10 - kuzu zannedilen, Aslan.

8 1 0
                                    


"Cahil insan kolay kandırılırdı. Çünkü dışarda ne olduğunu bilmezlerdi. Bilinmezlik ise insanı korkutucu gelirdi.
'En azından biliyorum' Diyerek cehennemlerine boyun eğerelerdi. Çünkü tek bildikleri budur."



İstanbul'un bütün pis işlerini yaptırdıkları, en masumları oluyordu ne yazıktır ki. En masumlarımız ise çocuklardı.
Sırtlan çetesi, adı gibi doğada aslan olmadığı zaman, kendilerini kral zanneden sırtlanlar. Sırtlan çetesi masum, kimsesiz, yetim ve öksüz çocukları pis işlerine alet eden bir topluluktur.

A'dan Z'ye bütün pislikleri yapar ve bunlar için ise, küçük çocukları kullanırlardı.

Gece'yi kaçırdıklarında Sırtlanlara vermeye karar vermişlerdi. Çünkü Gece ile işleri henüz bitmemişti. Amaçları Karacaları tamamen yok etmek için kullanmak istiyorlardı.
Planları Geceyi hem pis işlerinde kullanacaklardı, hem ise beynini yıkıyıp kendi taraflarına çekip gelicekte karşılarına düşman olarak çıkarmaktı.

Taki planları suya düşene kadar.

Sırtlan çetesi'nin lideri arda ile Gece hakkında konuşulmuştu. Ve şartlar konulmuştu. Yaşayacaktı, yanlarından ayrılmayacaktı ve itaatkar bir köpek gibi yetiştirilecek ti.

Onlar bunları konuşurken bilmedikleri bir şey vardı. Onları Gece'den 4 yaş büyük olan Ilgaz dinliyordu. Gece hakkında ki planları öğrenmişti.

Ilgaz sokakta kaybolduğu bir gün, iki çocuk Ilgaza sataşırken arda oraya gelmişti. O iki çocuk Sırtlan çetesinin aldığı ve insan dışı hayvan gibi yetiştirdiği çocuklardandı. Ama Ilgaz aslında soylu bir aileden geliyordu. Aile evinde yangın çıktığında evden kaçıp bir otobüse bindiğinde uyuya kalmıştı. Ne yazık ki karşılaştığı kişiler ise Sırtlan çetesi olmuştu.

Ilgaz yaşıtların göre fazlasıyla zekiydi erkenden okuma yazma biliyordu. Bakıcısı tarafından ise hem Fransızca hemde İngilizce konuşabiliyordu.

Arda Ilgaz gördü zaman sokak çocuğu zannetmişti, çünkü diğer çocuklar üstünü başını hem yırtıp, hem ise üstüne çamur atmışlardı.
Arda yeni kurbanını belirlediği gibi Ilgazı almıştı. Ilgaz "benim ailem var." Diye söylesede ciddiye almamıştı.

Ilgaz geldikten iki hafta sonra takım elbiseli ciddi ve arkasında korumaları olan bir adam gelmişti. Ilgaz yavaş yavaş herşeyi anlamaya başlıyordu. En çok şaşırdığı şey ise kaç yaşındaki çocukla karşılaşırsa karşılaşsın cahillerdi. Okuma yazmayı bile bilmiyorlardı.

Şık giyimli ve korumalı adam Ardanın odasına gidince. Gizlice odayı duyabilmek için yan odaya gidip bir bardaklar dinlemişti. Ilgaz Duydukları ile şok geçirmişti. İçinden bunlar nasıl bir insan diye geçiriyordu. Ilgaz kaçma planlarına bir tane parantez ekledi. Adının Gece olduğunu öğrendiği kızla kaçıcaktı. Oda masumdu. Geceye acı çektirmek istiyorlardı.

Planlarında Gece Işık Karaca'nın da adını bilmemesi gerekiyordu. Ama buna Ilgaz izin vermeyip Gecenin gerçek ismini kullanacaktı. Ne yazık ki ikinci ismini ve soy ismini duyamamıştı.
Ilgaz sayesinde Gece hayatının tek gerçek bilgisi olarak adını Ilgaz sayesinde adını öğrenmişti.

🧚🏼‍♀️

2 yıl sonra

Gece geldiği zaman, Ilgaz Geceyi küçük bulduğu için büyümesini beklemişti. Beklerkende koruya bildiği kadar korumuştu. Gece için dayaklar yemişti, aç kalmıştı, karanlık ve soğuk depoya kapatılmıştı. Bunlara rağmen Gece yine zarar görmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gecenin GüneşiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin