💔
Piyonları,
Vezir olma hayali ile kandıramazsanız;
Şah için ölecek adam bulamazsınız.Sinirden delirmek neydi?
Sinirden delirmek emekti ve beni delirtmek uğruna baya emek harcanıyordu. Şekil bir a ise hala sırıtarak bana bakmaktaydı.
Şeytan al kaşığı oy gözünü diyordu.
(O sırada şeytan:Ben ne alaka amk)
Tüm öfkeme rağmen sakin kalmaya çalıştım. Ve gayet hanımefendi bir şekilde tüm aseletimle konuştum.
"Senin ne işin var lan burda!?" Derken sesim olabildiğine alçak ama öfke doluydu.
"Senden ayrı duramıyorum"diye oldukça saçma bir bahane sundu gevşek gevşek gülerken.
"Poyraz" dedim öldürücü bir sesle
"Bir daha söyle bakim. Adımı senden duymak hoşuma gidiyor" derken hala sırıtması ise itfaye hortumundan tazikle fırlayan su misali kanı beynime fışkırtıyordu.
Öfkeyle dişlerimi alt dudağıma geçirdim. Hatta öyle bir sıkmıştım ki dudağımın kenarından kan sızdığını hissedebiliyordum lakin önemseyecek durumda değildim.
Öfkeyle gözlerimde kapanırken bir nefes hissettim anlıma vuran. Lakin rahatsız eden,içimi soğutan bir nefes. Aynı saniyelerde dudaklarıma değen parmakla gözlerim alev alev geri açıldı. Belasını siktiğimin Poyrazı dudağımın kenarından sızan kanı baş parmağıyla silmiş ôylece kanı dibimde izliyordu.
İçimde köpüren öfke öyle büyüktü ki daha fazla hakim olamadım kendime. Duru girer yanlış bir şey duyar diye düşünecek durumu çoktan geçmiştim.
"O EL BİR DAHA BANA DOKUNURSA"Dedim kelimeleri bastıra bastıra ve parmağımı sertçe sol yanındaki boşluğa bastırdım. "O ELİ SENİN GÖTÜNE SOKARIM SÜRAHİ GİBİ DOLAŞIRSIN. BENİM SABRIMI ZORLAMA" Derken parmağımla bir iki kez vurdum en tehtitkarından.
O ne mi yaptı? Öfkelendi mi? Kızdı mı? Gücüne gitti mi? Bir adım gerileyeyim dedi mi?Artık akıllanayım belli ki kız rahatsız oluyir dedi mi?
HAYIR MAALESEF Kİ KOCAMAN BİR HAYIRRRR!!!
Üstüne bir de en umursamazından güldü.
Hatta yetmedi "Sinirliyken daha sesksi olduğunu söylemiş miydim"diye sordu.
Öfkem katalanıyordu.
"BEN SANA BİRAZ DAHA BU EVDE KALMAYA DEVAM EDERSEN SENİ ÖYLE BİR SİKERİMKİ BOŞ OTOBÜSTE AYAKTA GİDERSİN DEMİŞ MİYDİM?"Derken sinir yüzünden beyin kanaması geçirerek ölen ilk insan olabilecek bir sesim vardı.
O ise tekrar güldü.En geveşeğinden.
Öleyim istiyordu galiba. Sinirden şuraya yığılıp kalayım istiyordu. Bu niyetini ise onaylatacak bir gecşeklikle devam etti konuşmaya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zümrüt Yeşili / SEMİH KILIÇSOY
Action"Belli ki sen de taraftarı çok seviyorsun" "Öyle tabi.Zatem sevgi karşılıklı bir şey değil midir?" "Bunu söylemek plotoniklere haksızlık olmaz mı?" Güldü hafifçe "Sen de şair gibi düşünüyorsun yani 'Sen elmayı seviyorsun diye elmanında seni sevmesi...