Yeni bölümü Umarım beğenirsiniz :)
.
.
.
.
.İki gündür doğru düzgün uyuyamadığım için, en son vücut pes edip beni uykunun ellerine bırakmıştı doğal olaraktan.
Ve tam doğru dürüst uyuyacağım dedim ne oldu dersiniz.Beni unuturlar mı hiç nerde o günler.
Telefon sesiyle Gözlerimi açtım içimden ağzıma geleni sayarken gözlerim bulanık görüyordu. Camdan gözüktüğü kadarıyla hava karanlıktı.
"Saat kaç ya. Ve daha hava aydınlanmadan beni arayan hangi zeki kişi" diye söylenerek. Belki bir umut uykumun açılmaması için gözlerimi açmamaya çalışıyordum.
Çünkü ben uyandığım zaman bir daha uyuyamayan tiplerdendim.Komidinimin üstünde elimi gezdirip telefonum elime gelince kim olduğuna bakmadan açtım.
"Alo?" uykulu bir sesle söylemiştim.
"Gece?" Lan doğrumu duydum telefonumu kulağımdan çekip ekrana baktığımda şok geçirdim.
Tekrar telefonumu kulağıma götürüp"Barlas bey bir sorunmu vardı?" Diye sordum doğal olarak beni niye aramıştı. Bunu sorduktan hemen sonra telefonuma Tekrar baktım saat için ve gözlerim fal taşı gibi açıldı yuh bu saatte niye aradı bu beni. Saat sabahın 05.48'i ister istemez merak ediyor insan.
Bir süre karşıdan ses gelmedi en sonunda konuşmayı akıl etmiş olucakki
"Şey Gece kusura bakma rahatsız ediyorum bu saatte aslında saatten haberim yoktu seni aradıktan sonra akıl edip baka bildim. Galiba uyandırdım Tekrar özür dilerim." Sesi mahcup geliyordu.
Ama uykumun içine etmişti.Yinede sakin ol Gece derdi neymiş öğren önce.
"Sorun değil Barlas bey ama başka bir sorun var galiba sorun nedir acaba?" Derin bir nefes bıraktı.
Söyleyip söylememek arasındaydı galiba. "Aslında önemli değil senden birşey isteyecektim bütün günümü çalışma odamda geçirdiğim için saatten haberim yoktu o yüzden aklıma gelince arıyı verdim."
Kendine kızıyordu galiba ama bu beni ilgilendirmiyordu burda meraktan çatlayan bir adet Gece var ama kimin umurunda ki."Şey Barlas bey ben anlamadığım da daha açıklayıcı olursanız sevinirim de"
Dedim de aklına yeni geldi galiba
"Kabul etmezsen anlarım bir davet var ve partnerli bir davet bende düşünüyordum kimle gidebilirim diye aklıma geldin
ilk sana sormak istedim eğer kabul edersen senle gitmek isterim Tekrar özür dilerim bu saatte rahatsız edip uykunu böldüm için" tam bunu söylerken esnemiştim hemen ağzımı kapattım.İnşallah duymamıştır Diyerek konuşmaya başladım.
"Olabilir günü söylerseniz Müsaitmiyim değilmiyim söyleyebilirim"
"Yarın" of birde başıma bu çıktı. Neyse ki böyle durumlar için elbisem vardı. "Olur gelirim" dedim."Tamam o zaman haberleşiriz iyi uykular prenses" Dedikten sonra yüzüme kapattı ne demişti o 'prenses' mi? Ben ve prenses.
"Adamın benle derdi ne" Derin bir nefes bıraktım "olan benim uykuma oldu şu an çok sinirliyim" gerçekten kırk yılın başında uyuya bildim o da hiç oldu."
Tavana diktim gözlerimi ve düşünmeye başladım. Teknik olarak onun gözünde ben ve o 1 ay bile olmadı tanışalı tamam o beni 2 senedir araştırıyor du benim bildiğim kadarıyla benim bilmediğimden de uzun olabilir ama onun gözünde beni tanıması ve tanışmamız üstünden
1 ay bile geçmedi bu neye güveniyordu da bana bu kadar yakın davrana biliyordu?Of ya uykum heba oldu
"Düşünme Gece düşünme daha çok açılıyor uykun düşününce"
Düşünmemeye çalışaraktan uykuya dalmaya çalıştım.Yazardan
Gece uzun uğraşlar sonucu vücudun uykuya ihtiyacı olduğu için uyumuştu.
★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Güneşi
Teen FictionGECE GÜNEŞ'İN, hayatına bir anda giren, ama hayatında aslında büyük bir yeri olduğundan kişi ve kişiler ve hayatının seyr'ini değiştireceğinden habersizdi. "Nefes nefese koşuyorum, art arda Sokak değiştiriyordum. kalbim adrenalinden çarpıyordu. kalp...