MİLLİ TAKIMIN SON MAÇI

12 3 2
                                    

MİLLİ TAKIMIN BUGÜNKÜ MAÇI SON MAÇIYDI. FİNAL OYNUORDUK ÇÜNKÜ!!! HER YER KIRMIZI BEYAZ TÜRK BAYRAKLARIYLA DONANMIŞ BİR ŞEKİLDE BÜTÜN HEPİMİZ DE MUTLUYDUK!!!!

AMAN ALLAHIM BU İKİ HAFTA NE DE GÜZEL GEÇMİŞTİ. SEMİHLE HER BOŞ ZAMANINDA FLN KONUŞTUK VE İNANILMAZ GÜZEL İLERLİODU HER ŞEY. BUGÜN DE ABİME SÖYLEYECEKTİM. O DA İLİŞKİMİZİ SÖYLEME KONUSUNDA BANA YARDIM EDECEĞİNİ SÖYLEDİ... THANK YOU RABBİM DAHA NE İSTEYEBİLİRDİM Kİ!!!!

MAÇ ÖNCESI ANTRENMAN YAPILACAKTI. ONDAN ÖNCE GEL BİRAZ DA OLSA GÖREYİM SENİ DEMİŞTİ. BEN DE DOŞLANDA ÇOK HAKİM GİBİ TM OLUE DEMİŞTİM AMA ALLAHA ŞÜKÜR Kİ TEKNOLOJİ DİE BİR ŞEY VARDI VE BEN DE HARİTADAN BAKCAKTIM.

ATTIĞI KONUMA GİTMEK İÇİN EVDEN ÇIKTIM.

ANTRENMAN YAPACAKLARI SAHANIN YAKINLARINDA Bİ YERLERDE BULUŞTUK BU SEFER.

AMAN YARABBİM BU SEFER ELİNİ UZATMAMIŞTI VE KOLLARINI AÇMIŞTI. BEN DE AÇAYDIM KOLLARIMI DA GİTME DİYEYDİM.

ONA DOĞRU GELİNCE SARILDIM. AMAN ALLAHIM NE KADAR DA GÜZEL BİR ANDI!!!!!!

"NASILSIN?"

"İYİYİM SEN NASILSIN?"

"İYİ BENDEN DE. SENI GÖRDÜM DAHA DA İYİ OLDUM."

GÜLÜMSEDİM AMAN ALLAHIM BENİ DOMATESE ÇEVİRCEKTİ BU ÇOCUK.

"OTURALIM MI?" GELİP SANDALYEMİ ÇEKTİ BEN DE HAYIR DİYEMEDİM TABİİ. DOĞAL SARI SAÇLARIMI PEK BELLİ ETMEDEN SAVURDUM.

KARADENİZ FIRTINAM DA KARŞIMA OTURMUŞTU. ELLERİMİ TUTTU. AMAN ALLAHIM ERİYECEKTİM ŞİMDİ BURADA!!!!!

"ELLERİMİ TUTMANA HALA ALIŞAMADIM YA."

GÜLDÜ. "ZAMANLA ALIŞIRISN CANIM."

CANI MIYDIM GERÇEKTEN???

ERİYİP GİTMEME GERÇEKTEN ÇOK AZ KALMIŞTI???

"EN SON TELEFONLA KONUŞURKEN ABİME SÖYLERİM DİYORDUN. SÖYLEDİN Mİ?"

"HENÜZ SÖYLEYEMEDİM. AMA EN KISA SÜREDE KONUSUNU AÇICAM."

"EĞER SÖYLEYEMEM DİORSAN BEN DE GELEBİLİRİM KONUŞMAK FLN İÇİN."

ASLINDA ÖYLE DAHA MI İYİ OLURDU Kİ???

"HALLEDİCEZ BAKALIM YA. BELKİ DE DİREKT ANNEMLERLE TANIŞTIRIRIM İLK OLARAK."

"O DA OLUR. BİZİMKİLER SENİ ZATEN BİLİOR."

"EVT."

BİRAZ DAHA SOHBET MUHABBET ETTİKTEN SONRA KAFEDEN AYRILDIK. TABİ SEMİH ANTRENMANA DA GELMEM İÇİN ISRAR ETMİŞTİ. BEN DE KUYMAĞIMI KIRAMAMIŞTIÖ TABİİ.

ONU ANTRENMAN İÇİN İZLERKEN YANIMA ARDANIN SEVGİLİSİ DURU DA GELMİŞTİ. BİRAZ ONUNLA LAFLADIK.

ARDINDAN DA BİRKAÇ TANE GÖREVLİ GELDİ. "BURAYA ŞİMDİ GAZETECİLER FLN GELCEK GÖRÜNTÜ VERMEK İSTEMİORSANIZ BAŞKA YERE GEÇEBİLİRSİNİZ İSTERSENİZ HANIMLAR."

DURUYLA BİRBİRİMİZE BAKTIK. "OLUR TABİ GEÇELİM."

TAM GEÇERKEN ABİMİN EŞİYLE KARŞILAŞTIM. O NEDEN BURADAYDI Kİİİİ!!!!

YAKASINA BAKTIĞIMDA BASIN MASIN BİR ŞEYLER YAZDIĞINI GÖRDÜM. ALMANCA BİR ŞEYLER DEDİ BANA. BEN DE "PLS TRANSLATE." DEDİM. O DA HEMEN ÖYLE YAPTI. TRANSLATE YAZIP DEDİĞİNİ YAZDI VE BANA ÇEVİRDİ. BURADA NE YAPIYORSUN YAZIYORDU. BEN DE HER ŞEYİ ANLATACAĞIMI AMA ABİME LÜTFEN SÖYLEMEMESİNİ YAZDIM. O DA TAMAM DİYİP UZAKLAŞTI YANIMDAN.

DURU'NUN YANINA GİDİP ORADA DA BİRAZ DAHA LAFLADIK. ARDINDAN ARDA VE SEMİH YANIMIZA GELDİ.

ARDA ELİNİ UZATTI. "YENGE MERHABA."

LAZRAİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin