След по-малко от 20 минути пристигахме. Аз бях облечена с една тъмно червена рокля, която беше прилепнала горе, а надолу се отпускаше и стигаше до над коленете. Гърбът ми беше скрит, за да не се виждат белезите ми. Косата си оставих пусната. Мира от своя страна изглеждаше страхотно. Косата ѝ вързана на кок и носеше черен потник в комбинация с дънкова пола и ниски токче. Изглеждаше като модел излязъл от списание на "Vogue". Пред къщата имаше две момиче, които влязоха заедно със Стефан и Андрей. Тъй като го имаше тъпото правило, че партито е само за двойки. Пълни небивалици.
Мира и Огнян заедно с мен и Станимир. Изведнъж усетих, че някой ме хвана за ръката и това ме отвлече от мислите ми.
-Ще съм с теб вътре нали знаеш? Няма да те оставя да се шляеш между хора, които не познаваш.-каза ми Стани, а аз му кимнах в отговор и се опитах да се усмихна.
Отвътре беше препълнено и изненадващо всеки си имаше партньор. Всички се запътиха към масата с напитки. Огнян, Станимир и Стефан изпиха няколко шота и си взеха бира. Ние с Мира пихме кола. Погледа ми се спря върху Андрей, който просто си взе само вода. Определено ми беше малко странно около него. Той пращеше от енергия и обичаше да се шегува с мен и ме дразнеше. А за бога познавахме се от една седмица! Реших да отида при него, тъй като останах сама.
-Ти не пиеш ли? Или днес е просто изключение?-попитах го и повдигнах веждите си насреща му.
-Трябва да има някой, които да ни прибере, така че не пия. Но и както виждаш имам уникално тяло, защото съм спортист и по принцип избягвам алкохол.
Врътнах раздразнено очи. Боже!
-Не мога да повярвам колко си самовлюбен! Можеше просто да кажеш, че тренираш спорт, но не ти си като виж колко божествено изглеждам.
-Ти го каза не аз.-хапливо отвърна той и се усмихна.
-Аз... аз не съм, както и да е.-казах и врътнах очи. Реших да сменя темата.-Какво тренираш?
VOUS LISEZ
The swing of dreams
Roman d'amourВиктория: Покрай най-добрата си приятелка се сприятелява с четири момчета , които могат да я вкарат в голяма опасност. Но също ще й помогнат да сбъдне мечтата си и да разкрие мръсните тайни на семейството си. И когато се сближава с момчето , което м...