SelammmmHadi başlayalım
Kızımızın mesleğini öğrenmemize çok az kaldı.
...................................................................
Onlara bakıp "bizi halam ile yanlız bırakabilir misiniz?" dedim. murat abi "bende mi?" dedi. Ona gülümseyip "sende biz halam ile dertleşicez biraz" dedim. ve gittiler.
Gülümseyip Halama döndüm "biraz nini dinleyelim mi?" dedim. Sonra telefonumdan ahmet kaya 'penceresiz kaldım anne' açtım.
(Rahmetli halam bununla uyurdu)
Rahmetli halam bununla uyurdu. nini niyetine açardı bunu. Uyurdu ahmet kaya şarkıları ile.
Gülümseyip yanına uzandım. "Sen olsan şimdi ne güzel dinlerdin." dedim. gözümdeki bir damla yaş ile tam göz yaşımı silecekken bir el benden önce davranıp yüzümdeki yaşı sildi.
Baktığımda metin abiydi. ona bakıp "gelmişsin" dedim. Oda bana bakıp "geldim ya" dedi. duygulu duygulu tam 40 gün önce gelmişti. yıllar sonra 14 yıl sonra hapisaneden kısa süreli çıkmış gelmişti.
biraz burda kalmıştı ama nereden bilsin yılardır görmediği teyzesinin cenazesine geliceğini şimdi açık hapisanede kalıyordu.
Yani şöyle 53 gün hapishanede daha sonra 2 hafta bizimle ama bu iki hafta boyunca karakolda imza vermesi gerek daha sonra yine 53 gün hapishanede 2 hafta bizim ile bu süreç 1 yıl boyunca devam ettikten sonra tamam ile çıkacaktı hapishaneden.
"Ahmet kaya demek en sevdiği" dedi. gülümsedim. "Evet en sevdiği" dedim. yaklaşık bir saat metin abi ile halamla konuşmuştuk.
Daha sonra ise murat abim gelmiş ve gitmem gerektiğini söylemişti. Şimdi ise arabada Selim amca,ben,murat abim ve metin abidik.
Ben giderken onun halam ile yanlız kalmasını istememiştim. bu yüzden onu da yanımda gelmesini rica etmiştim. Selim amca önce bizi sonra onu bırakacaktı.
Eve geldiğinizde metin abiye görüşürüz diyerek arabadan indim. ve eve girdim. Salona gidip sevim hanımın yanına oturdum.
Daha sonra ise yine aynı şarkıyı açıp sevim hanımın bacağına kafamı koydum.
Ve şarkıyı söylemeye başladım.
'Hani benim sevincim nerede bileylerim, topaçım kiraz ağacında yırtılan gömleğim? çaldılar Çocukluğumu habersiz. Penceresiz kaldım anne'
Bir yandan şarkıyı söylemeye devam ederken bir yandan da ağlıyordum. ben ne yapıyordum?
'Bu ne yaman çelişki anne, bu ne yaman çelişki anne kurtlar sofrasına düştüm. heni benim gençliğim nerede?'
Diye devam ettim. daha sonra şarkıdan alakasız "hani nerede benim gençliğim hani nerede" dedim. ağlayan bir ses ile
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abicim (Gerçek Aile)
Genç Kız EdebiyatıYılar sonra gerçek ailenizi bulsanız ne mi olur? Mesela bulduğunuz gerçek aileniz sizin gibi bir ajandır. Abileriniz, kardeşiniz ve anne babamız.... Hepsi ajan olsa iyi mi olur? kötü mü? Bilemem ki ben, bu sorunun cevabını siz bulmak ister misin...