∘°∘Глава 20∘°∘

202 19 6
                                    

В момента, в който я видях на края на масата с наведена от срам глава, нещо в мен кипна

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

В момента, в който я видях на края на масата с наведена от срам глава, нещо в мен кипна. Яростта ми се увеличи десетократно, когато видях, че Александър, един от съотборниците ни, който дори е по-малък от нас, застанал заедно с още две момчета, който не познавам, да се смеят в нейната посока една червена пелена покри погледа ми. Изрично ги бях предупредил да не я закачат и това, че той е резерва не го изключва от правилото. Цялото ми тяло се стегна от гняв.

Само да посмеят да я обидят още веднъж!

Опитах да се успокоя доколкото е възможно, защото ако направя сцена това няма да ѝ хареса изобщо. Застанах близо до нея и се преструвах, че си избирам нещо от вкусотиите пред мен. Наострих уши и се вслушах в това, което ѝ говореха. Извадих телефона си, обърнах микрофона в тяхната посока и включих да записва.

-Хей Вики, чухме, че си зарязала Огнян. Та просто да знаеш, че ние сме свободни.-заяви с един мазен глас Алекс. Мислех, че мога да му имам доверие! Недорасло дете.

-Това не ви влиза в работата, махайте се.-заповяда им с равен глас Виктория.

-Защо? Да не би да спря да ти плаща за прищевките и затова да му обърна гръб.-заобиколи масата и застана близо до нея. Махни се от там, копеле такова! Неприятно чувство обзе стомаха ми. Очите ми пареха при тази ужасна гледка.-И аз имам пари, но въпросът е ти какво е предложиш.

Очите ми се разшириха от възмущение. Що за чудовище говори такива неща на момиче! Господи, мили! И аз я бях обидил, но не съм бил толкова краен.

Бузите ѝ се оцветиха в един тъмен оттенък на розовото. Отдръпна се от него с няколко крачки. Стисна устни и си замълча. Защо мълчи, а не се защитава? Или не иска да прави допълнителни сцени. Да се надяваме да е това. Мръсникът посегна да я докосне и тогава краката ми се задействаха.

The swing of dreamsOnde histórias criam vida. Descubra agora