10.bölüm---- aile operasyonu

304 22 6
                                    

Selammmm

2,55 olmuşuzzzzzzzzzzz

Hadi başlayalımmm

...........B............A.............Ş...........L..........A..........

Az önce eve  kalacağımız  yerleşmiştik. şimdi ise sergi için giyeceğimiz kıyafetleri seçiyorduk. Keskin yani gerçek adı ile çağıl da bizim ile gelmişti.

Gelirken hiç konuşmamış sadece derin düşüncelere dalmıştı...

Elime iki tane siyah kıyafet alıp çağıl'ın kapısını çaldım. "gel" komutunu duyup içeri girdim. çağıl ile ben tanıldığımız için peruk ve lens ile kendimizi bambaşka birine dönüştürmüştük.

Yatağın yanıda lensini takan çağıl'a yaklaşıp "bu mu?" diyip geçen sefer sevim hanım ile aldığımız kısa kare yakalı kolu tüylü olan elbiseyi gösterdim.

Diğer elimi kaldırıp siyah uzun ama siyah yırtmaçlı ve aşırı dekolteli olan o elbiseyi göstererek "yoksa bu mu?" diye sordum çağıl'a.

Kafası ile kısa kare yakalı ve kolu tüylü olan kıyafeti göstererek "o" demişti. "Teşekkür ederim canım arkadaşım' diyip yanağından öpüp gitmiştim.

Çağıl ve ben kardeş gibiydik. kardeşten öte sanki iki ayrı benden de olan tek bir ruhtuk. yeri geldiğinde o beni korumuş yeri geldiğinde ben onu korkmuştum. bu aramızda ki  ilişki kesinlikle hafife alınacak türden değildi!

Çünkü onun saçının tek bir teline zarar gelse ben bu dünyayı ceheneme çeviridim. o da bana bişey olsa bu dünyayı ceheneme çeviridi.

Aslına benim üvey ailem hiç bana bakmaz . nerede olduğum ne yaptığım hiç umurlarında olmazdı. fakat onların istediği birşeyi yapmasam kıyamet kopardı.

Çağıl ile ben birbirimizi büyütmüştük aslında, 8 yaşında ali başkan bizi ilk eğitmeye başladığında tanışmıştık ve o zamandan beridir  birlikte idik.

13 yaşından itibaren bir işte çalışmaya başlamıştık. çünkü o zamanlar hem ali başkan dan hem de aile dediğimiz insanlardan kaçabiliceğimizi düşünüyorduk.

Hata bir ara her şeyden her kesen kaçmak istemiş nerdeyse başarmıştık. Ta ki Kuzey abi denilen şahıs otobüsü durdurmuş bizi yakalayana kadar o gün yediğim dayağın hadi hesabı yoktu.

Çağıl buna çok üzülse de küçük olduğu için onu da dövmüşlerdi. hata o günden kalma çok güzel bir fotoğrafınız da vardı. şu an kaldığım odada bana verilen dolabın içinde idi o fotoğraf.

Odama gelmiş az önce çağıl  ın seçmiş olduğu sevim hanım ile aldığımız kısa kare yakalı elbiseyi giymiştim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Abicim (Gerçek Aile) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin