Selammmm
Nasılsınız bakalım canlarımmm
Her neyse başlayalım.
.....................................................................
Eşyalarımı aldıktan sonra çağıl ile onun kaldığı eve gelmiştik. aslında çağıl ile benim evim di burası birlikte almıştık. küçük ama güzel bir evdi. ve oldukça güvenlikliydi.
(Böyle düşünebilirsiniz)
Tabiki bu çağıl ile benim ana evimiz idi. daha aldığımız çeşitli yerlerde çeşitli evlerimiz vardı.
Saate baktığımda 01:55'e geldiğini görmem ile yatağımdan kalkıp odamdan çıktım. hemen karşı odanın kapısını çaldığım da 'gel' komutunu duymam ile hemen odaya girmiştim.
Biliyordum uyumadığını çünkü o günde sadece bir saat uyur sonra otamatikman uyanırdı. huyu kurusun ama maalesef böyle bir huyu vardı. anladığım kadarıyla hala almamıştı o bir saatlik uykusunu.
"Uyuyamadın mı?" dediğinde kafamı salladım bazı geceler uyuyamaz onun yanına gelirdim. birlikte uyurduk tabiki çağıl benim abim gibiydi. zaten bir ilişkimiz olucaksa o da abi-kardeş ilişkisi olurdu.
Yatağa oturdum ve gelmesini bekledim. okuduğu kitabı bırakıp yanıma geldi o yatağa yarı uzanır bir şekilde girdiğinde hemen yanına gidip kafamı onun göğsüne yasladım.
Ve aklımda olan lakin hiç cevap alamadığım o soruyu tekrar sordum. "Çağıl..." dedim sesim çok kısık çıkmıştı. "buyrun benim" dediğinde gülümsedim. "sen neden uyumuyorsun" dediğimde meraklı çıkan sesimi engeliyememiştim.
Oda bana gülümsedi yıllardır ilk kez anlatacağı için heycanlıyken o "bu senin kaçıncı soruşun bilmiyorum ama bunu bir süre daha sana söylemeyeceğim. en azından bir iki ay veya daha kısa bir süre içinde hepiniz öğreneceksiniz" sona doğru fısıldadığı için duyamadım.
"Ney" dediğimde "yok bişey" demişti uykum geldiği için altını çok eşelemedim. elimi çağılın beline dolayıp kendimi uykunun koluna attım.
.........
✨pAt✨ bir ses gelmesi ile hafif uykumdan uyanmıştım. yanıma baktığımda çağıl da uyanmıştı. "sen mi yaptın?" diye fısıldamıştı kafamı iki yana sallamam ile çağıl yastığın altına olan silahını aldı.Kahretsin! benim silahım odama da kalmıştı nasıl böyle bir dikkatsizlik yapardım ben?! çağıl'a baktığımda anlamış olacak ki çekmece sinden gidip diğer silahını aldı ve bana verdi.
Dikkatli adımlar ile kapıya yaklaşırken birden kapı açıldı ve içeri birşey atıp kapattılar. hemen geri çekilip odanın banyosuna doğru kaçarken içeriye sis dolmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abicim (Gerçek Aile)
Literatura KobiecaYılar sonra gerçek ailenizi bulsanız ne mi olur? Mesela bulduğunuz gerçek aileniz sizin gibi bir ajandır. Abileriniz, kardeşiniz ve anne babamız.... Hepsi ajan olsa iyi mi olur? kötü mü? Bilemem ki ben, bu sorunun cevabını siz bulmak ister misin...