Nefes nefese koşuyorum, art arda Sokak değiştiriyordu. kalbim adrenalinden çarpıyordu kalp atışlarım kulağıma doluyor du. Sokak lambalarının aydınlatığı yollardan tam gaz ilerlerken karşıma irri yarı siyah giyimli silahlı adamlar çıktı. Sağdaki sokağı döndüm. İşte işim şimdi bitmiş bulunmaktadır. Helvamı yapmaya başlaya bilirsiniz a dostlar Hakkınızı helal edin. Evet çıkmaz sokak benim şansım anca bu. Okuduğum kitaplarda ve izlediğim filmlerdeki karakterlere saydırdıktan sonra benim girdiğim çıkmaz sokak. Of Gece of. Büyük konuşma diye hep söylüyorum ama işte başına gelmeden nerde aklın kızım nerde. Ama şimdi kendime kızmaktan daha ciddi sıkıntılarım var. Galiba işim cidden bitti.
Aslında yeni başlıyordu
3 ay önce
Aynanın karşısındayım. Karşımdaki kıza bakınca hem aşık olup hem nasıl sevemeye biliyorum? Hiç bir fikrim yok.
Sporla uğraştığım için ve sağlıklı beslenmeye çalıştığım için fiziğimi beğeniyorum. 1.68 boyum, kumral belimin altına gelen uzun gür saçlarım, hafif çekik koyu kahverengi gözlerim. Kemerli burnum. Orta kalınlıkta dudaklarımla bence tatlı ve öldürücü bir kızım.Ben GECE GÜNEŞ
Bir hafta önce evime bir davetiye ulaştı içinde sadece adres vardı ve ben bir deli cesareti ile bu davete hazırlanıyorum.
Davetiye aldıktan sonra araştırmaya başladım maalesef sınırlı bilgiye ulaştım. Davetin olduğu mekana her isteyen elini kolunu salıyarak giremez belli başlı kişiler gire biliyor ve benim ne alaka olduğumu bilmiyorum.
Elbisemin beline kadar dar, Mini siyah bir elbise. kısa deri ceket siyah çizmelerimle. Bence gayet havalıydım. parmaklarıma gümüş yüzükler ve Boynumda da hiç çıkarmadığım güneş kolyesi...Makyajıma sade ve Siyah temalı bir şekilde yaptım. uzun belime kadar gelen kumral saçlarımı, dalgalı ve serbest bıraktım ve işte hazırdım.
Birden Kapı sert ve hızlı açıldığı için irkildim. Bu Kapı niye hiç çalışmıyor acaba? Arkamdan yükselen sesle gözlerime devirme isteği geldi. "gitme gece tehlikeli"
"Sakin olur musun. anlattım sana kaç kere sen beni dinliyor musun? Tabii anca gitme diyorsun, sen bana güven. Hiçbir şey olmayacak, merak etme. Anlıyorum seni endişelisin ama bir şey olmayacak bana."
" kızım Bak İçim Bir haftadır, hiç ama hiç rahat değil. hadi gidiyorsun Ben de geleyim, ne olur sanki ben gelsem, seni nasıl bulduklarını bilmiyoruz. Tamam. sana güveniyorum ama seni niye çağırdıklarını bilmiyoruz. ne kadar da araştırırsan ADAMLAR TEHLİKELİ GECE TEHLİKE! ve Sen koşa koşa gidiyorsun. ve de TEK. Kafayı mı yedin kızım sen of gece of kafanın dikine git anca dinleme beni."
Haklı söze ne denir.
" Tamam haklısın Kayra. ama sakin mi olsan azıcık hmm. orada tek ben olmayacağım hem." En tatlı gülümsememi yolladım.KAYRA ZAMBAK
Kendisi En yakın arkadaşım olur. sarışın Güzelidir kendisi. küt saçları ile ise kendi tatlılığına tatlılık katıyor. Yem Yeşil Gözleri şu an bana hem kızgınlık hem endişeyle bakıyordu. yüzü de kızdığından dolayı kıpkırmızıydı. Haklıydı bir şey diyemiyordum."Kayracığım Biliyorum haklısın. Tehlikenin merkezine gidiyorum. ve hem de tek. Ama benden ne istediklerini bilmem lazım. Hem o kadar insanın içinde bana bir şey yapamazlar."
Benim de haklı olduğumu bildiği için. Hafif hafif sakinleşmeye başladığında sırıttım."İyi Tamam Gece Hanım bu seferlik senin istediğin gibi olsun. Ama dikkatli olacaksın. ve bana haber vermeyi unutma tamam mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Güneşi
Teen FictionGECE GÜNEŞ'İN, hayatına bir anda giren, ama hayatında aslında büyük bir yeri olduğundan kişi ve kişiler ve hayatının seyr'ini değiştireceğinden habersizdi. "Nefes nefese koşuyorum, art arda Sokak değiştiriyordum. kalbim adrenalinden çarpıyordu. kalp...