Gece Güneş
Sabah uyandığımda, Barlas yoktu. Ve yine rekor kırmış, dokuz saat uyumuştum. Şimdi ise eşyalarımı toplamış, Barlası bekliyordum. O gelince gidecektik, dünkü kargaşadan yararlanıp, benim bilmediğim! İşlerini halletmiş ti.
Kapıdan kart okutma sesi gelince yerimden hareketlendim. Görüş açıma iri cüssesiyle Barlas Alp Karaca içeri girdi. Tam karşımdaki koltuğa yerleşti. "Hazır mısın?" Başımı aşağı yukarı olumlu anlamda salladım. "İyi o halde. On dakika içinde çıkarız. Valizleri dert etme biz çıktıktan sonra alacaklar. Şimdi unuttuğun bir şey varmı yok mu kontrol et" yine başımla onayladım.
Uçağa bitmiştik ve Barlas karşımda rastgele bir yere dalgın şekilde bakıyordu. Ben de daha önce kaydettiğim ders notlarıma bakıp çalışıyordum. hem sayısal, hem de Okul birincisi olduğum için bilgilerimi taze tutmam gerekiyordu.
zaten bir şey düşünmek istemediğim zaman beynime meşgul etmek için, hep ders çalışırdım. bu hem beynimi çalıştırdığı için, hem de akademik yönden çok işime yarıyordu.Uçakta Kahvaltımızı ettikten sonra, ben tekrar ders çalışmama döndüm. barlas'ta tableti ile uğraşmaya başladı. dikkati çok dağınıktı, ve anlamadım şekilde de sinirliydi.
5 saat ders çalıştıktan sonra, kalkıp elimi yüzümü yıkadım.
kendime gelmek için. ders çalışırken zaman algım gitmişti. Bu arada da, yemek yemiştik.
yemek yedikten sonra, Kulaklığımı kulağıma takıp şarkı dinlemeye başladım gözümü kapatıktan sonra aklımda tilkiler dönüyordu sürekli. O maskeli yabancıya şimdiden vah vah haline.2 saat geçmişti. kulaklığımı çıkartıp, kitabımı elime aldım. uçağa binmeden önce kayra'ya haber vermiştim.
beni o alacaktı, uçaktan indikten sonra. bunu Barlasa söylediğimde bozulmuş gibiydi ama ses çıkartmadı.
Bu da benim işime gelirdi, tabii ki de.Uçağın inmesine son yarım saat.
Ve ben hafif hafif toparlanmaya başlamıştım.
benim hareketlenmem Barlasın dikkatini çekmişti galiba.
Bana dönüp "şey" diye söze girdi.
"Senle bir anlaşma yapmıştık, ve Bu anlaşmanın Sonuna Geldik anlaşmaya göre Benden bir şey isteyebilirdin. ne istiyorsun?"
Benim Yüzümde istemsizce bir sırıtış belirdi.
Ve yüzüme bilinmez bir ifade kondurdum.Aslında ne isteyeceğimi çok iyi biliyordum ama bunu onun şu an bilmesine gerek yoktu.
'Bilmem' derecesini omuz silktim. "bilmiyorum lamba cinim.
Bu hakkımı sonraya saklayabilir miyim?"tatlı bir gülümsemeyle dedim. Bu onun hoşuna gitmiş gibi gülümsedi. "olur. telefonum sende var zaten.
Senin deyiminle istediğin zaman dileğini gerçekleştiririm." İstemsizce, güldüm.Uçaktan indikten sonra.
Kayra beni karşıladı.
Beni görünce sıkıca sarıldı. Beni Sağ Salim görmesi içini rahatlattığı için, derin ve sesli bir nefes verdi.Şimdi Kayra'nın arabasıyla Alışveriş Merkezi yolundaydık.
Ve arabada son ses şarkı çalıyordu.
Biz de ona eşlik ediyorduk.Hey, bak bana, gözü kara
Aldanma duyduklarına
Hep, pür caka, sata sata
Gezmişim orda burdaNe göründüğüm gibiyim
Ne sandığın kişiyim
Bırak onlar konuşsun
Umurumda değil benimSanma burnum havada
İnanma masallara
Baloya maske şartı
Koymuş herkes aslındaAlışveriş merkezine varana kadar,
bir sürü şarkıyı bağıra bağıra,
eşlik etmiştik.
Bu da bizi eğlendirmişti.
Arabayı otoparka park edip,
içeri girmiştik.İki saate yakın hem Alışveriş hemde sohbet etmiştik.
Mercan'a mesaj atmıştım, akşam Türkiye'ye varmış olacaktı.
Mercan geldikten sonra asıl o zaman başlıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Güneşi
Teen FictionGECE GÜNEŞ'İN, hayatına bir anda giren, ama hayatında aslında büyük bir yeri olduğundan kişi ve kişiler ve hayatının seyr'ini değiştireceğinden habersizdi. "Nefes nefese koşuyorum, art arda Sokak değiştiriyordum. kalbim adrenalinden çarpıyordu. kalp...