Selammmm
En son alya evde birini
görmüştü ve bitmişti.
Şimdi bakıyoruz ona noluyor bakalım...................................................................
Adam beni görür görmez üzerime atladı.
beni bir kolu ile tutarken diğer eli ile benim ağ azıma ve burnuma pamuk tıkıyordu.
Elimdeki çakı ile adamın koluna bir çizik atım ve adam kısa sesli inledi. daha sonra adam ayağa geçti ve elimdeki çakıyı alıp bacağıma batırdı.
Siktir çok acımıştı bu kısık sesli inledim. acaba bu ev halkı nerede? adam tekrardan bana yaklaşmaya başlarken hemen malum yerine sağlam olan ayağım ile tekme attım.
dikkati dağılmış ken hemen adama bir tekme atıp onun arkaya doğru sendelemsini sağladım.
Adam sendeler iken hemen başka bir tekme daha attım. buda adamı düşürmeyince bacağına yapışıp onu aşağı düşürdüm. ve sanırım tezgahın üstündeki vazo çok sesli bir şekilde kırıldı.
Yere düşen adamın üstüne çıkıp onu yumrukla maya başladım. adam iyice bayılana kadar yumrukla maya devam etim. ellerim kan içinde kalmıştı.
Adamın bayıldığın dan emin olduktan sonra üstünden kalktım. arkamdan ses gelince irkinerek oraya baktım.
Sevim hanım "n-noluyor burda" dedi titrek bir sesle neyse ki arkamdaki ler biyo ailem miş hemen üstüme başıma baktım kan içinde kalmıştım.
İkizim olacak yiğit adlı şahıs konuştu. "Ne olcak buda diğeri gibi bak ilk günden belalıları geldi bile" dedi. acaba ikiz katili olsam kaç yıl yatarım?
Hemen mert beye döndüm "mert bey vallahi benim suçum yok ben kalkmıştım. sonra bir ses geldi aşağı indim adam üstüme atladı ben, ben ne yapacağımı bilemedim." dedim.
aslında bir bakıma hem yalan hem doğru idi. Mesala canlı yayın açmak için kalkmıştım bir ses gelmiş ve aşağı inmiştim adam da üstüme atlamıştı. ama şöyle ki yılardır eğitim aldığım için ne yapmam ve ne yapmam gerektiğini çok iyi biliyordum.
Mert bey bana gülümseyerek "tamam kızım ben sana inanıyorum da sen bu adamı nasıl bu hale getirdin?" diye sordu. e haklı yerde kanlar içinde bir adam yatıyor.
Göğsümü gererek mert beyin yanına gidecektim ki adım attığım an kısık sesli inledim. neden çünkü çakılandım ya ben mert bey yanıma gelerek " iyi misin kızım?" dedi.
gülerek "sanırım çakılandım" dedim. mert bey ve diğerleri endişe ile "bişeyin varmı?" dediler beraber . acaba kıtmılar onlara gülerek sordum "acaba çakılandım kelimesinden anladığınız ney?" dedim.
Sevim hanım "üzgünüm kafamız karıştı gel abin baksın sana" dedi. sesi o kadar endişeli ve hızlı çıkmıştı ki bşr anlık kendimi özel biri gibi hissettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abicim (Gerçek Aile)
ChickLitYılar sonra gerçek ailenizi bulsanız ne mi olur? Mesela bulduğunuz gerçek aileniz sizin gibi bir ajandır. Abileriniz, kardeşiniz ve anne babamız.... Hepsi ajan olsa iyi mi olur? kötü mü? Bilemem ki ben, bu sorunun cevabını siz bulmak ister misin...