
Haibara içecek almaya gittiğinde yanına gelen esmer kızla dans etmişti bir süre Satoru, tabii bu sırada kalabalık barda gözden kaybolmuştu.
Bir süre sonra kız temaslarına karşılık bulamayınca gitmiş, Satoru da yorulduğu için bulduğu ilk masaya geçmişti.
Yanından geçen garsona bir işaret yapmıştı, çocuk da başını sallayarak bar kısmına ilerlemişti. Sürekli bu bara geldikleri için elemanlarla arkadaşlar bile denebilirdi.
Çocuk elinde bir tepsiyle geri geldiğinde gülümseyerek bardağı Satoru'ya uzatmıştı.
"Teşekkürler Yuuji. Vaktin varsa gel."
"Bu gece çok yoğunuz başka zamana?"
Yuuji'nin teklifiyle gülümsemişti Satoru "Yarın bendesin o zaman? Ekersen bozuşuruz."
Göz kırparak söylediği şeyle Yuuji kafasını sallayıp işine dönmüştü.
Satoru söylediği kokteylden bir yudum alıp etrafa bakınmaya başlamıştı. Gözleri alışkın olduğu siyah gözlerle buluşunca bardağını yavaşca masaya bıraktı.
Derin bir nefes almıştı Satoru. Özlemişti onu. Suguru kendisinden ayrıldıktan sonra gelen geçenle konuşmuştu, bu yüzden belki özledim demeye hakkı yoktu ama ona göre bu da duygu seliyle baş etmenin bir yoluydu.
Suguru ondan sebepsizce ayrıldığı günden beri, ki birkaç ay oluyordu, onunla konuşmak isteyen kimseyi geri çevirmemişti ama kimseyle de flörtün üzerine çıkmamıştı. Bu kadarı yanlış geliyordu en azından.
Kafası çok bulanıktı şu an, düzgün düşünmüyordu. Eski sevgilisinin yanına gidip bağırmak çağırmak, hesap sormak istiyordu. Ona geçerli bir sebep vermeden terk etmesi mantıksızdı. Terk eden kendisi olmasına rağmen sürekli peşinde dolanıp kendisini vurdumduymazlıkla falan suçlaması daha da mantıksızdı Satoru için.
Kalkıp yanına gidecekken çocuğun yanına gelen uzun, kahverengi saçlı kızla duraksamıştı Satoru.
Kız kulağıma yaklaşıp bir şeyler söylerken gözleri Satoru'ya değmişti. Satoru içinde büyüyen öfkenin sebebi kıskançlık mıydı yoksa dedikodusunun yapılması mıydı bilemiyordu.
×××
Suguru arkadaşının omzuna dokunmasıyla irkilmişti, her zaman sessiz sessiz gelirdi kız ve bu Suguru'yu oldukça korkuturdu.
Kız kulağına eğilmişti "Sigara içmeye çıkacaktım ama," gözlerini Satoru'nun olduğu yere çevirmişti "Şurada seni yiyecekmiş gibi duran şey bana engel oluyor."
"Sanırım daha fazla engel olmayacak."
Suguru'nun cümlesi ardından Shoko da yeniden Satoru'nun oturduğu yere dönmüştü. Haibara çocuğun yanına gelmiş bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.
"Endişeli ifadesi Nanami'yi çağırdığı ve onun da çok kızdığını gösteriyor... Her zamanki gibi."
Shoko arkadaşının omzunu sıkmıştı "Onlar hakkında her şeyi bilirken unutamazsın."
Suguru gülerek kızın kulağına yaklaşmıştı yine "Saçlar anıları saklar hesabı."
_____________
21 yasindaki oglum sugurunun sacina bugun ilk kez makas degdiricez cok heyecanliyiz
Saglicakla kalin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silver Sable // Satosugu
Fanfiction"Sanat eseri olarak sergilemeyi düşünüyorum." Arabasının üzerine kazınmış cümlenin üzerinden geçiyordu eliyle. "Suguru'nun yazısı çirkinmiş." ___ Silver sable - Cigarettes After Sex