-Боже, Вик какво е станало? Кой те удари? ВИКТОРИЯ ОТГОВОРИ МИ!-извика ми тя, хвана ме за раменете и ме разтресе. Отвърнах на погледа ѝ и видях притеснението в кафявите ѝ очи. Аз просто и поклатих глава. Не исках тя да ме вижда така и момчетата също. Особено Огнян сигурно щеше да си помисли, че семейството ми са психопати. Каквито са!
-Аз съм добре. Просто паднах. Изплаших се и седнах на земята това е всичко.-погледнах я и дръпнах тялото ѝ към мен в прегръдка. Очите ми запариха, но този път щях да съм силна. Тогава усетих погледа на някого върху себе си. Андрей ме гледаше с ясната представа, че лъжа, защото той видя как Мартин ме изкара навън. Моля те, замълчи!
-Добре може ли някой да обясни какво става? Анди?-развали тишината Огнян.- Какви са тези погледи, които си подхвърляте.
Андрей ме погледна и после се обърна към приятеля си и каза:
-Знаеше ли че ''братята Ем'' си имат сестра.-попита и ме погледна аз само си поклатих главата и го погледнах умолително, но той прекъсна очния контакт. Мира ме пусна и ме погледна с вдигнати вежди. Не разбираше какво става. Обърна се към момчетата и въпросително ги погледна.
-Не, не знаех. Чакай те са ти братя?- погледна ме Огнян със зелените си очи и кимнах в отговор. Честно казано нямах сили да говоря.- Аз видях само Мартин тази вечер. Но какво общо има това с разплаканото ѝ лице?
-О, има много общо, защото тя лъже! Мартин я видя и веднага я изведе извън къщата. Не е паднала. Той очевидно ѝ е направил нещо.- каза Андрей и очите му са върху Мирела , очаквайки обяснение, което тя не може да му даде. В погледа му видях притеснение, но това не ме трогна.
-Може ли да замълчиш Андрей!- казах с по-груб тон. Погледнах го с присвити очи, но изражението му не се промени. Те не знаеха нищо за мен, а сега започнаха да се бутат в семейните ми проблеми.
ESTÁS LEYENDO
The swing of dreams
RomanceВиктория: Покрай най-добрата си приятелка се сприятелява с четири момчета , които могат да я вкарат в голяма опасност. Но също ще й помогнат да сбъдне мечтата си и да разкрие мръсните тайни на семейството си. И когато се сближава с момчето , което м...