11. the discussion

175 36 18
                                    

The discussion : گـفـتـوگـۆ






Ella





ئـێـلا نەفرەت مەترسە!
خۆت تووڕە مەکە!

"ئاه!"
لە ترسا گریام، لە ژوورەکەمدا دەستم کرد بە هات و چوون.

ڕۆکی بە دڵسۆزیەوە بەدوامەوەیە، سەرنجی ترس و دڵەڕاوکێکەی منی دەدا. سەیرێکی لە ئەپۆلۆم کرد؛ چووتە ناو خاکی خەونەکانیەوە، نازانم ئایا پێویستە لە خەو هەڵیسێنم یان نا.




گازم لە نینۆکەکانم گرت، یـونـگی زۆە توڕەیە و ئێستا خەریکە بۆم دێت.
چەند ڕقم لێتە تەکنەلۆجیا!

لەم دواییانەدا کێشەی زۆرت بۆ دروست کردووم.




"باشە، ئارام بە ئـێـلا، هەناسە بدە، یەک بە یەکین ئێستا"، لە دڵی خۆمدا وتم و قژم دەجووڵاند "ئەگەر هات، دەرگای لێ ناکەمەوە، ئیتر هیچ ڕوونادات."



لەسەر لێواری جێگاکە دانیشتم و هەناسەیەکی قووڵم هەڵمژی. دەستی ئەپۆلۆ لە جێگاکەوە هاتۆتە خوارەوە، ڕۆکی بۆنی دەکات و ددانەکانی نیشان دەدات. ئەو کەسێکی نامۆیە بۆی.




"ڕۆکی، نەخێر، با بڕۆین" ڕێنمایم کرد بۆ ئەوەی لە ژوورەکەم بچێتە دەوە؛ دەرگاکە م داخست، کەمترین شت کە دەمەوێت ڕووبدات ئەوەیە ڕۆکی گاز لە ئەپۆلۆ بگرێت لەکاتێکدا خەوتووە، ئەوە شتەکان زیاتر ئاڵۆزتر دەکات.





نازانم چەند کاتی خایاندووە، بەڵام خەواڵووم ئێستا. مۆبایلەکەی خۆم و ئەپۆلۆم پشکنی بەڵام هیچ ئاگادارکردنەوەیەک نییە تەنانەت پەیوەندییەکیش نییە. ئایا یـونـگیپێشتر ئارام بووەتەوە؟ ڕەنگە ئەو ئەپڵیکەیشنە شوێنێکی وردی پێ نەدابێت یان بە سادەیی بڕیاری داوە شوێنی برا بچووکەکەی نەکەوێت.



سەیری کاتژمێری سەر مێزەکەی تەنیشتم کرد: کاتژمێر ٢:٤٣ شەوە. بەڵێ درەنگە، شەو دەفڕێت. سەرئێشەیەکی لەناکاوم توش بوو، ئاه، خەریک بوو لەبیرم بچێت کەی مەیم خواردۆتەوە، لەگەڵ ئەپۆلۆ هەموو شتێکم لەبیرکرد.



چوومە ناو دەستشۆرەکەوە و ڕەنگدانەوەم لە ئاوێنەکەدا وەک ئەوە وابوو زللەیەکم لێ بدات. واو، من ترسناک دەردەکەوم. چاوەکانم سوورن، قژە قاوەییەکەم تێکەڵ بووە .




ئایلاینەرەکەم بەتەواوەتی بڵاو بۆتەوە لە سەر چاوەکانم، بە ئاسانی دەمتوانی بچمە دەرەوە بۆ سەر شەقام بۆ ئەوەی خەڵک بترسێنم. لە چ خاڵێکدا لە دەرکەوتنی سوپەر کوڵەوە گۆڕام بۆ خراپ؟

|| ڕاستـەوخـۆ لـە پەنـجەرەکـەمـەوە ||🔛Where stories live. Discover now